Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exäni exä seurailee minua mieheksi naamioituneena

Vierailija
22.01.2013 |

Pitäisikö olla huolissaan hänen mielenterveydestään?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

murhia tehdä. Ota väijyminen tosissasi ap, sairaiden mielistä ei ikinä tiedä mitä siellä punotaan.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=2&t=637

Vierailija
2/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vähän avarakatseisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehtisin omastani.

Vierailija
4/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa vanhan naapurini serkkutyttö vaihtoi sukupuolensa ja alkoi seurata minua pukeutuneena mieheksi. Osti pakunkin, johon muutti asumaan ja sieltä sitten tiirusteli erikoiskiikareilla seinän läpi kotiini.

Olin sen verran ketku, että ostin ihmiskaupasta itäeurooppalaisen itseni näköisen naisen ja leikkautin sen Tiina Jylhällä itseni näköiseksi ja laitoin sitten kuistille juomaan kesäaamuna aamuteetä.

Tämän tehtyäni siirryin talon alle kaivamaani tunneliin, joka johti pakun luo, tulin katuviemäristä maanpinnalle ja pamautin vanhalla harppuunalla suoraan keuhkosta läpi inhaa stalkkeriani.

Motiivini oli kunnossa, sillä koko pihapiiri näki että istuin kuistilla teellä.

Päästin orjani takaisin kotimaahansa ja pääsin näin kätevästi eroon vainolaisesta.

Voin lämpimästi suositella tätä keinoa sinullekin.

Vierailija
5/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskuta, siis Tiina Jylhällä leikkautin itseni näköisen naisen kaksoisolennokseni.

..ja myöhemmin kirjoitan motiivista kun tarkoitan alibia...

Vierailija
6/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siis omana tietonani. Häiritsevää se on silti ja olen aidosti huolissani hänestä. Hän on fiksu ja luottaa siihen, ettei kukaan uskoisi kuitenkaan. Entä jos en olisikaan pyskoottinen vaan oikeassa, mitä itse tekisit samassa tilanteessa?

Toisaalta on ihan hauska lukea näitä vastauksianne.

Vierailija
7/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskuta, siis Tiina Jylhällä leikkautin itseni näköisen naisen kaksoisolennokseni.

..ja myöhemmin kirjoitan motiivista kun tarkoitan alibia...

mä repesin tolle motiiville ihan täysin...

Vierailija
8/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voisi harkita uskomista... eli mistä sä tunnistat hänet. MItä hänellä on yllään, että just mieheltä näyttää? Jossain kadulla vai kotona vai missä seuraa

Vierailija
10/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieheni exä vainosi mua ihan huolella. Kaiken pahan (eli heidän eronsa joka oli tapahtunut vuosi ennen kuin mieheni edes tutustui minuun) alku ja juuri olin minä. Tämä nainen soitteli minulle, työpaikalleni, kavereilleni, vanhemmilleni. Hän seuraili minua autolla ja istui usein autossa ikkunani alla. Ilmaantui lasteni päiväkodin aidan taakse useamman kerran (soittivat poliisit).

Lähestymiskielto hillitsi aika hyvin ja vihdoin viimein hän rakastui.

Nainen on 3-kymppinen sairaanhoitaja.

Vierailija
11/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ottaisin yhteyttä sen perheeseen, siskoon tai vanhempiin. Tai ehkä käskisin miestäni ottaa heihin yhteyttä. tuollaisella ihmisellä tuskin on ystäviä.

Vierailija
12/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni mukaan naisella on narsistisia luonteenpiirteitä. Valeasut ovat aika hyviä, mutta kyllä kuka tahansa tarkemmin katsoessaan näkee kyseessä olevan naisen. Joko hän yrittää sekoittaa pääni (ei onnistu), on mielisairas tai on vain äärettömän utelias.

Vierailija
13/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se ensimmäinen ja olennainen huoli olisi, eikä mikään stalkkerin mielenterveys.

Vierailija
14/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe häntä realistisena uhkana. Tiedän hänestä enemmän kuin tässä kerron ja epäilen seurailun syyksi uteliaisuutta yhdistettynä mielen epätasapainoon. En pidä siitä, että minua seurataan mutten kyllä pelkääkään mitään. Hänellä ei ole mitää syytä satuttaa minua.

Vierailija
15/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahentua ajan myötä kun sinusta on kehittynyt selkesäti pakkomielle hänelle. Mutta hankala siihen on kyllä puuttua ennen kuin hän konkreettisesti vahingoittaa sinua tai omaisuuttasi, tai häiriköi selkeästi yksityisyyttäsi.

Yhdellä tuttavallani oli erikoinen väijyjä aikoinaan, MT-ongelmainen mies, joka seurasi häntä mm. kömpelösti naiseksi naamioituneena. Sittemmin hän alkoi vahingoittaa kaverini omaisuutta (ja myös masturboi esineiden päälle, ym. mukavaa), minusta kuulosti kyllä tosi vakavalta. Mies passitettiin sitten laitoshoitoon. Eli sinänsä uskon kyllä, että ap:n tapaus voi pitää paikkansa, kyllä yhteiskunnassa pyörii kaikenlaista ihmistä. Itseänikin on vainottu, mutta "onneksi" vain netissä.

Vierailija
16/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä siitä, että minua seurataan mutten kyllä pelkääkään mitään. Hänellä ei ole mitää syytä satuttaa minua.

Jos on niin pimeä, että tekee tuollaista, voihan siellä mielessä muhia muutakin arvaamatonta. Mistä sinä muka tietäisit, mihin hänellä mielestään olisi syytä?

Joillekin tyhmänrohkeus on ihan kunnia-asia.

Vierailija
17/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio analysoida hänen motiivejaan sen syvemmin, on hyödytöntä yrittää ymmärtää ventovieraan mielenliikkeitä. Ainoa syy minkä keksin on mustasukkaisuus exästään. Saattaa olla, ettei heidän suhteensa ollutkaan vielä ohi kun tapasin hänen exänsä. Tai ehkä hän kaipaa minusta ystävää. Tavallaan ymmärrän häntä, tiedän hänen kokeneen kovia. Oma elämäni tulee kuitenkin jatkumaan normaalisti enkä aio tätä tämän enempää pohtia. Sen kuitenkin teen, että jaan asian ystäväni kanssa. Pelottavinta tässä on, jos jokin, se ettei kukaan ulkopuolinen koskaan uskoisi tästä naisesta tämmöistä.

Vierailija
18/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta tyypistä ihan nimet ja kaikki. Parempi niin, jos vaikka kuitenkin jotain tapahtuu vaikka et niin uskoisikaan. Ei tuollainen toiminta ole ihan tasapainoisen ihmisen hommia.

Vierailija
19/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olette saaneet vainoamisen loppumaan? Millaiset jäljet se on jättänyt?

Minua ärsyttää suunnattomasti poliisin voimattomuus ja kokemus, ettei oteta vakavasti. Toisaalta tunnen suurta syyllisyyttä siitä, että kun vainolainen on tavallaan minun perujani, niin asiaan viaton puolisoni joutuu kuitenkin ottamaan hänet huomioon liikkeissään.

Vierailija
20/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutuneena miehexi. Pitäiskö ottaa valokuva ja viedä poliisiasemalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi