Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Hurmaava" Iina Kuustonen ov.

Vierailija
21.01.2013 |

Siis mikä/miksi jotkut hehkuvat ja hohkaavat tästä naisesta?

http://static.iltalehti.fi/viihde/iinajuttu20113mp_vi.jpg

Onko ne ne hiukset,pitkät ja hulmuavat, kun muuta niin nättiä en minä näe..

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kyllä.

Vierailija
2/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näytellä se ei osaa, yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisen kaunis, sopusuhtaiset kasvot, kauniit silmät, luonnollinen ja muodokas nainen. Ei vikaa. -10kg niin olisi kauniimpi mielestäni.

Vierailija
4/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristan vieressähän kaikki näyttävät lyhyiltä, Krista kun on 180 senttinen.

Ei minusta Armin vieressä näytä lyhyeltä.

Vierailija
5/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristan vieressähän kaikki näyttävät lyhyiltä, Krista kun on 180 senttinen.

Ei minusta Armin vieressä näytä lyhyeltä.

Vierailija
6/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin hurmaavana, nyt häiritsee, kun putouksessa omana itsenään on koko ajan ihan hukassa, suu auki tuijottaa ja näkee että kestää yhdistää päässä niitä piuhoja.. ei tajua heti juontajan heittoja. Olisi kuitenkin tärkeä taito olla spontaani ja reagoida nopeasti.

Vierailija
7/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin hurmaavana, nyt häiritsee, kun putouksessa omana itsenään on koko ajan ihan hukassa, suu auki tuijottaa ja näkee että kestää yhdistää päässä niitä piuhoja.. ei tajua heti juontajan heittoja. Olisi kuitenkin tärkeä taito olla spontaani ja reagoida nopeasti.

samaa sarjaa kuin jukka rasilasta kerrottu vitsi:

jugi käveli baarin ohi

Vierailija
8/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karmea...

Vierailija
9/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan se nyt kamala rikos, jos aina ei olekkaan niin edustava...vai onko?

Vierailija
10/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun se eds osaisi näytellä!

Pelkkää sönkötystä koko lady!

Vierailija
11/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina on symppis!

Pelkkää saman toistoa!

Se on vaan jäänyt mieheille päiväuniin siitä nakkemainoksesta jonka ne teki putoukseen silloin pari vuotta sit.

Ne kaksi tummempaa naista OSAAVAT näytellä. Iina vaan koittaa suoriutua ja tekee senkin huonosti.

Vierailija
12/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen luonnollisuutensa ja pehmeän naisellisuutensa takia. Monet miehet ei oikeasti tykkää eniten niistä muovisen näköisistä tikkulaihoista androgyyneistä naisista joita muotikuvissa näkee, vaan juurikin tuommoisista terveennäköisistä naapurintytöistä, joilla on luonnollisenväriset pitkät hiukset, vähän lihaa luitten päällä, ei liian laitettu naama...

Vierailija
13/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osaa näytellä huomattavasti paremmin kuin keskiverto suominäyttelijä, esim Jani-Petteri oli huippu! :)

Vierailija
14/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen miettinyt myös Iinan kauneutta ja hurmaavuutta.

Enhän mä tyttöä tunne, mutta jotain ilkeyttä siinä on aina ollut mun silmiini. En tiedä miksi.

Ei pitäisi verrata näitä, mutta esim Krista Kosonen on iloinen ja hurmaava. Herttainen jopa.

Vierailija
15/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne ne hiukset,pitkät ja hulmuavat, kun muuta niin nättiä en minä näe..

kasvot sädehtivät aina. Positiivinen asenne koristaa häntä. Terveen näköiset kasvot.

Hiukset on mielestäni aika normaalit. Hänen olemus ja silmät on ne suurimmat vahvuudet.

Vierailija
16/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis itse pidän kyllä häntä tosi nättinä, ehkä meidän lyhyiden täytyy pitää yhtä :)

Hänessä on samaa viehättävyyttä kuin Anna Abreussa.

Iina Kuustosella on todella kauniit silmät jos nyt pitää etsiä jotain yksittäistä piirrettä. Mielestäni kokonaisuus kuitenkin tarkaisee enemmän.

Krista Kosonen on minun mielestäni ihan tavallinen pitkä ja hoikka nainen, ei mitenkään erityisen kaunis, jos ei nyt todellakaan rumakaan :) Tavallinen nätti nainen. Näitä tummia naisnäyttelijöitä on kolme, jotka on omissa silmissäni ihan samannäköisiä kaikki. Yksi on se ex-apulantatyypin vaimo, toinen on se joku joka tilittää aina parisuhteistaan nasitenlehdissä (Maria? Ylipää?) ja kolmas on tämä Krista.

Vierailija
17/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurmaava.

Siellä on takana syvällisempikin ihminen, sen huomaa kaikesta. Ilkeyttä en hänessä näe. Kai kissamaiset kasvot saattavat vaikuttaa siltä. Yleensä huomaan ilkeyden ihmisen kasvoista vaikka ne olisivat sitten possumaiset.

Se on myös ihanan energinen. Tykkään ihmisistä jotka jotenkin kuplii. Apaattisuus on inhokkipiirteitäni. Ja siis nimenomaan apaattisuus, ei sellainen 'strong silent type' josta pidän kaikkein eniten. ;)

Ja onhan hän kaunis!

Vierailija
18/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mielestäni alussa hyvä, mutta pilasi itsensä liialla alastomuuden jauhamisella. Tuntui että oli pelkkää muka hauskaa läppää Iinan alasti esiintymisestä koko putous.

Ja Iinahan nautti.

Ei iske minuun. Armi ja Krista voittaa mennen tullen näyttelijöinä itse varmuudellaan. Iina on heidän rinnalla epävarma pikkutyttö.

Vierailija
19/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin kasvot aina kamalan suttusen näkösesti meikattu.

Erilainen meikki vois olla hyvä.

Vierailija
20/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä Iinan hehkutusta. Ihan ensimmäisenä en ymmärrä, että millä meriiteillä on päässyt näyttelijäksi! Julkkisisän avulla? Näytteleminen todella surkeaa ja yksitoikkoista. Ei minkäänlaista muuntautumiskykyä, aina samat ilmeet, eleet ym. Jokainen hahmokin toisensa kopio. Ei osaa edes pysyä roolissa vaan omat ärsyttävät maneerit paistavat läpi.

Toisekseen en ymmärrä "kauneuttaankaan". Hiukset ovat kauniit ja näyttävät, mutta muutoin en näe mitään erikoista.

Kolmannekseen hurmaava ja symppis? Minä näen vain hieman lutkahtavan miehille kihertelijä tyypin.