"Hurmaava" Iina Kuustonen ov.
Siis mikä/miksi jotkut hehkuvat ja hohkaavat tästä naisesta?
http://static.iltalehti.fi/viihde/iinajuttu20113mp_vi.jpg
Onko ne ne hiukset,pitkät ja hulmuavat, kun muuta niin nättiä en minä näe..
Kommentit (61)
Mutta näytellä se ei osaa, yhtään.
Klassisen kaunis, sopusuhtaiset kasvot, kauniit silmät, luonnollinen ja muodokas nainen. Ei vikaa. -10kg niin olisi kauniimpi mielestäni.
Kristan vieressähän kaikki näyttävät lyhyiltä, Krista kun on 180 senttinen.
Ei minusta Armin vieressä näytä lyhyeltä.
Kristan vieressähän kaikki näyttävät lyhyiltä, Krista kun on 180 senttinen.
Ei minusta Armin vieressä näytä lyhyeltä.
pidin hurmaavana, nyt häiritsee, kun putouksessa omana itsenään on koko ajan ihan hukassa, suu auki tuijottaa ja näkee että kestää yhdistää päässä niitä piuhoja.. ei tajua heti juontajan heittoja. Olisi kuitenkin tärkeä taito olla spontaani ja reagoida nopeasti.
pidin hurmaavana, nyt häiritsee, kun putouksessa omana itsenään on koko ajan ihan hukassa, suu auki tuijottaa ja näkee että kestää yhdistää päässä niitä piuhoja.. ei tajua heti juontajan heittoja. Olisi kuitenkin tärkeä taito olla spontaani ja reagoida nopeasti.
samaa sarjaa kuin jukka rasilasta kerrottu vitsi:
jugi käveli baarin ohi
Ja onhan se nyt kamala rikos, jos aina ei olekkaan niin edustava...vai onko?
Voi kun se eds osaisi näytellä!
Pelkkää sönkötystä koko lady!
Iina on symppis!
Pelkkää saman toistoa!
Se on vaan jäänyt mieheille päiväuniin siitä nakkemainoksesta jonka ne teki putoukseen silloin pari vuotta sit.
Ne kaksi tummempaa naista OSAAVAT näytellä. Iina vaan koittaa suoriutua ja tekee senkin huonosti.
hänen luonnollisuutensa ja pehmeän naisellisuutensa takia. Monet miehet ei oikeasti tykkää eniten niistä muovisen näköisistä tikkulaihoista androgyyneistä naisista joita muotikuvissa näkee, vaan juurikin tuommoisista terveennäköisistä naapurintytöistä, joilla on luonnollisenväriset pitkät hiukset, vähän lihaa luitten päällä, ei liian laitettu naama...
ja osaa näytellä huomattavasti paremmin kuin keskiverto suominäyttelijä, esim Jani-Petteri oli huippu! :)
mä olen miettinyt myös Iinan kauneutta ja hurmaavuutta.
Enhän mä tyttöä tunne, mutta jotain ilkeyttä siinä on aina ollut mun silmiini. En tiedä miksi.
Ei pitäisi verrata näitä, mutta esim Krista Kosonen on iloinen ja hurmaava. Herttainen jopa.
Onko ne ne hiukset,pitkät ja hulmuavat, kun muuta niin nättiä en minä näe..
kasvot sädehtivät aina. Positiivinen asenne koristaa häntä. Terveen näköiset kasvot.
Hiukset on mielestäni aika normaalit. Hänen olemus ja silmät on ne suurimmat vahvuudet.
Mutta siis itse pidän kyllä häntä tosi nättinä, ehkä meidän lyhyiden täytyy pitää yhtä :)
Hänessä on samaa viehättävyyttä kuin Anna Abreussa.
Iina Kuustosella on todella kauniit silmät jos nyt pitää etsiä jotain yksittäistä piirrettä. Mielestäni kokonaisuus kuitenkin tarkaisee enemmän.
Krista Kosonen on minun mielestäni ihan tavallinen pitkä ja hoikka nainen, ei mitenkään erityisen kaunis, jos ei nyt todellakaan rumakaan :) Tavallinen nätti nainen. Näitä tummia naisnäyttelijöitä on kolme, jotka on omissa silmissäni ihan samannäköisiä kaikki. Yksi on se ex-apulantatyypin vaimo, toinen on se joku joka tilittää aina parisuhteistaan nasitenlehdissä (Maria? Ylipää?) ja kolmas on tämä Krista.
hurmaava.
Siellä on takana syvällisempikin ihminen, sen huomaa kaikesta. Ilkeyttä en hänessä näe. Kai kissamaiset kasvot saattavat vaikuttaa siltä. Yleensä huomaan ilkeyden ihmisen kasvoista vaikka ne olisivat sitten possumaiset.
Se on myös ihanan energinen. Tykkään ihmisistä jotka jotenkin kuplii. Apaattisuus on inhokkipiirteitäni. Ja siis nimenomaan apaattisuus, ei sellainen 'strong silent type' josta pidän kaikkein eniten. ;)
Ja onhan hän kaunis!
oli mielestäni alussa hyvä, mutta pilasi itsensä liialla alastomuuden jauhamisella. Tuntui että oli pelkkää muka hauskaa läppää Iinan alasti esiintymisestä koko putous.
Ja Iinahan nautti.
Ei iske minuun. Armi ja Krista voittaa mennen tullen näyttelijöinä itse varmuudellaan. Iina on heidän rinnalla epävarma pikkutyttö.
mutta jotenkin kasvot aina kamalan suttusen näkösesti meikattu.
Erilainen meikki vois olla hyvä.
en ymmärrä Iinan hehkutusta. Ihan ensimmäisenä en ymmärrä, että millä meriiteillä on päässyt näyttelijäksi! Julkkisisän avulla? Näytteleminen todella surkeaa ja yksitoikkoista. Ei minkäänlaista muuntautumiskykyä, aina samat ilmeet, eleet ym. Jokainen hahmokin toisensa kopio. Ei osaa edes pysyä roolissa vaan omat ärsyttävät maneerit paistavat läpi.
Toisekseen en ymmärrä "kauneuttaankaan". Hiukset ovat kauniit ja näyttävät, mutta muutoin en näe mitään erikoista.
Kolmannekseen hurmaava ja symppis? Minä näen vain hieman lutkahtavan miehille kihertelijä tyypin.
Nainen kyllä.