Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Hurmaava" Iina Kuustonen ov.

Vierailija
21.01.2013 |

Siis mikä/miksi jotkut hehkuvat ja hohkaavat tästä naisesta?

http://static.iltalehti.fi/viihde/iinajuttu20113mp_vi.jpg

Onko ne ne hiukset,pitkät ja hulmuavat, kun muuta niin nättiä en minä näe..

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihmetellyt, et mistä tulee tämä ihailu ja näyttelijäntaitojen kovat kehut kun kumpaakaan ei mielestäni ole. Putouksen parhaiten tienaava naisnäyttelijä!? WTF!!

Tulin siihen tulokseen, että ratsastaa vain isänsä maineella. Ei voi muuten ymmärtää.

Vierailija
22/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuo kuvakaan mielestäni paha. Ainoa mikä minua häiritsee Iinan ulkonäössä on jotenkin oranssi/keltainen iho. Tai oudon väriseltä se usein näyttää. Liekö meikkauksessa vika, en tiedä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

avujaan on julkisuudessa ehkä vähän ylisuitsutettu. Ei hän nyt NIIN kaunis ole, mutta selvähän sekin on, että tuo on tosi huono kuva hänestä. Jos, ap, laitat googlen kuvahakuun Iina Kuustosen, löydät kyllä paljon edustavampiakin otoksia. Kyllähän Iina nätti nainen on, ei siitä pääse mihinkään, vaikka juuri tuossa kuvassa se ei niin esille tulekaan.

Vierailija
24/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Iina kaunis, mutta aivan surkea näyttelijä;

omat maneerit paistaa läpi esitti mitä hahmoa tai roolia tahansa.

Kyllä se Venla-pysti olis kuulunut Leena Pöystille, joka on oikeasti lahjakas!

Vierailija
25/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka narisevat rasvauksen puutteessa.

Vierailija
26/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotakaan 10 vuoden päästä enää nähtäne muualla kuin teatterissa, eihän nytkään ole moniakaan nelikymppisiä naisnäyttelijöitä telkussa tai elokuvissa kovin suureissa rooleissa elleivät itse kirjoita itselleen jotain sketsejä, sama pätee Kristaan ynnä muihin.

Vierailija
27/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin venla gaalassa harittivat kumpikin ihan omiin suuntiinsa, mistä lie johtui? Ja aina tosi homssuisen oloinen, juuri meikki ja sotkuinen tukka tekee sen olemuksen. Eritavalla pukeutuen ja laittautuen saisi varmana näyttävän, nyt ei sitä vielä ole ollut. Näyttelijänä mielestäni salkkari-tasoa.

Vierailija
28/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hurmaava, hyvä tyyppi ja Jani-Petteri oli ehdottomasti viime putouksen paras hahmo. Toi ohjelmaan jotain uutta, eikä sitä samaa sönkötystä, kuin joku Hirviniemi tai Toivanen, jotka tekivät sitä samaa, mitä on kuultu jo vuosikymmenet.

Vierailija
29/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta keksin helposti montakin paljon paremman näköistä naista. En tykkää tuosta suttuisesta olemuksesta, tummat hiukset sopisivat paljon paremmin. Kapeat huuletkaan eivät ole järin esteettiset.

Ei todellakaan rumakaan eikä edes keskinkertainen, mutta ei ehkä silti mielestäni ansaitse sitä älytöntä hehkutusta..

Vierailija
30/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen hiuksistaan! Vaikka mulla päässä kalliit tuplahiukset pidennyksien kera niin ei ikinä se ole noin runsas ja upea. Voi kettu mikä unelma!

Vierailija
31/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä iina näyttää kivalta. Ei ole mikään yliampuva ja pelottava miestennielijä vaan tosi nuorennäköisenä säilynyt nainen jolla on kauniit silmät.

Mutta jos nyt jotain niin putouksessa ihan mahtava lisä, mutta ei paras näyttelijä. Tarviiko kaikkien edes olla?

Vierailija
32/61 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen hiuksistaan! Vaikka mulla päässä kalliit tuplahiukset pidennyksien kera niin ei ikinä se ole noin runsas ja upea. Voi kettu mikä unelma!

vaikkakin vähän minimittaisena. Upea!

Vierailija
33/61 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salovaaran silmistä kyllä näkee että ne ovat täysin tyhjät ja kylmät.

Vierailija
34/61 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että Iina on maaliskuussa (vihdoin) jatkuvassa Klikkaa mua-sarjassa mukana! Toivottavasti on ihan kunnon isommassa roolissa siinä :)

Vierailija
35/61 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en minäkään ymmärrä mitä hurmaavaa siinä Iinassa nyt on, ellei nyt tykkää hemaisevista blondeista, jotka osaavat nauraa myös itselleen, täydellinen vartalo, jumalaiset silmät, rinnat kuin vastaleivotut pulla.

En ymmärrä, miksei naama hevosen v:llä olevat juoruämmät ole suositumpia.

Vierailija
36/61 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt energiapakkaus, naisellinen vartalo, pitkät ja luonnollisen väriset hiukset, iloinen asenne ja säkenöivät silmät joista näkyy positiivinen asenne. 

Iina on naapurintyttömäinen ja näyttää helposti lähestyttävältä. 

t 20v nainen

Vierailija
37/61 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat, kauniit silmät ja nätit hiukset. Miehet tykkäävät(paitsi tietty av-mammojen pitkät, komeat ja hyvätuloiset kumppanit eivät alennu moiseen.

Vierailija
38/61 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monella av-mammalla aina on onnistuneet ilmeet kuvissa? ;) Tokihan te tietty näytätte irvistäessäkin ihanalta.

http://1.bp.blogspot.com/-RtdgiSYWYoY/Ug5BQmO8lSI/AAAAAAAALmg/KbHuz5L51cg/s1600/Iina.jpg

Kyllä minusta Iina on todella kaunis nainen.

Vierailija
39/61 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se näyttää aina siltä, että haisis pahalle.

Mutta onhan se hyvä että reikäpaitaisille, olutta ja makkaraa kittaaville junttimiehillekin on ihannenaisensa. :)

Vierailija
40/61 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2013 klo 15:48"]kun haluavat nuoleskella sen isää (joka on aika komea).

Jos ei olisi Kuustosen tytär niin tuskin olisi yhtään mitään.

[/quote]

No hyi, ei ole komea.