"Hurmaava" Iina Kuustonen ov.
Siis mikä/miksi jotkut hehkuvat ja hohkaavat tästä naisesta?
http://static.iltalehti.fi/viihde/iinajuttu20113mp_vi.jpg
Onko ne ne hiukset,pitkät ja hulmuavat, kun muuta niin nättiä en minä näe..
Kommentit (61)
Iina ei ole mielestäni ulkonäöllisesti kovinkaan kummoinen, mutta Armissa on sitä jotain :)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2013 klo 00:05"]
Siis mikä/miksi jotkut hehkuvat ja hohkaavat tästä naisesta?
http://static.iltalehti.fi/viihde/iinajuttu20113mp_vi.jpg
Onko ne ne hiukset,pitkät ja hulmuavat, kun muuta niin nättiä en minä näe..
[/quote]
ilmeisesti ei muuta (kaunista) kuin ylimeikatut silmät ja pitkä tukka. Kaunis ei ole missään tapauksessa. Iina on miesten mieleen, kun antaa itsetään pantavan kuvan puheillaan ja eleillään ja koko olemuksellaan. Siis helppo nakki.
ihan ensimmäisiä kertoja lehdessä, että silmät ovat jotenkin ilkeän näköiset. Siitä asti en ole oikein pitänyt tästä koko ihmisestä. Näytteleminen on sellaista puolipanikointia ja aika "esittämistä" vielä, mutta onhan hän niin nuori.
Armin kun tuli Putoukseen olin heti fani. Näin se vain menee, jostakin alkaa tykkämään ja jostakin tyypistä ei tykkää koskaan, vaikka se tekisi mitä. Mikko Kuustosessa on myös sitä samaa ominaisuutta, etten oikein tykkää siitä. Toinen tyyppi, jota en voi sietää on Pertti Salovaara, silmistä sen näkee, ettei ole ok tyyppi.
iinaa ihanampaa naista saa hakee :)
taskuvenus, osaa laulaa todella hyvin.
Muodot kohdillaan.
Tämäkös teitä ärsyttää?
kyselee 56-vuotias rupsahtanut nainen
Kaunis ja lahjakas nuori nainen, musikaalinenkin...
kerran törmäsin häneen ja mielestäni hän ei ollut niin lyhyt kuin miltä putouksessa näyttää. Sanoisin että 164cm.
Mutta minusta ei osaa näytellä. Toistaa samoja maneereja ja jokainen roolisuoritus on kuin sama henkilö. Putouksen sketsihahmoillaan on ollut kaikilla samanlainen tekohymy.
Olenko siis kateellinen kun nämä totean?
Ikä tuo toivottavasti häneen syvyttä näyttelijänä, monipuolisuutta ja taitoja.
ihan ensimmäisiä kertoja lehdessä, että silmät ovat jotenkin ilkeän näköiset. Siitä asti en ole oikein pitänyt tästä koko ihmisestä. Näytteleminen on sellaista puolipanikointia ja aika "esittämistä" vielä, mutta onhan hän niin nuori. Armin kun tuli Putoukseen olin heti fani. Näin se vain menee, jostakin alkaa tykkämään ja jostakin tyypistä ei tykkää koskaan, vaikka se tekisi mitä. Mikko Kuustosessa on myös sitä samaa ominaisuutta, etten oikein tykkää siitä. Toinen tyyppi, jota en voi sietää on Pertti Salovaara, silmistä sen näkee, ettei ole ok tyyppi.
mun mielestä Iina on ystävällisen näköinen, kuten Mikko Kuustonen ja Pertti Salovaara.
Mistä johtuu, että me ihmiset tulkitsemme toisten kasvoja niin eri tavalla? Eli minä pidän toisenlaisia kasvoja miellyttävämpänä kuin sinä.
tsemppaava ja hauska ihminen, joka on ulospäin suuntautunut, rohkea ja lämmin.
Lopettakaa sen haukkuminen senkin ilkiöt!
Halvan näköinen nainen! Eikä osaa näytellä! Putouksen sketsihahmot aina samanlaisia :P
Musta Iina vaikuttaa herttaiselta ja mukavalta tyypiltä. Ja on kyllä tosi kaunis nainen muiden putous sarjassa olevien naisten ohella, vaikka näin naisena sanonkin :)
Jotenkin pistävät ja oudot silmät. Olisko väri jotenkin hailakka piilareissa?
Ei tule hänestä myöskään kivaa vaikutelmaa, toisin kuin Kososen Kristasta.
Aku Hirviniemestä taas on kasvamassa jatkuvasti omahyväisempi. Jukka Rasila, Jussi ja Armi ovat taitavia ja kekseliäitä.
Voi jeesus näitä "ihmistuntijoita" täällä! Teettekö kaikista ihmisistä päätelmiä tuollaisten mielikuvien varassa?
Täällä taas mammat haukkuvat kuvankaunista näyttelijää, jota oikeutetusti palkitaan suorituksistaan. Kateellisten panettelua. Nainen on naiselle susi, sen täällä taaas huomaa.
kun haluavat nuoleskella sen isää (joka on aika komea).
Jos ei olisi Kuustosen tytär niin tuskin olisi yhtään mitään.
ISOT TISSIT;
ISOT TISSIT
ISOT TISSIT
ISOT TISSIT
Iina näyttää olevan sekä kaunis, hyvä kroppainen ja hauska, mitä muuta voi mies naiselta odottaa.... mutta yleensä käy niin että tosi kaunis nainen on myös monesti melko tyhmä tai diiva, tai jos on ruma niin kroppa tosi hyvä..... iinassa on kaikki kohdallaan, otas yhteyttä iina niin käydään vaikka kahvilla tai kaljalla?