Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henry Laasasen nerokas teoria

Vierailija
19.01.2013 |

Perusteoriahan äijällä on se, että seurustelu on sitä, että nainen vaihtaa seksiä, miehen rahoihin, tavalla tai toisella. Alunperin teoria on varastettu nettikyynikko Danimalilta, joka uskoo myös, etteivät naiset ja miehet olisi missään tekemisissä toistensa kanssa, jossei seksiä olisi, joka on varsin outoa minulle, koska suurin osa kavereistani on ollut aina poikia/miehiä. Uudessa Suomessa, monet miehet arvostavat tätä teoriaa. Minusta se on järkijättöisin asia minkä olen koskaan kuullut. Mitä mieltä olette?

Kommentit (362)

Vierailija
361/362 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvoja ja sellaista. Olisiko poliittisesti hyvin epäkorrektia todeta, että miehet vaan ovat parempia ja pärjäävät työelämässä paremmin ja tekevät pidempää työaikaa ja siksi tienaavat paremmin? Minusta tästä on myös selvää näyttöä.

Ilmiselvästi olisi ihan liian epäkorrektia. Audi-Kiesikin sai fudut.

Vierailija
362/362 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tienaan miestä enemmän ja haluaisin seksiä huomattavasti useammin kuin se.

Olen nuori, nätti ja hoikka ja silti mies ei halua panna mua. Lapsia ei ole eikä mitään muutakaan mikä "pakottaisi" pysymään yhdessä, silti mies ei missään nimessä halua erota. Omat rahatkin meillä on, eli mistään siipeilystä ei ole kyse puolin tai toisin. Yhdessä ollaan oltu alle kaksi vuotta.

Voisiko joku ko teorian kannattaja selittää kyseisen tilanteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi