Taistelivatko esi-isäsi sodassa turvatakseen nyky-Suomen?
Kommentit (46)
Kyllä. Taisteli saksalaisia vastaan Lapin sodassa!
Esi-isät? Olen 50v. ja isoisäni syntyi Venäjän suurruhtinaskuntaan ja osallistui jatkosotaan.
Esi-isät taisteli sisällissodassa reilu sata vuotta sitten. Isoisät taisteli sitten tässä viimeisimässä sodassa, taidanpa ryömiä hautaan tästä, tulee niin vanha olo.
Vierailija kirjoitti:
Esi-isät? Olen 50v. ja isoisäni syntyi Venäjän suurruhtinaskuntaan ja osallistui jatkosotaan.
Niin. Jokainen suomalainen ei ole 50-vuotias, jonka isoisä syntyi Venäjän suurruhtinaskunnassa. Saattaa tulla yllätyksenä.
Kyllä. Isoisäni sanoi kuolinvuoteellaan: "Perkele että olen ylpeä, että taistelin turvatakseni Suomen, jossa sinä lapsenlapseni saisit sekaantua nee keriin ja synnyttää katraan käkkäräpäisiä mulatteja". Ei paha vanhaksi valkoiseksi heteromieheksi!
Mun isä on myös osallistunut sotaan. Oli loukkaantunutkin sirpaleista ainakin sotilaspassin mukaan.
Venäläiset veivät sukulaislapsia orjiksi lähi-itään isovihan aikaan.
Siis isoisäni? Sen kauemmas ei tarvitse mennä.
No vttu eivät todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Isoisäni sanoi kuolinvuoteellaan: "Perkele että olen ylpeä, että taistelin turvatakseni Suomen, jossa sinä lapsenlapseni saisit sekaantua nee keriin ja synnyttää katraan käkkäräpäisiä mulatteja". Ei paha vanhaksi valkoiseksi heteromieheksi!
Ihanan wokea!
Kun sota alkaa niin aloitan puhdistamaan Suomea sisältäpäin. Ensin kuilee kaikki vasemmistolaiset ja muslimit. Sitten siirryn ruotsia puhuviin.
Taisteli Syntymäkaupunkinsa Viipurin puolesta ,rys vastaan
Ei ainakaan nykyhallituksen Suomea. Ukki ei ollut herrojen saappaita nuoleskeleva rasistinen jumipää.
Varmaankin he taisteli, jotta tulevat sukupolvet voisi antaa maan laukauksitta muille.
Jokainen ihminen on aikansa tuote. Ei ne isoisät sen fiksumpia tai tyhmempiä ollet kuin mekään. Aika vaihtuu, olosuhteet muuttuu.
Todellakin taisteli siitä, että täällä voisi olla random nee kereitä ja äh lyjä rai skaamassa suomityttöjä Prisman vessassa.
Vierailija kirjoitti:
öyhöhöhö
öööö
Mitä mieltä olet muuten RuotsinDemokraattien vaalitappiosta, kymmenen paikkaa lähtee näillä näkymin?
Eivät tämän Suomen. Enkä tule taistelemaan sen puolesta minäkään mikäli sota uhkaisi.
Meidän koko suku laitettiin turvasäilöön kun sota syttyi.
Vierailija kirjoitti:
Eivät tämän Suomen. Enkä tule taistelemaan sen puolesta minäkään mikäli sota uhkaisi.
Tämä. Vasemmistolaiset saavat puolustaa tätä paskottua maata lemmikkiensä kanssa.
Kuulemma. En kysellyt enempää, kun en välitä.