Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taistelivatko esi-isäsi sodassa turvatakseen nyky-Suomen?

Vierailija
14.09.2026 |

Niin.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma. En kysellyt enempää, kun en välitä. 

Vierailija
2/46 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Taisteli saksalaisia vastaan Lapin sodassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esi-isät? Olen 50v. ja isoisäni syntyi Venäjän suurruhtinaskuntaan ja osallistui jatkosotaan.

Vierailija
4/46 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esi-isät taisteli sisällissodassa reilu sata vuotta sitten. Isoisät taisteli sitten tässä viimeisimässä sodassa, taidanpa ryömiä hautaan tästä, tulee niin vanha olo.

Vierailija
5/46 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esi-isät? Olen 50v. ja isoisäni syntyi Venäjän suurruhtinaskuntaan ja osallistui jatkosotaan.

Niin. Jokainen suomalainen ei ole 50-vuotias, jonka isoisä syntyi Venäjän suurruhtinaskunnassa. Saattaa tulla yllätyksenä. 

Vierailija
6/46 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Isoisäni sanoi kuolinvuoteellaan: "Perkele että olen ylpeä, että taistelin turvatakseni Suomen, jossa sinä lapsenlapseni saisit sekaantua nee keriin ja synnyttää katraan käkkäräpäisiä mulatteja". Ei paha vanhaksi valkoiseksi heteromieheksi!

Vierailija
7/46 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on myös osallistunut sotaan. Oli loukkaantunutkin sirpaleista ainakin sotilaspassin mukaan.

Vierailija
8/46 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset veivät sukulaislapsia orjiksi lähi-itään isovihan aikaan.

Vierailija
9/46 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis isoisäni? Sen kauemmas ei tarvitse mennä.

No vttu eivät todellakaan.

Vierailija
10/46 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Isoisäni sanoi kuolinvuoteellaan: "Perkele että olen ylpeä, että taistelin turvatakseni Suomen, jossa sinä lapsenlapseni saisit sekaantua nee keriin ja synnyttää katraan käkkäräpäisiä mulatteja". Ei paha vanhaksi valkoiseksi heteromieheksi!

Ihanan wokea!

Vierailija
11/46 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sota alkaa niin aloitan puhdistamaan Suomea sisältäpäin. Ensin kuilee kaikki vasemmistolaiset ja muslimit. Sitten siirryn ruotsia puhuviin.

Vierailija
12/46 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisteli Syntymäkaupunkinsa  Viipurin puolesta ,rys  vastaan

Vierailija
13/46 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan nykyhallituksen Suomea. Ukki ei ollut herrojen saappaita nuoleskeleva rasistinen jumipää.

Vierailija
14/46 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin he taisteli, jotta tulevat sukupolvet voisi antaa maan laukauksitta muille.

Vierailija
15/46 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen on aikansa tuote. Ei ne isoisät sen fiksumpia tai tyhmempiä ollet kuin mekään. Aika vaihtuu, olosuhteet muuttuu. 

Vierailija
16/46 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin taisteli siitä, että täällä voisi olla random nee kereitä ja äh lyjä rai skaamassa suomityttöjä Prisman vessassa. 

Vierailija
17/46 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

öyhöhöhö

öööö

Mitä mieltä olet muuten RuotsinDemokraattien vaalitappiosta, kymmenen paikkaa lähtee näillä näkymin?

Vierailija
18/46 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tämän Suomen. Enkä tule taistelemaan sen puolesta minäkään mikäli sota uhkaisi.

Vierailija
19/46 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koko suku laitettiin turvasäilöön kun sota syttyi.

Vierailija
20/46 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät tämän Suomen. Enkä tule taistelemaan sen puolesta minäkään mikäli sota uhkaisi.

Tämä. Vasemmistolaiset saavat puolustaa tätä paskottua maata lemmikkiensä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän