Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksei pipasta saa keskustella ?

Vierailija
19.01.2013 |

aina on keskustelu poistettu

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on keskustelu poistettu

Vierailija
2/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän täällä joka päivä näkyy olevan yksi tai useampi keskustelu etusivulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/haku/tulokset?cx=000754535628682794884%3Aa2kn0zditq…

Aika paljon on Pipsasta mun mielestä keskusteltu.

3

Vierailija
4/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippa Middleton?

Vierailija
5/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebookkiin oli laittanut surullisen kappaleen joka kertoo erosta?

Vierailija
6/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ns keskustelut sitä tasoa, että niistä vois tehdä rikosilmoitukset - tuskin tämän palstan ptäjä haluaa sellaisia tänne.

Vierailija
7/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää läjät ne keskustelut asiallisina, niin tuskin mikään estää keskustelemasta Pipsasta.

Mutta nämä "keskustelut" kun tuppaavat olema ihan silkkaa kiusaamista ja haukkumista, perättömiä itsekeksittyjä juoruja ja jos jonkinmoista "totuutta" siitä mitä Pipsa on/ei ole/tekee/ei tee jne. Ja sitten te vielä ihmettelette, miksi ei saa keskustella...vilkaistaa peiliin ja miettikää niitä tekstejä, niin ehkä se syy valkenee.

Vierailija
8/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itseäni ärsyttää kun sitä ei voi enää käydä pipsan blogissa. musta tuntuu että pipsa itse oikein nauttii kun siitä ihmetellään tällä palstalla. jos se vaan voisi julkaista ne kysymykset blogissa ja vastatakin niin, ei meidän tarvitsisi tulla tänne ihmettelemään. itse kysyin siltä että "onko tullut ryppyjä rakkauteen toivottavasti ei" niin ei julkaissut kommenttiani niin jäähän tuosta vähän sellainen kuva että jotain ryppyjä on ja itse se pipsa nuo vielä aloittaa kun laittaa tuollaisia erokappaleelta kuulostavia linkkejä itseensä saa siis syyttää!

Vierailija
9/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä tosin etteivät jo naimisiin ole menneet:)

Vierailija
10/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen monta keskustelua ilmoittanut asiattomiksi. Jos ei aikuiset ihmiset ymmärrä, että jonkun yksityishenkilön ylipainoa, parisuhdetta, työtä, sisustusta ja elämää yleensäkin ei ole asiallista haukkua rumasti netissä, niin mitähän te niille lapsillenne opetatte? Nykyään koululaisetkin kiusaa toisiaan netissä. Ja blogin pito ei edelleenkään tee kenestäkään vapaata riistaa, ei koululaisesta eikä aikuisestakaan.

Vierailija
11/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut eikai se talon ostaminen ryppyjä estä tulemasta

Vierailija
12/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta sitten jos jossain muualla käydään hänestä keskustelua niin hyihyi, kiusaamista. Ehkä ei kannata laittaa ihan kaikkea nettiin, esim. niitä pahvisia sängynpäätyjä, muodottomia nilkkoja tai muovista vessaharjaa? ;)

Vierailija
13/13 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täytyy pitää blogia, jossa kuulutetaan kaikenmaailman asiat tuntemattomille.....mutta sitten jos jossain muualla käydään hänestä keskustelua niin hyihyi, kiusaamista. Ehkä ei kannata laittaa ihan kaikkea nettiin, esim. niitä pahvisia sängynpäätyjä, muodottomia nilkkoja tai muovista vessaharjaa? ;)

Ei kyllä blogin pitäminen oikeuta sellaiseen paskaan niskassa, mitä pipsasta tällä palstalla jauhetaan.

Ja pipsahan ei jaa kaikkea asioitaan lukijoilleen ja siitä sitten vasta nillitetäänkin, pitäisi kertoa sitä ja tätä ja tota ja sitten kun ei kerro, niin tämän palstan paskasherlockit keksivät vastaukset kysymyksiinsä itse ja kirjoittelevat aloituksia, joissa nämä näkemykset kerrotaan.

Kai sinä aikuinen(?) ihminen ymmärrät eron asiallisen keskustelun ja pelkän haukkumisen välillä? Jos et, niin otapa itseäsi vähän niskasta kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme