Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

helve...että apteekissa ei saa rauhassa katsella!!

Vierailija
18.01.2013 |

Siis joka ikinen kerta joka kun haluaisin apteekissa itse katsoa mitä ehkä ostan vaikka ei edes olisi kyseessä intiimituotteet, niin joka

kerta apteekin henkilökunnasta vähintään yksi tulee seisomaan selän taakse.

Ja kun piruuttaan menen eri välikköön, sama toistuu!

Antakaa asiakkaiden olla rauhassa.

Me kyllä osataan kysyä neuvoa jos on tarve!

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se haittaa, jos se farmaseutti jää siihen lähistölle seisoskelemaan? Onko teillä heikko itsetunto vai mistä on kysymys? Ei mua ainakaan häiritse pätkän vertaa vaikka seisoisi rivi farmaseutteja selän takana kun luen hiivapuikkojen etikettejä ja vertailen tuotteita, siinäpähän seisoskelevat jos ei muuta tekemistä löydy.

Ihan kaikesta ei tässä elämässä kannata stressiä repiä...

mä en halua että joku tulee siiheen mun tilaan esimerkiksi apteekissa. Yhtä inhottavaa kun se että huomaa jonkun tuijottavan.

Vierailija
42/83 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos sanot sille farmaseutille, että mulla on kuules tässä tällainen kahden metrin henkilökohtainen tila, jota lähemmäs ei saa tulla. Taatusti saat olla rauhassa, ei hullua kukaan halua palvella :D

Oikeasti, tämä on nyt teidän päänsisäinen juttu, kukaan normaali ihminen ei ärsyynny noin valtavasti jostain lähistöllä seisoskelevasta myyjästä. Etkö voi olla vain välittämättä siitä, mua ainakaan mitään haittaa vaikka armeija olis rivissä mun takana, ihan yhtä rauhassa teen ostokseni ja kiertelen ja kaartelen kuin ilman niitäkin...Teineiltä voisin odottaa tuollaista vaivaantumista, mutta aikuisilta ihmisiltä en todellakaan. Itsetuntokysymys tosiaankin, niin kuin joku kirjoittikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se haittaa, jos se farmaseutti jää siihen lähistölle seisoskelemaan? Onko teillä heikko itsetunto vai mistä on kysymys? Ei mua ainakaan häiritse pätkän vertaa vaikka seisoisi rivi farmaseutteja selän takana kun luen hiivapuikkojen etikettejä ja vertailen tuotteita, siinäpähän seisoskelevat jos ei muuta tekemistä löydy.

Ihan kaikesta ei tässä elämässä kannata stressiä repiä...

jos jengi seuraisi sinua kun kävelet kaupungilla tai olet syömässä ulkona? Seuraa kuin pervot kahden metrin päässä? Sitä paitsi ne ei jätä rauhaan. Multa on tultu viisikin kertaa kysymään että tarvitsenko apua. Aina sanoin että en tarvitse ollenkaan apua. Mutta ei uskota. Vasta vikalla kerralla suutuin ja sanoin että mene pois tai teen susta valituksen. Ei normaalit ihmiset toimi noin.

Vierailija
44/83 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen myös minä ärsyyntyneenä päivitellyt, kun ei koskaan saa rauhassa käydä apteekissa. Hyvä, että on ehtinyt ulko-oven saada auki kun jo kysytään mitä olen hakemassa. Ihan ookoo jos haen vaikka buranaa, mutta tosi kiva alkaa siinä sitten jotain peräpukamavoidetta tai vastaavaa selittämään. Eikö apteekin henkilökunta yhtään tajua, että ihmisillä voi olla intiimiäkin ostettavaa?! Todennäköisesti tekevät tuota ihan tahallaan, se on hyvää viihdykettä työpäivään nähdä nolostelevia asiakkaita.

Vierailija
45/83 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos sanot sille farmaseutille, että mulla on kuules tässä tällainen kahden metrin henkilökohtainen tila, jota lähemmäs ei saa tulla. Taatusti saat olla rauhassa, ei hullua kukaan halua palvella :D

Oikeasti, tämä on nyt teidän päänsisäinen juttu, kukaan normaali ihminen ei ärsyynny noin valtavasti jostain lähistöllä seisoskelevasta myyjästä. Etkö voi olla vain välittämättä siitä, mua ainakaan mitään haittaa vaikka armeija olis rivissä mun takana, ihan yhtä rauhassa teen ostokseni ja kiertelen ja kaartelen kuin ilman niitäkin...Teineiltä voisin odottaa tuollaista vaivaantumista, mutta aikuisilta ihmisiltä en todellakaan. Itsetuntokysymys tosiaankin, niin kuin joku kirjoittikin.

sä varmaan ituisit metrossakin kovalla munalla kun penkkejä ei oo vapaana;-) by the way meilläpäin farmaseutit jää ihan kiinni seisomaan eikä mihinkään pitkälle.

Vierailija
46/83 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä mä tosiaan menisin joskus apteekkiin vain katsellakseni, että mitä siellä myydään. Esim. onko tullut uusia perusvoiteita tai vitamiinivalmisteita, joita haluaisin kokeilla. Mutta ei voi. Aina tulee joku myyjä ihan heti paikalla kyselemään voiko olla avuksi. En halua mitään apua siinä vaiheessa kun vasta katson. Osaan aikuisena ihmisenä kyllä etsiä myyjän sitten kun tarvitsen apua.

Vierailija
47/83 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yhdeksän kertaa kymmenestä asioin apteekissa sellaisen asian tiimoilta, että tiedän tasan tarkkaan jo kotoa lähtiessäni, mitä haluan ja tarvitsen. Haluan kävellä apteekkiin sisään, ottaa sen pirun tuotteen ja poistua kassan kautta. En tarvitse apua, enkä halua keskustella vaihtoehtoisista tuotteista. Monessa paikassa riittää, että otat sen Ibumax- tai Kestine-rasian käteen, niin saat jo valkotakkisen hännystelijän seuraksesi. Itsenäinen sukupolveni ei tarvitse holhoamista. Onneksi on nettiapteekkejakin :)

Vierailija
48/83 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tulevana farmaseuttina tää on kyllä mielenkiintoista luettavaa. En ole itse kokenut koskaan farmaseuttien ahdistelevan, kun olen asiakkaana asioinut apteekissa. Kysyvät tarvitsenko apua ja siirtyvät kyllä pois kun sanoo kohteliaasti, että ei apua tarvitse. Onneksi oma mielenkiinto on muissa työtehtävissä kuin apteekin asiakaspalvelussa.

Vierailija
49/83 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran Jumbon apteekissa niin, että kun innokas irmeli tuli apuaan tarjoamaan niin erehdyin ottamaan sen vastaan. Olin etsimässä moskiittokarkoitetta Thaimaanmatkaa varten, ei siis mitään tavallista offia vaan nimenomaan moskiittokarkoitetta joka on aivan eri ainetta. Sanoin myyjälle että semmosta löytyykö, niin tämä vähän vanhemmanpuoleinen farmaseutti kysyikin MIKSI? No koska olen lähdössä tropiikkiin, selitin ystävällisesti vaikka mitäpä se hänelle kuului. Farmaseutti siihen sitten että 'Ei, ei se ole hyvä kulkea iho paljaana siellä tropiikissa, vaatteilla saa parhaan suojan moskiittoja vastaan'. Sen verran alkoi verenpaine nousta etten enää jäänyt kinamaan mihin sitä ainetta tarvitsen ja miksi. Semmonen täti se, eikä heillä sitten loppujen lopuksi tätä tököttiä olisi ollutkaan, mutta sainpahan ainakin farmaseutin mielipiteen ja ilmaiseksi. En ole toiste 'apua' tarvinnut.

Vierailija
50/83 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin apteekissa katsella ihonhoitotuotteita, vitamiineja ja vaikka mitä, mutta se on oikeasti ihan mahdotonta, kun ei sitä saa rauhassa tehdä. Suivaannuin viimeksi niin siitä häirinnästä, että häivyin apteekista ja tein ostokset verkkoapteekista.

Vierailija
51/83 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että juuri AV-mammoilla esiintyy tällaista ongelmaa :D Normaaleja ihmisiä tällaiset ei koske. Kun on se henkilökohtainen reviiri, itsetunto-ongelmat, peräpukamat ja hiivat ja on niiiin noloa kun joku ammattihenkilö huomaa sinun asiointisi...Huoh :D

Vierailija
52/83 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tuli seläntaakse myyjä," mitä sais olla". Heti rupes esittelemään kallista lääkettä. Sanoin , että entäs tuo Rennie huonosti suomea puhuva opiskelija sanoi ei hyvä. Olisi maksanut vain muutaman euron, nyt ostatti 11 euron tuotteen.

Vierailija
53/83 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää myös se, kun menen hakemaan uutta erää nuvaringejä, niin aina mulle selostetaan kuin tyhmälle ne ohjeet. Jos mulla on resepti 15 renkaalle ja olen hakemassa renkaita 10-12, niin tuskin tarvitsen ohjeistusta niiden käytöstä..... Ymmärrään tämän ohjeistuksen reseptin 1. käyttökerran kohdalla, koska voisihan se olla elämäni ensimmäinen nuvaring-resepti. Tosin siinäkin tapauksessa farmaseutti voisi kysyä "oletko käyttänyt ennen?". Tässä kaupungissa on vain 1 apteekki, joten valinnanvaraa eiole.

Vierailija
54/83 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihonhoitouutuuksia, joita haluaisin ihan rauhassa katsella ja vertailla tuoteselosteita. En tarvitse siihen farmaseutin apua. Ärsyttää kun niskaan hengitetään eikä mitään saa katsella.

Vierailija
55/83 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö ostat kaiken mitä sulle tarjotaan?? Etkö osaa itse päättää mihin rahasi käytät? Nyt kuule katso vain peiliin, ketään ei voi pakottaa ostaa tuotetta mitä ei halua, joten ihan itse valinnan ostoksesta teit. Olisit sanonut, että kiitos esittelystä mutta otan kuitenkin Rennietä kun se on toiminut mulla hyvin. Hirveen vaikeeta!

Vierailija
56/83 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että juuri AV-mammoilla esiintyy tällaista ongelmaa :D Normaaleja ihmisiä tällaiset ei koske. Kun on se henkilökohtainen reviiri, itsetunto-ongelmat, peräpukamat ja hiivat ja on niiiin noloa kun joku ammattihenkilö huomaa sinun asiointisi...Huoh :D

Huoh! varmaan tooosi normaali. Just!

Vierailija
57/83 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuota ongelmaa esiintyvän, eli tästä voi tehdä sen päätelmän, että tämä on juurikin AV mammojen ongelma kun muilla ihmisillä ei tällaista vaivaa tietojeni mukaan esiinny. Apteekissa asioiminen ei ole mitenkään vaikeaa jos osaa puhua ja ei ole itsetuntonsa kanssa niin maan matonen että kehtaa intiimilääkkeitäkin ostaa vaikka joku toinen näkisi...

Vierailija
58/83 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä aikoo ostaa, paitsi apteekeissa. Apteekit ovat nykyään mielestäni lähes kauppoihin verrattavia paikkoja, koska siellä on paljon myös kosmetiikkaa ja luontaistuotteita. Riittää että farmaseutit neuvovat reseptilääkettä ostaessa, mutta muuten voisivat antaa asiakkailleen rauhan katsella.

Vierailija
59/83 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuota ongelmaa esiintyvän, eli tästä voi tehdä sen päätelmän, että tämä on juurikin AV mammojen ongelma kun muilla ihmisillä ei tällaista vaivaa tietojeni mukaan esiinny. Apteekissa asioiminen ei ole mitenkään vaikeaa jos osaa puhua ja ei ole itsetuntonsa kanssa niin maan matonen että kehtaa intiimilääkkeitäkin ostaa vaikka joku toinen näkisi...

suurin osa sanoo että haluaisivat katsoa tavaroita rauhassa. Sinä puhut intiimilääkkeistä ja ajattelet "noloja asioita"

Vierailija
60/83 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kirjoitti, että kiva ostella jotain intiimituotteita jos joku on lähistöllä "kyyläämässä". Vain epäkypsä teini saa tehtyä tuollaisesta asiasta itselleen ongelman.

Edelleen, ne työntekijät kun ei estä sitä katselua millään lailla, vai sitooko ne teidät penkkeihin ja syöttää teille siinä sitten lääketehtaiden propagandaa ja pakottaa ostamaan vain uusimmat ja kalleimmat tuotteet? Miten konkreettisesti ne estää teitä katselemassa rauhassa?