Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

helve...että apteekissa ei saa rauhassa katsella!!

Vierailija
18.01.2013 |

Siis joka ikinen kerta joka kun haluaisin apteekissa itse katsoa mitä ehkä ostan vaikka ei edes olisi kyseessä intiimituotteet, niin joka

kerta apteekin henkilökunnasta vähintään yksi tulee seisomaan selän taakse.

Ja kun piruuttaan menen eri välikköön, sama toistuu!

Antakaa asiakkaiden olla rauhassa.

Me kyllä osataan kysyä neuvoa jos on tarve!

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedän, että apteekeilla on lakisääteinen velvollisuus antaa lääkeneuvontaa. Tämä koskee myös itsehoitolääkkeitä. Siksi ruoka- ja vaatekauppoihin tehdyt vertaukset ontuvat, sillä ei näitä kauppoja velvoiteta laissa antamaan ruoka- tai vaateneuvontaa.

Vierailija
82/83 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä sanoi, että apteekissa tulisi tehtyä paljon enemmän heräreostoksia, jos saisi katsella vapaasti niin kuin vaikka ruokakaupassa. Tästä olen samaa mieltä. Apteekissa on todella ahdistava asioida, kun välittömästi oven avaamisen jälkeen tivataan, mitä olen etsimässä. "Kunhan katselen" aiheuttaa selkeästi hämmästystä ja sitten jäädään kuitenkin lähelle kytikselle. Jos poimit jonkin tuotteen käteesi tutkiaksesi sitä tarkemmin, niin johan viereesi materialisoituu valkotakki antamaan ohjeita pyytämättä. Ymmärrän, että on velvollisuus opastaa lääkkeissä, mutta sama ilmiö toistuu, vaikka ostaisi huulirasvan. Ja kun todella haluaisin vain katsella, tutkia tuoteselosteita ja hintoja vaikka vartin kaikessa rauhassa. En myöskään halua kailottaa asioitani kaikkien kuullen, sillä pienellä paikkakunnalla asiakkaista aina osa on tuttuja. Poikkeuksen sääntöön tekee isoimmat Yliopiston apteekit, jossa ei neuvoja tuputeta, eikä niitä saa oikein pyytämälläkään, kun yhtään farmaseuttia ei näy missään ja jos näkyykin, niin juoksevat karkuun. Joku välimuoto kiitos! En esim. käytä apteekin kasvojenhoitotuotteita, koska en koskaan saa tilaisuutta tutkailla niitä rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että apteekeistakin varastellaan tuotteita? Kyllä ne ihan syystä kyttäilevät. Jokainen asiakas on heille potentiaalinen varas.