Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin ravintolamuistosi? Minä tilasin "boef a la tartar"

Vierailija
17.01.2013 |

Luulin että siinä on jotain tartarkastiketta, siis jotain valkoista jossa on kurkkupaloja joukossa.

Mutta se olikin rakaa lihaa ja raaka munankeltuiainen.

Oltiin hienolla työillallisella berliinissä, enkä jedannut olla syömättä.

Mutta jokaisen suupalan kanssa nielaisin desin viiniä, muuten ei olisi mennyt alas kurkusta.

Kun olin syönyt annokseni, olinkin jo aikalailla huppelissa! Noloa sekin.

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne valikoi roskiksestakin itse vain ne naudan luut....

Koirille ei saa antaa kanan eikä sian luita. Ne saavat luut pilkottua, mikä voi aiheuttaa vaaran suolistolle.

Otimme ne salaa pieneen pussiin ja veimme kulkukoiraäidille ja pennuille jotka majailivat hotellin lähellä. Tarjoilija varmaan ihmetteli nälkäisiä lapsia jotka syövät luitakin :D

Vierailija
142/152 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kävi kaverille, oli jätskikioskilla töisä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikä on painoarvo tällä kommentilla tähän ketjuun muu kuin kertoa, että sinä tiesit. Minä en edes 70-luvulla tiennyt, mikä on Hakaniemen halli.

Minä oikeasti lukisin mieluummin ketjua kommelluksista, enkä näitä typeriä jokapäiväisiä aaveekommentteja. Näitä on saanut lukea jo monta vuotta täällä ja ne ei enää tee mitään vaikutusta. Joka ketjuun tungette samoine persu ja wt-kommentteine ja korostamaan, kuinka te itse ja teidän lapsenne.

Olisi kyllä piristävää ihan sellainen ketju, mikä pysyisi niissä kommelluksissa.

saatteko te siellä kotona lasten kanssa ollessanne jotenkin hyvän mielen kun saatte pilattua joka ketjun. ON SITTEN illalla hyvä mieli kun on saanut taas koko päivän ilkeillä aaveella

todella tyhmiä! Kyllä ihan oikeasti yleissivistykseen kuuluu tietää mikä on tartar, couscous tai wurst.

Minä en, kuulin tai maistoin noita ekan kerran 1990-luvulla, kun olin jo aikuinen. Eikä meidän kotona koskaan käyty ravintolassa tai ulkomailla, vaan perunaa ja ruskeaa kastiketta syötiin kotona.

Omat lapset ovat nuo tienneet siinä 10-vuotiaina. En kyllä tuota tietoutta laske yleissivistykseen.

kuten tuolla alussa kirjoitinkin:) Mummo sitä mulle teki monta kertaa viikossa vuodesta 62 lähtien...!! Wurstia (Thüringeriä) käytiin ostamassa isän kanssa Hakaniemen hallista samoihin aikoihin....:D

Ihan työläisperhe mutta ilmeisen "sivistynyt" kun osattiin muutama sana kieliä jo tuolloin. Matkustin itse ekan kerran ulkomaille 11v:nä vuonna -71

Lueskelin tätä ketjua, ja tiedän kyllä mitä on kuskus ja tartar. Mutta voi luoja, ei kävisi mielessäkään alkaa täällä paukutteleen sillä henkseleitä! Eikö se kerro teistä jotakin, että koitatte nostaa itseänne jalustalle sillä, että tiedätte mitä on kuskus.

Ihan oikeasti, mikään yksittäinen nippelitieto, etenkään tuollainen, ei kerro kenenkään älykkyyden tasosta mitään. Kaikilla meistä ei ole samat intressit. Toinen on Saarioisen pizzoja mussuttava ydinfyysikko ja toinen tartaria nauttiva hotellisiivooja. Ja se hotellisiivoojakin voi ihan aikuisten oikeasti olla todella älykäs. Ei kuitenkaan varmasti sen perusteella, että tietää mitä on tartar.

Älkää kiltit levittäkö tuota negatiivisuutta ympärillenne. Inhottaa.

Viinin- tai kaakaonhuuruista iltaa kaikille! Saatanan sama kumpaa juotte vaiko ette kumpaakaan!

Vierailija
144/152 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin "tortilla flatin" kun se olikin bändi joka soitti ko. ravintolassa.

Ovella luki Tänään Tortilla Flat

Hauska ja ymmärrettävä.

Vierailija
145/152 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikä on painoarvo tällä kommentilla tähän ketjuun muu kuin kertoa, että sinä tiesit. Minä en edes 70-luvulla tiennyt, mikä on Hakaniemen halli.

Minä oikeasti lukisin mieluummin ketjua kommelluksista, enkä näitä typeriä jokapäiväisiä aaveekommentteja. Näitä on saanut lukea jo monta vuotta täällä ja ne ei enää tee mitään vaikutusta. Joka ketjuun tungette samoine persu ja wt-kommentteine ja korostamaan, kuinka te itse ja teidän lapsenne.

Olisi kyllä piristävää ihan sellainen ketju, mikä pysyisi niissä kommelluksissa.

saatteko te siellä kotona lasten kanssa ollessanne jotenkin hyvän mielen kun saatte pilattua joka ketjun. ON SITTEN illalla hyvä mieli kun on saanut taas koko päivän ilkeillä aaveella

todella tyhmiä! Kyllä ihan oikeasti yleissivistykseen kuuluu tietää mikä on tartar, couscous tai wurst.

Minä en, kuulin tai maistoin noita ekan kerran 1990-luvulla, kun olin jo aikuinen. Eikä meidän kotona koskaan käyty ravintolassa tai ulkomailla, vaan perunaa ja ruskeaa kastiketta syötiin kotona.

Omat lapset ovat nuo tienneet siinä 10-vuotiaina. En kyllä tuota tietoutta laske yleissivistykseen.

kuten tuolla alussa kirjoitinkin:) Mummo sitä mulle teki monta kertaa viikossa vuodesta 62 lähtien...!! Wurstia (Thüringeriä) käytiin ostamassa isän kanssa Hakaniemen hallista samoihin aikoihin....:D

Ihan työläisperhe mutta ilmeisen "sivistynyt" kun osattiin muutama sana kieliä jo tuolloin. Matkustin itse ekan kerran ulkomaille 11v:nä vuonna -71

Lueskelin tätä ketjua, ja tiedän kyllä mitä on kuskus ja tartar. Mutta voi luoja, ei kävisi mielessäkään alkaa täällä paukutteleen sillä henkseleitä! Eikö se kerro teistä jotakin, että koitatte nostaa itseänne jalustalle sillä, että tiedätte mitä on kuskus.

Ihan oikeasti, mikään yksittäinen nippelitieto, etenkään tuollainen, ei kerro kenenkään älykkyyden tasosta mitään. Kaikilla meistä ei ole samat intressit. Toinen on Saarioisen pizzoja mussuttava ydinfyysikko ja toinen tartaria nauttiva hotellisiivooja. Ja se hotellisiivoojakin voi ihan aikuisten oikeasti olla todella älykäs. Ei kuitenkaan varmasti sen perusteella, että tietää mitä on tartar.

Älkää kiltit levittäkö tuota negatiivisuutta ympärillenne. Inhottaa.

Viinin- tai kaakaonhuuruista iltaa kaikille! Saatanan sama kumpaa juotte vaiko ette kumpaakaan!

vesität vain tuolla turhalla vuodatuksellasi tätä ketjua entisestään.

Vierailija
146/152 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehka auttaa jotain USAn matkailijaa. Taalla ravintolassa aina kysytaan "soup or salad?", kummalla haluaa ateriansa aloittaa.

Suomi sukulainen kuuli "supersalad?" ja vastasi yes! (Soup, please; salad, please).

Vierailija
147/152 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen purkkiruokaa ihan elukoita tuolta luonnosta, vaikka niissä on luita sisällä :)

Aavee ei kyllä koskaan petä

Luonnossahan ne elukat tosiaan liikkuvat jo valmiiksi kypsennettyinä...

Kuten moni on jo todennut, koirille/kissoille ei saa antaa kypsennettyjä luita, sillä ne lohkeilevat ja rikkovat sisuskalut, elleivät jo suuhun tee haavaa. Tämä tiedettiin jo 1980-luvulla ainakin meillä päin maalla.

Av ei tosiaan petä...

Vierailija
148/152 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän jokaisen ala-asteikäisen pitää osaa tehdä täydellistä bouillabaissea. Kyllä meidän Nero-Eemeli luki jo kolmekuisena Dostojevskin Rikosta ja rangaistusta ja osasi nimetä kaikki Kreikkalaisen mytologian jumalat samalla, kun valmisti eggs benetictiä aamiaiseksi!!! Nih, ettäs tiiätte.

Vierailija
149/152 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän jokaisen ala-asteikäisen pitää osaa tehdä täydellistä bouillabaissea. Kyllä meidän Nero-Eemeli luki jo kolmekuisena Dostojevskin Rikosta ja rangaistusta ja osasi nimetä kaikki Kreikkalaisen mytologian jumalat samalla, kun valmisti eggs benetictiä aamiaiseksi!!! Nih, ettäs tiiätte.

Huonosta yleissivistyksestä kärsii koko ruumis.

Vierailija
150/152 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et siis _koskaan_ ole tilannut ensimmäistä kertaa mitään ruokalajia ja olet aina tiennyt kaikesta kaiken? Hyvä.

Painu h*lvettiin niiden roiskeläppiesi kanssa. Tämä oli hauska ketju ennen sua.

En minäkään mikään järjenjättiläinen ole, mutta kyllä pikkusen kummastuttaa ettei täällä joku tiennyt mitä on tartar, toinen ei tunne couscousia ja yksi ei pysty päättelemään että "wurst" on makkaraa... Aaaaa.....

Alla lukee viisi miinus kolme, yritetään...

Ja että tonnikalapihvi mediumina huono, KYPSÄNÄ se on pilalla ja juuri mediumina se kuuluu syödä! Argh!

varsinkin tuo tonnikalapihvi nauratti... :D

Jotkut selvästi elävät Saarioisten eineksillä ja muulla wt-ruualla, jos joku tonnikalapihvi on noin suuri järkytys.

Entäs se Justiina, joka tilasi salomon-pitsaa ja luuli saavansa salamia? :D

Suomalaisten hyvä koulutus on kyllä pahasti liioiteltua, ihan naurettavan yksinkertaisia monet ovat.

Vierailija
151/152 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta menin kerran ravintolaan päälläni valkoinen virkattu pitsineule. Ravintolan pöytäliinat olivat tismalleen samanlaista virkattua pitsineuletta...

Henkilökunnalla oli pokassa pitelemistä, kun katse vaelsi asiakkaan paidasta pöytään ja takaisin :D

Vierailija
152/152 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai etkö muka tiedä, että (kypsennetyt) kanan luut ovat hengenvaarallisia koiralle?

Ei kuulkaas hysteerikot siihen aikaan, siis 80-luvulla tällasesta tiedetty! sillon koirille syötettiin mitä vaan. Ja olin 8 vuotias sillon, siskoni vähän vanhempi. Kahden viikon jälkeen koirat olivat hengissä, eivät kyllä varmaan enää ole! Nythän siellä ei noita kulkukoiria ees juuri ole mutta sillon oli ja paljon.

Syötin lapsena myös pihan punatulkuille kynttilän talia kun luulin että se on samaa talia mitä talipalloissa. Ei sitä tuon ikäsenä kuulkaa kaikkea tiedä...

Ja kyllä tiesin jo 8 vuotiaana etten saa koiralleni antaa kananluita, asiasta muistaakseni kertoi isoisäni (joka oli peltiseppä, ei siis eläinlääkäri".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi