THL: Vesirokon tartuttaminen lapseen voi johtaa vakaviin seurauksiin
Onks muka niin vaarallinen, että vois aiheuttaa vakavan keuhkokuumeen?
Lue koko juttu: http://www.terveysfoorumi.fi/index.php?topic=40.0
Kommentit (69)
ollut niitä suurimpia hehkuttajia että ottakaa ottakaa sikainfluenssapiikki (eli narkolepsia)?
Se virus jaa kehon hermosoluihin ja vanhemmalla ialla aiheuttaa vyoruusua joka on erittain kallis ja hankala hoidettava ja niin kamala etta sita ei toivoisi pahimmalle vihamiehellekaan.
Kuinkas siella terveydenhoidon Onnelassa ei tammoista asiaa ymmarreta?
tuli siitä aivokuume. 2-3 kk oli sairaalassa ja opetteli kävelemäänkin uudelleen. Itse myös olen vastaavia tapauksia hoitanut lastenosastolla muutamia. Ei se oikeasti ole mikään viaton lastentauti.
ettei jää virus kehoon aiheuttamaan vyöruusua?
ettei jää virus kehoon aiheuttamaan vyöruusua?
Voihan sitten kylla myohemmin ottaa vyoruusurokotteen. Sama mulle.
rokotusohjelmassa? Outoa, että ns. rikkaissa länsimaissakin on niin suuria eroja siinä, mitkä rokotteet kuuluvat viralliseen rokotusohjelmaan ja mitkä ei. Esim. Jenkeissä vesirokkorokote annetaan rutiinista, Sveitsissä ei juurikaan rokoteta.
Luulis, että jos tommonen kauhistuttava tauti, johon kerran rokote on olemassa, niin se automaattisesti Suomenkin ohjelmassa.
Minä tartutan lapset pieninä, jolloin komplikaatiot tutkitusti pienempiä ja sinä otat riskin rokotteen kanssa. Miten minun tapani on huonompi?
Miks ihmeessä pitää tartuttaa??? mitäs jos tulisi vakavia seurauksia?? Mitä sä kerrot lapsellesi??
Minä tartutan lapset pieninä, jolloin komplikaatiot tutkitusti pienempiä ja sinä otat riskin rokotteen kanssa. Miten minun tapani on huonompi?
Miks ihmeessä pitää tartuttaa??? mitäs jos tulisi vakavia seurauksia?? Mitä sä kerrot lapsellesi??