Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

THL: Vesirokon tartuttaminen lapseen voi johtaa vakaviin seurauksiin

Vierailija
16.01.2013 |

Onks muka niin vaarallinen, että vois aiheuttaa vakavan keuhkokuumeen?

Lue koko juttu: http://www.terveysfoorumi.fi/index.php?topic=40.0

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tee rokotteet kauppaansa? Sitähän tuossa ei tietenkään kerrota, että vesirokon voi saada rokotteesta huolimatta.

Mieluummin ns. luonnollinen sairastaminen.

Vierailija
62/69 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut niitä suurimpia hehkuttajia että ottakaa ottakaa sikainfluenssapiikki (eli narkolepsia)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se virus jaa kehon hermosoluihin ja vanhemmalla ialla aiheuttaa vyoruusua joka on erittain kallis ja hankala hoidettava ja niin kamala etta sita ei toivoisi pahimmalle vihamiehellekaan.

Kuinkas siella terveydenhoidon Onnelassa ei tammoista asiaa ymmarreta?

Vierailija
64/69 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli siitä aivokuume. 2-3 kk oli sairaalassa ja opetteli kävelemäänkin uudelleen. Itse myös olen vastaavia tapauksia hoitanut lastenosastolla muutamia. Ei se oikeasti ole mikään viaton lastentauti.

Vierailija
65/69 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei jää virus kehoon aiheuttamaan vyöruusua?

Vierailija
66/69 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei jää virus kehoon aiheuttamaan vyöruusua?

Voihan sitten kylla myohemmin ottaa vyoruusurokotteen. Sama mulle.

Vierailija
67/69 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotusohjelmassa? Outoa, että ns. rikkaissa länsimaissakin on niin suuria eroja siinä, mitkä rokotteet kuuluvat viralliseen rokotusohjelmaan ja mitkä ei. Esim. Jenkeissä vesirokkorokote annetaan rutiinista, Sveitsissä ei juurikaan rokoteta.

Luulis, että jos tommonen kauhistuttava tauti, johon kerran rokote on olemassa, niin se automaattisesti Suomenkin ohjelmassa.

Vierailija
68/69 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tartutan lapset pieninä, jolloin komplikaatiot tutkitusti pienempiä ja sinä otat riskin rokotteen kanssa. Miten minun tapani on huonompi?

Miks ihmeessä pitää tartuttaa??? mitäs jos tulisi vakavia seurauksia?? Mitä sä kerrot lapsellesi??

Vierailija
69/69 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tartutan lapset pieninä, jolloin komplikaatiot tutkitusti pienempiä ja sinä otat riskin rokotteen kanssa. Miten minun tapani on huonompi?

Miks ihmeessä pitää tartuttaa??? mitäs jos tulisi vakavia seurauksia?? Mitä sä kerrot lapsellesi??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän