Millaista on / oli elämäsi jonkun besserwisserin kanssa?
Kommentit (5)
...rakkaallani on oikein kiva elämä kanssani.
...rakkaallani on oikein kiva elämä kanssani.
oli asia aivan mikä tahansa. Aivan järkyttävää ja aina välillä hänen juttunsa ovat aivan päättömiä eikä itse tajua, hänen tarttee vain aina sanoa, eiku jne jne
Eilen meille tuli riita jo klo 11 jälkeen kun oltiin jo menty nukkumaan. Hän laski ääneen jotain prosenttilaskua ja vastaus oli ihan pielessä. Ei siis osaa laskea prosenttilaskuja. Ihan selvä juttu, mutta kun minä annoin oikean vastauksen, niin siitäkin piti sitten alkaa riidellä, eikun jne jne
Tämä on aivan kamalan tukahduttavaa. Siis pitää hallita jokaista asiaa ja "jokaisen" sukulaisen elämää. Aivan toivotonta. Muiden tarttis vaan olla tuppisuina ja alentua hänen ylhäisyyteensä, besserwisserin maailmaan.
Mä haaskasin monta vuotta elämästäni besserwisseriin, joka tiesi aina kaiken ja jonka tapa tehdä asioita oli ainoa oikea. Pahinta oli se, että lopulta luovutti ja antoi hullun määrätä kaikesta, koska se oli pienemmän riesan tie. Onneksi pääsin paskasta eroon, tosin vieläkin se joskus ottaa yhteyttä, kyselee kuulumisia ja alkaa kertoa, miten asiat olisi pitänyt tehdä. Vittu.
Mutta se ei johtunut pelkästä besserwisseröinnistä, vaan kyseessä oli muutenkin aivan hirveä ihminen.