Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä

Vierailija
13.01.2013 |

minussa on vikana, kun en onnistu pitämään juuri ketään ystäviä? Olen hyvä tutustumaan, mutta pidemmän päälle ystävyyssuhteeni eivät toimi. Toki jonkun verran vaikuttaa se, että olen muuttanut aika monta kertaa. Ilkeä ihminen en ole, pikemminkin luulen ajoittain kuormittavani ihmisiä liikaa ongelmillani... mutta sitä varten ystävät ovat, vai...? Onko muilla samaa ongelmaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on siitä kiinni! olen miettinyt kyllä joskus samaa.

Vierailija
2/4 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole kokemusta samasta? Saat hyvin kavereita, muttet onnistu pitämään niitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko ihmiset kertoa yleisimpiä syitä siihen, miksi olette katkaiseet välit johonkin kaveriinne/ystäväänne?

Vierailija
4/4 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen ystävä alkoi olla liian vaativa eli hänelle piti koko ajan tehdä palveluksia; vahtia lapsia, käydä kaupassa, pestä pyykkejä, auttaa läksyissä (opiskeli aikuisena), juosta vaikka millä asioilla ja kaikki ilman minkäänlaista vastavuoroisuutta. Eli minulla tuli kuppi täyteen.

Toinen levitteli kaikki luottamuksella kerrotut asiat kaikkien tuttujen ja vähemmän tuttujen tietoon.

Kolmas sopi yhteisiä menoja ja teki sitten kivasti oharin melkein joka kerta kun olin esim. jo ostanut teatteriliput.

Tällaisia syitä minulla - ei kannata tosiaankaan olla liian kiltti ystävyyssuhteissa, sillä tavalla ne päättyy.