Intoilijana-Onian kriisi?
Tietääkö joku mikä tuota perhettä kohdannut surullinen asia on? Kamalaa kun on niin nauttinut blogin lukemisesta ja nyt se ei enään päivity niinkuin ennen. :(
Kommentit (6)
Mä vähän luulen että synnytyksen jälkeinen masennus. Eronneet eivät ole ainakaan. Toivotaan ettei mitään mistä ei yli pääsisi.
Siis oikeasti jotain rajaa! Eiköhän blogin kirjoittaja kerro itse (niinkuin on kertonutkin), eikä täällä tarvitse huhuilla ja kysellä toisen yksityiselämästä.
En kyllä yhtään ihmettele miksi on alkanut miettimään mitä kirjoittaa/julkaisee & mitä ei.
Elämästään blogissaan, ei oo ihme että miettii mitä vastaantulijat hänestä pohtii. Jotenkin ahdistavaksi muuttunut koko blogi!
Ai juma työ ootte säälittäviä! Onian blogi on kyllä yks parhaista mut ei tulis mieleenkään jauhaa siitä missään vauva-lehden keskustelupalstalla. Hankkikaa elämä! Ugh! Olen puhunut.
Eikä kiinnosta. Kaikilla meillä on kriisimme. Antakaa Onian olla rauhassa, hän jatkaa varmaan kirjoittelua kun hänestä siltä tuntuu. Tsemppiä Onialle! Ja siis blogi on ollut ihan paras, itsekin jatkan satavarmasti lukemista, mutta ymmärrän jos kirjoittaja haluaa pitää taukoa.
Mies ei ole enää kuvioissa kait.