Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän näille "prinsessoille" syntyy aina tyttölapsia?

Vierailija
13.01.2013 |

Omassa lähipiirissäni olen huomannut, että näillä tyttömäisillä ja hiukan turhamaisilla, hemmotelluilla ja usein hyvin vaatehulluilla naisilla on usein pelkästään tyttöjä tai ainakin se esikoinen on tyttö. Sattumaako?

Sitten taas sellaisilla itsenäisemmillä, ehkä vaatimattomammin pukeutuvilla tai ainakin muihin asioihin panostavilla naisilla on usein niitä poikia.

Työkaverilleni syntyi juuri tyttö, ja mietin mielessäni, että on hyvä, että tuli tyttö, kun on niin perinteinen tyttö itsekin. Sitten aloin miettiä asiaa ja tajusin, että näinhän se menee kaikilla tuntemillani naisilla. Lähipiiristäni siis löydän nopeasti viisi naista, jotka ovat ehkä keskimääräistä hemmotellumpia, suojeltuja ja kiinnostuneita vaatteista, muodista, sisustamisesta ja tyttöjutuista (pitävät tyttöjen iltoja, käyvät porukalla jalkahoidossa jne).

Toki tunnen naisia, jotka pukeutuvat hyvin, sisustavat kotinsa kauniisti, meikkaavat ja ovat jopa kiinnostuneita kauneudenhoidosta, ja silti ovat saaneet poikia, mutta heiltä puuttuu se tietty hemmoteltu ja suojeltu piirre, joka näissä muissa naisissa on.

Oletteko huomanneet vastaavaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät saa poikalapsia aikaiseksi.

Vierailija
2/26 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ehkä sillä suojelun/hemmotteluntarvepiirteellä saa sellaisen miehen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvailemasi "prinsessa", ja minulla on tyttöjä.

En sisusta, en meikkaa juurikaan/hyvin harvoin, olen vahva ja itsenäinen/-päinen..

Vierailija
4/26 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu, että kaikki tuttavapiirissä hoidoilla aikaansaadut lapset on poikia.

Johtuuko se siitä että hedelmöitys on osoitettu just ovikseen?

Vierailija
5/26 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri sellainen hemmoteltu pikkiprinsessa, tai kermaperse, kuten jotkut niin kauniisti sanovat. Ja voih! Minulla on kaksi riivöpoikaa, jotka vaan sotkevat ja sekoittavat tavaroita vailla mitään esteettisiä taipumuksia. Ovat onneksi sentään terveitä.

Vierailija
6/26 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle on siunaantunut kolme tyttöä : )

Vierailija
7/26 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla on molemmat, tyttö ja poika:)

Vierailija
8/26 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit olinkin äiti ja prinsessa vaihe jäi, sain pojan. Alamäki vain jatkui sain toinenkin pojan. Mitä tämä kertoo miehestäni? No, sen tietty että alun hyvä rakastaja vaan huononee vanhetessaan.

Vierailija
9/26 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poikien äitinä en ees haluaisi itselleni tyttöä. En pistä pahakseni jos tukka menee sotkuun lumileikeissä, enkä liioion jaksa miettiä pukeutumisasioita. En kestä tyttöjen kasvattamisesssa sitä prinsessa+ulkonäkö-keskeistä ajattelua.

Vierailija
10/26 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheillulliset poikia.

Vierailija
11/26 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

in vitro -hedelmöityksessähän hedelmöitys ei edes tapahdu kohdussa.

Minusta taas tuntuu, että kaikki tuttavapiirissä hoidoilla aikaansaadut lapset on poikia.

Johtuuko se siitä että hedelmöitys on osoitettu just ovikseen?

Vierailija
12/26 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla on molemmat, tyttö ja poika:)

Vierailija
13/26 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on sekä että ja olen ihan normaali ihminen. mieheni on siis joskus hyvä, joskus huono rakastaja.

kysykää aino kassiselta seuraavaksi, hän kyllä tietää!

Vierailija
14/26 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus ja ulkonäkökeskeisyys korreloivat?

Vierailija
15/26 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa varsinainen prinsessa sai pojan.

2 "Liki-prinsessaa" saivat molemmat pojan.

Sitten reippaimmat ja anti-prinsessaisimmat tuntemani naiset saivat 2 tyttöä ja 1 tytön.

Loput ovat siltä väliltä ja enimmäkseen poikia on tullut.

Vierailija
16/26 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kaksi poikaa. Sisustaminen kiinnostaa ja puutarhanhoito. Kuopus on 9 v. ja opetan sille kaikki puutarhanhoidosta. Pojalla on vauhdikkaita harrastuksia ja nautin niistä. Olen itse kömpelö ja poikani edustaa sitä mitä itse haluaisin olla. Onneksi mulla ei ole tyttöjä, kun tyttöjen jutut ei ole kun juttuja.

Vierailija
17/26 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto tulkitsee äidin elimistön tilan nälänhädäksi ja tyttölapsia on siksi saatava aikaan, että saataisiin synnyttäjiä lisää.

Vierailija
18/26 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BTW, tein juuri vähän aikaa sitten HS:n sukupuolitestin (http://www.hs.fi/viesti/sukupuolitesti) jonka mukaan olen 55 % nainen, 45 % mies ja muissa vastaavissa testeissä on samankailtaiset tulokset. Minulla on 3 tyttöä.

Vierailija
19/26 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ikävää, hemmoteltu pinnallinen prinsessa tai sitten itsenäinen, reipas ja syvällinen? Aika ahtaat raamit meille naisille ja äideille annetaan, huh huh.

Tyttäreni on kaunis, rakastaa vaatteita, lakkaa kynsiään, lukee kirjoja, pelaa sählyä, saunoo kuin aikamies, tekee läksyt huolella ja lukee kokeisiin kunnianhimoisesti. Poikani leikkii legoilla ja vihaa lautapelejä ja jääkiekkoa, pukeutuu aina verkkareihin, vaatii päästä parturiin kerran kuussa, myös panostaa kovasti koulun.

He ovat tuota ja paljon muuta, omia täydellisia persooniaan sukupuolesta riippumatta. Ja siitä riippumatta, olenko prinsessa vai rekkanainen vai jotain siltä väliltä.

Vierailija
20/26 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BTW, tein juuri vähän aikaa sitten HS:n sukupuolitestin (<a href="http://www.hs.fi/viesti/sukupuolitesti" alt="http://www.hs.fi/viesti/sukupuolitesti">http://www.hs.fi/viesti/sukupuolitesti</a&gt;) jonka mukaan olen 55 % nainen, 45 % mies ja muissa vastaavissa testeissä on samankailtaiset tulokset. Minulla on 3 tyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä