Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenko miehen kanssa olet harrastanut seksiä ja tietääkö miehesi määrän?

Vierailija
12.01.2013 |

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut mutta varmaanki n. 40-50. Mies ei tiedä määrää, tietää kuitenkin että on tullut mentyä.

.., viitisenkymmentä. Mies ei tiedä mitään määriä, mitä väliä sillä edes olisi? Tietää kuitenkin etten ole ollut mikään siveyssipuli. Ja ikää on mulla sen verran että ei ihan jatkuvasti ole vaihdettu kuitenkaan vaikka paljon noita juttuja on ollut.

Vierailija
42/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä, paljon niitä on ollut, en ole pitänyt kirjaa. Mies tietää just tuon, että en ole laskenut. Joskus kyseli lukumäärää, kysyin hänen listaansa. Eipä osannut itsekään vastata.

Mutta yleensä olisin kyllä sitä mieltä, että menneisyydestä olisi parempi olla ihan avoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä kertoa tarkemman määrän jos tulisi puheeksi, mutta olen saanut sen käsityksen ettei häntä sen enempää kiinnosta menneet miesasiani.

Mutta suojelee mielenterveyttään ja -rauhaansa olemalla kysymättä. Ihan oikeasti, sellaisia me miehet olemme.

Itse tein nuorena kloppina virheen ja kysyin asiaa suoraan ekalta tyttöystävältä. Hän oli rehellinen, mistä ehdottomasti kunnioitan häntä. Mutta vastausta en vain kyennyt sulattamaan, en koko seurustelumme aikana. Myöhemmin erosimme, ja minun puoleltani ero johtui rehellisesti sanottuna suurelta osin siitä, että tyttöni oli "vähän harrastanut" ennen tapaamistamme enkä saanut tuota mielikuvaa koskaan pyyhittyä päästäni.

Nykyään en enää kysy, koska haluan varjella omaa päätäni. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö kumppanin seksuaalimenneisyys kiinnostaisi: sitä vain ei välttämättä kannata tietää.

Onnellisia ovat he, jotka ovat toisilleen ensimmäiset kumppanit ja pysyvät aina yhdessä. Niin pitäisi kaikkien meidän muidenkin toimia, sillä se on se oikea ideaali.

Vierailija
44/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä kertoa tarkemman määrän jos tulisi puheeksi, mutta olen saanut sen käsityksen ettei häntä sen enempää kiinnosta menneet miesasiani.

Mutta suojelee mielenterveyttään ja -rauhaansa olemalla kysymättä. Ihan oikeasti, sellaisia me miehet olemme.

Itse tein nuorena kloppina virheen ja kysyin asiaa suoraan ekalta tyttöystävältä. Hän oli rehellinen, mistä ehdottomasti kunnioitan häntä. Mutta vastausta en vain kyennyt sulattamaan, en koko seurustelumme aikana. Myöhemmin erosimme, ja minun puoleltani ero johtui rehellisesti sanottuna suurelta osin siitä, että tyttöni oli "vähän harrastanut" ennen tapaamistamme enkä saanut tuota mielikuvaa koskaan pyyhittyä päästäni.

Nykyään en enää kysy, koska haluan varjella omaa päätäni. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö kumppanin seksuaalimenneisyys kiinnostaisi: sitä vain ei välttämättä kannata tietää.

Onnellisia ovat he, jotka ovat toisilleen ensimmäiset kumppanit ja pysyvät aina yhdessä. Niin pitäisi kaikkien meidän muidenkin toimia, sillä se on se oikea ideaali.

Mun mies on kyllä hyvin tietoinen siitä, että tavatessamme olin kolmekymppinen ja aktiivista seksielämää oli ollut takana yli kymmenen vuotta. Joten siihen nähden tuo lukuni ei mielestäni ole mikään järkyttävä. En oikein ymmärrä miksi on huono asia, että on harrastanut seksiä muidenkin kuin senhetkisen kumppanin kanssa, eihän "se" mihinkään kulu. Tietysti jos huomaa, että kumppanin menneiyys on itselle ongelma, kannattaa etsiä kumppania jolla ei ole menneisyyttä.

Me olemme suhteessamme hyvin avoimia ja pystymme keskutelemaan ihan kaikesta. Tervettä mustasukkaisuutta tietysti on, ja siksi yksityiskohdat menneistä seksisuhteista jätetään puolin ja toisin kertomatta. Itse olen tyytyväinen, että olen nyt löytänyt ihanan miehen jonka kanssa viihdyn henkisesti ja fyysisesti koska vertailukohtia on :) Myös mieheni on sanonut, että tykkää siitä että minulla on kokemusta.

Vierailija
45/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle. Kuka sanoi, että "arvostan vain koettujen kyrpien määrää"? En arvosta, kunhan totesin. Ei kenenkään arvoa laske se, että pitää seksistä, eikä nosta se, että sitä ei harrasta.

Määrä voi jäädä reilusti allekin, mutta vaikka ei jäisikään, niin kyllä kymmeneen vuoteen ja useaan maahan suhteita mahtuu. Osta joskus bussilippu ja tule pois päivystämästä sieltä kyläkaupan pyörätelineeltä tänne suuren maailman ihmeisiin. Pääset sitten panemaankin muidenkin kuin naapureittesi ja sukulaistesi kanssa.

En usko, että yli sadan menee. Kihlattuni ei tiedä, kuinka monta on ollut ennen häntä, mutta tietää, että monta.

Joka tunnetaan yleisemmin alapäästä kuin yläpäästä.

Hevonvittu mitä kommentteja taas. Turha tulla moralisoimaan.

Kyllä ihminen joka on nussinut 100 ihmisen kanssa on vakavasti sairas päästään. Kyseinen ihminen on vaan kylän panopuu. Kenellekkään hän ei mitään merkitse eikä kukaan merkitse hänelle mitään. Seksi sellaisen ihmisen kanssa on yhtä läheistä kuin puuaidan kanssa.

Mikäs vitun huora-nymfi ylipäätään pitää olla, että paneminen kymmenien tai satojen kanssa on jotain "pääsemistä". :D Kyllä sitä nyt ruminkin läskiämmä panemaan "pääsee" jos tyrkylle asettuu, mutta mieleltään ja itsetunnoltaan terve mimmi yleensä arvostaa elämässään ja ihmissuhteissaan muutakin kuin koettujun kyrpien määrää...

Mene naimisiin ja nai. Mutta tollanen nussiminen puolituntemattomien kanssa ei ole tervettä.

Vierailija
46/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luulee olevansa neljäs ja viimeinen.

Vierailija
47/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kummatkin siitä nauttivat?

Ja lapsia mulla ei ole kuin yhdelle miehelle...

Jotenkin sinkkuna niitä miehiä vain tarttui matkaan... Ja kaipa tuo mies tietää määrän, ainakin about.

Eli käytit puolta kaupunkia siitossonneina ja sinä olit tyhjennysastia. No jokainen on arvoisensa

Seksi on kahden ihmisen välistä intiimeimpää toimintaa mitä voi olla. Jos olet valmis nussimaan kenen kanssa vaan niin osoitat että et arvosta itseäsi etkä toista. Miksi mies arvostaisi seksiä kanssasi kun annat kuitenkin kaikille?

Sen lisäksi tuleva miehesi/nykyisen miehesi on aika veemäisessä tilanteessa. Hän tietää että kymmenet tai jopa sadat ovat nussineet sinua. Kuka haluaa tuntea ihmisen joka on nussinut vaimoasi?

Yleensä niillä jolla on paljon irtosuhteita on myös paljon suhteita. Jos on paljon suhteita niin se kertoo että ihminen on kykenemätön parisuhteeseen. Todennäköisesti henkisten ongelmien takia. Kykenemätön rakastamaan toista ja kykenemätön olemaan uskollinen.

Jos taas on ollut vain paljon yhden yön juttuja niin herää kysymys ihmisen henkisestä tilasta. Hän käyttää ihmisiä välineinä tyydyttääkseen itsensä.

Yleensä tälläisille ihmisille seksi on lähes pakkomielle. Silloin parisuhde ei voi toimia. Jos jostain syystä ei saakaan seksiä niin pettämiseksihän se menee tai eroksi. Parisuhteessa kun on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin seksi. Jos toiselle tapahtuu onnettomuus niin sitä ei jätetä vaikka ei ikinä saisi enää seksiä. Ainakaan kunnon rakastava ihminen ei jättäisi.

Myös taudit ovat iso huoli. Länsimaissa seksitaudit ovat räjähtäneet käsiin. Myös "yllätys"raskaudet. Mutta mitä niistä: tehdään abortti.

Vierailija
48/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luulee olevansa neljäs ja viimeinen.

Vierailija
49/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on niin pitkä aika. Ehkä noin 40

Tiedän että miehellä ollut enemmän , mutta tarkkaa lukua yhtä turha kysellä. On joskus kertonut hullunkurisia sattumuksia mi tapahtunut seikkaillessa , olemme aina pystyneet puhumaan seksistä avoimesti. Yhdessä 13 v. , kummallakaan ei ole ollut haluja vilkuilla sivulle.

Meni vaan kauan ennenkuin Se Oikea tuli kohdalle.

En käsitä ihmisiä jotka rupeaa moralisoimaan seksikumppaneiden lukumäärällä.

Vierailija
50/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanella vahemman. ja noi mun 16 tuli ennenku olin 26v koska olen siita lahtien ollut miehen kanssa.

Vierailija
51/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin ollaan menossa. "Kihlattu"-nimitys viittasi siihen vahvasti, huomasitko? Totta, että seksi rakkaan kanssa on parasta seksiä, mutta ei se muukaan huonoa ole ollut. Alle sata saattaa olla esim. 65 tai 89, en todellakaan ala laskemaan sormet pystyssä miesten lukumäärää. Ollutta ja mennyttä, vaikka kivaa olikin. Toisille seksi on tärkeämpää ja mieleisempää kuin toisille. En minäkään moiti heitä, joita seksi ei kiinnosta lainkaan. Seksi on aina yksityisasia.

Mene naimisiin ja nai. Mutta tollanen nussiminen puolituntemattomien kanssa ei ole tervettä

Vierailija
52/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä eikä tarvitse tietää. Enkä minäkään kysele hänen hoidoistaan.

Koko sun elämäsi kuuluu ihmiselle jonka kanssa elät. Kaikki mitä olet tehnyt ja kenen kanssa. Pitää elää niin että kehtaa kaiken kertoa rehellisesti

Ei ole kysynyt enkä aio hänelle kertoa, koska niillä entisillä ei ole mitään merkitystä. En varmaan olisi alkanut edes seurustella kovin ahdasmielisen ja seksikumppaneistani kyselevän miehen kanssa.... Onneksi mieheni on terveen itsetunnon omaava, eikä hänen tarvitse olla huolissaan minusta ja menneisyydestäni, koska tietää että haluan hänet, enkä ketään muuta.

Kolme poikakaveriksi laskettavaa on ollut ennen häntä, lyhyempiä "tuttavuuksia" alle 20. Yhdenillan jutut ovat mielestäni typeriä, mutta silti niitä muutama mahtuu joukkoon.

En ole ylpeä menneisyydestä, muttei se kovin pahakaan taida olla. Ihmiset muuttuvat, oppivat virheistään ja joskus voi olla parempi että on kokemusta niistä vääränlaisistakin suhteista, itse ainakin osaan arvostaa ihanaa, turvallista miestäni, kun olen ollut onneton joidenkin minulle sopimattomien miesten kanssa.

T. Äiti34v

Vierailija
53/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää

Vierailija
54/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sinkkuna niitä miehiä vain tarttui matkaan... Ja kaipa tuo mies tietää määrän, ainakin about.

Eli käytit puolta kaupunkia siitossonneina ja sinä olit tyhjennysastia. No jokainen on arvoisensa

Seksi on kahden ihmisen välistä intiimeimpää toimintaa mitä voi olla. Jos olet valmis nussimaan kenen kanssa vaan niin osoitat että et arvosta itseäsi etkä toista. Miksi mies arvostaisi seksiä kanssasi kun annat kuitenkin kaikille?

Sen lisäksi tuleva miehesi/nykyisen miehesi on aika veemäisessä tilanteessa. Hän tietää että kymmenet tai jopa sadat ovat nussineet sinua. Kuka haluaa tuntea ihmisen joka on nussinut vaimoasi?

Yleensä niillä jolla on paljon irtosuhteita on myös paljon suhteita. Jos on paljon suhteita niin se kertoo että ihminen on kykenemätön parisuhteeseen. Todennäköisesti henkisten ongelmien takia. Kykenemätön rakastamaan toista ja kykenemätön olemaan uskollinen.

Jos taas on ollut vain paljon yhden yön juttuja niin herää kysymys ihmisen henkisestä tilasta. Hän käyttää ihmisiä välineinä tyydyttääkseen itsensä.

Yleensä tälläisille ihmisille seksi on lähes pakkomielle. Silloin parisuhde ei voi toimia. Jos jostain syystä ei saakaan seksiä niin pettämiseksihän se menee tai eroksi. Parisuhteessa kun on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin seksi. Jos toiselle tapahtuu onnettomuus niin sitä ei jätetä vaikka ei ikinä saisi enää seksiä. Ainakaan kunnon rakastava ihminen ei jättäisi.

Myös taudit ovat iso huoli. Länsimaissa seksitaudit ovat räjähtäneet käsiin. Myös "yllätys"raskaudet. Mutta mitä niistä: tehdään abortti.

tai joku muu lahkolainen? Ne ne vasta mieleltään sairaita, estyneitä reppanoita ovatkin, joita ei huoli kuin muut lahkolaiset (siis omat sukulaiset) ja sitten käyvät vaan sairaammiksi ja sairaammiksi mieleltään kun sisäsiittoisesti naivat keskenään sukupolvi sukupolven jälkeen. Sitten on tuloksena kaltaisiasi vatipäitä.

Painupas siitä suviseuroille moralisoimaan ja serkkuja naimaan, jätä normaalit ihmiset rauhaan.

Vierailija
55/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai joku muu lahkolainen? Ne ne vasta mieleltään sairaita, estyneitä reppanoita ovatkin, joita ei huoli kuin muut lahkolaiset (siis omat sukulaiset) ja sitten käyvät vaan sairaammiksi ja sairaammiksi mieleltään kun sisäsiittoisesti naivat keskenään sukupolvi sukupolven jälkeen. Sitten on tuloksena kaltaisiasi vatipäitä.

Painupas siitä suviseuroille moralisoimaan ja serkkuja naimaan, jätä normaalit ihmiset rauhaan.

En ole minkään uskonnon edustaja. En usko satukirjoihin.

Normaali ihminen ei nussi 50-100 ihmisen kanssa. Se ei ole normaalia nähnytkään. On turha puhua mistään vääristä partnereista sillä ihmisestä kyllä näkee todella nopeasti minkälainen tyyppi hän on.

Ei kannata ihmetellä jos sinusta leviää juttuja ja sinua kutsutaan huoraksi. Sillä olet itse sen saanut omilla tekemisilläsi aikaan.

Vierailija
56/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä eikä tarvitse tietää. Enkä minäkään kysele hänen hoidoistaan.

Koko sun elämäsi kuuluu ihmiselle jonka kanssa elät. Kaikki mitä olet tehnyt ja kenen kanssa. Pitää elää niin että kehtaa kaiken kertoa rehellisesti

Ei ole kysynyt enkä aio hänelle kertoa, koska niillä entisillä ei ole mitään merkitystä. En varmaan olisi alkanut edes seurustella kovin ahdasmielisen ja seksikumppaneistani kyselevän miehen kanssa.... Onneksi mieheni on terveen itsetunnon omaava, eikä hänen tarvitse olla huolissaan minusta ja menneisyydestäni, koska tietää että haluan hänet, enkä ketään muuta.

Kolme poikakaveriksi laskettavaa on ollut ennen häntä, lyhyempiä "tuttavuuksia" alle 20. Yhdenillan jutut ovat mielestäni typeriä, mutta silti niitä muutama mahtuu joukkoon.

En ole ylpeä menneisyydestä, muttei se kovin pahakaan taida olla. Ihmiset muuttuvat, oppivat virheistään ja joskus voi olla parempi että on kokemusta niistä vääränlaisistakin suhteista, itse ainakin osaan arvostaa ihanaa, turvallista miestäni, kun olen ollut onneton joidenkin minulle sopimattomien miesten kanssa.

T. Äiti34v

Eletty elämä kertoo minkälainen ihminen on. Entiset suhteet kertoo minkälainen ihminen on ja miten se kohtelee toista. Kaikella on merkitystä.

Juuri tuossa on ongelma. Ihmiset menevät naimisiin ihmisen kanssa jota he eivät oikeasti edes tunne. On erittäin tärkeätä tietää toisen menneisyys tarkasti. Siitä näkee minkälainen tyyppi hän on. Pitää tutustua toisen kavereihin laidasta laitaan. Kuunnella heidän kertomia juttuja toisesta. Tutustua toisen sukuun tarkkaan. Näin oppii tuntemaan toisen oikeasti.

Vierailija
57/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen ei nussi 50-100 ihmisen kanssa. Se ei ole normaalia nähnytkään. On turha puhua mistään vääristä partnereista sillä ihmisestä kyllä näkee todella nopeasti minkälainen tyyppi hän on.

Ei kannata ihmetellä jos sinusta leviää juttuja ja sinua kutsutaan huoraksi. Sillä olet itse sen saanut omilla tekemisilläsi aikaan.

Normaali ihminen ei myöskään ole kiinnostunut muiden ihmisten seksielämästä, eikä varsinkaan hauku muita ihmisiä huoraksi. Eli kai meillä kaikilla on omat "paheemme", kun sinäkin olet täällä av-palstalla...? :D

Vierailija
58/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin ollaan menossa. "Kihlattu"-nimitys viittasi siihen vahvasti, huomasitko? Totta, että seksi rakkaan kanssa on parasta seksiä, mutta ei se muukaan huonoa ole ollut. Alle sata saattaa olla esim. 65 tai 89, en todellakaan ala laskemaan sormet pystyssä miesten lukumäärää. Ollutta ja mennyttä, vaikka kivaa olikin. Toisille seksi on tärkeämpää ja mieleisempää kuin toisille. En minäkään moiti heitä, joita seksi ei kiinnosta lainkaan. Seksi on aina yksityisasia.

Mene naimisiin ja nai. Mutta tollanen nussiminen puolituntemattomien kanssa ei ole tervettä

Jos menet naimisiin niin KAIKKI sinussa kuuluu myös miehellesi. Samoin toisinpäin.

Ollutta ja mennyttä on varmaan tyhmin sanonta mitä on. Menneisyys ei ole ikinä mennyttä. Ihmiset muistaa tekosi, tekosi ja sinulle tekemäsi asiat vaikuttavat sinuun jne. Ne kuuluvat myös tähän päivään. Kertomatta jättäminen on myös valehtelua

Vierailija
59/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen ei myöskään ole kiinnostunut muiden ihmisten seksielämästä, eikä varsinkaan hauku muita ihmisiä huoraksi. Eli kai meillä kaikilla on omat "paheemme", kun sinäkin olet täällä av-palstalla...? :D

Itse te tulitte siihen vastaamaan. Joten kyllä kuuluu

Vierailija
60/67 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, olen eri henkilö kuin se, joka kertoi useista kumppaneistaan.

Satun vain olemaan sitä mieltä että kaltaisesi moralisti ei voi olla ihan normaali. Joten jos et ole lahkolainen, olet sitten muuten vaan samalla jälkeenjääneisyystasolla. Pahoittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan