Mulle on annettu aika mennä Naistenklinikan os. 42:lle,
kun rv 41+5.
Jäänkö tuonne sille tielleen käynnistykseen, ts. otanko sairaalakassin mukaan?
En huomannut kysyä, enkä nyt viittis soittakaan... mutta lähdetäänkö tuolta vielä kotio kypsytteleen, vai jäädänkö sille tielle...
Kommentit (12)
yliaikaiskontrolli? Jos on, etä varmaan jää sinne, ja jos ei ole, niin eiköhän sitten ole tarkoitus silloin käynnistää. Miksi et kysynyt asiaa ajan saadessasi? Voi sinne soittaakin.
Osasto 42 on kyllä vuodeosasto ja nuo kontrollit tehdään siellä äitipolilla vieressä.
Eiks yliaikaiskontrollit tehdä äitipolilla ja jos päättävät käynnistää, niin sitten kutsu osastolle? Pakkaa kassi mukaan! Ja mies valmiusasemiin myös;)
kun kotona vasta tajusin että yleensähän kontrollit tehdään polilla, että minä sain ajan osastolle. Että jäänkö minä nyt sitten sinne...?
Tuntuu turhalta soittaa ja kysellä tuollaista, siellä on varmaan niillä kiire muutenkin. Ajattelin kysyä jos joku täällä vaikka tietää / on töissä NKL:lla/ on omaa kokemusta.
Esikoista odotan, joten en hoksannut tätä kysyä / ajatella paikan päällä kun oli niin paljon muuta kysyttävää lääkäriltä muista asioista johtuen.
t. ap
Kassi mukaan ja tsemppiä! Kerro sitten kumpi tuli ja miten meni! :-) db
sen kysyin että käynnistetäänkö sitten heti, niin se lääkäri mutisi jotain että "ensin kypsytellään ja sitten käynnistellään, tilanteen mukaan"...?! Että jos toi avaa jotenkin?
Mulle ei avaa...
t. hölömö enskertalainen ap... :(
kun kotona vasta tajusin että yleensähän kontrollit tehdään polilla, että minä sain ajan osastolle. Että jäänkö minä nyt sitten sinne...?
Tuntuu turhalta soittaa ja kysellä tuollaista, siellä on varmaan niillä kiire muutenkin. Ajattelin kysyä jos joku täällä vaikka tietää / on töissä NKL:lla/ on omaa kokemusta.
Esikoista odotan, joten en hoksannut tätä kysyä / ajatella paikan päällä kun oli niin paljon muuta kysyttävää lääkäriltä muista asioista johtuen.
t. ap
Ja se on se osasto jolla odotellaan päätöstä käynnistyksestä tai käydään nukkumassa yö ennen seuraavan päivän sektiota. Riskiraskaudet seuraillaan siellä myös jos tarvetta seurantaan sairaalassa on.
Kassi mukaan, se on ihan oikeasti vuodeosasto. Siellä on mukavat hoitajat!
...että palaat sieltä uuden ihmisen kanssa.
sen kysyin että käynnistetäänkö sitten heti, niin se lääkäri mutisi jotain että "ensin kypsytellään ja sitten käynnistellään, tilanteen mukaan"...?! Että jos toi avaa jotenkin?
Mulle ei avaa...
Mulle ei avaa...
Synnyttämään jäät. Saat eka cycotecit kohdunsuulle. Kalvotkin varmaan puhkastaan jossakin vaiheessa ja sitten onkin jo tohina päällä.
Etkä ole hölmö, mistä noita voi tietää? Hyvin se menee!
sen kysyin että käynnistetäänkö sitten heti, niin se lääkäri mutisi jotain että "ensin kypsytellään ja sitten käynnistellään, tilanteen mukaan"...?! Että jos toi avaa jotenkin? Mulle ei avaa... t. hölömö enskertalainen ap... :(
Siellä niitä kypsyttelijöitä ja käynnistelijöitä on, samoin sektiota odottavia ja riskiraskauksia. Ehdottomasti sairaalakassi mukaan ja kotiin kaikki valmiiksi vauvaa varten, mitä nyt vain haluat laittaa valmiiksi. Tuolta reissulta tulet kotiin vauvan kanssa:)
Mua ei päästetty kotiin edes laukkua hakemaan.