Monenko miehen kanssa olet harrastanut seksiä ja tietääkö miehesi määrän?
Kommentit (67)
Ei tiedä eikä tarvitse tietää. Enkä minäkään kysele hänen hoidoistaan.
Koko sun elämäsi kuuluu ihmiselle jonka kanssa elät. Kaikki mitä olet tehnyt ja kenen kanssa. Pitää elää niin että kehtaa kaiken kertoa rehellisesti
Ei ole kysynyt enkä aio hänelle kertoa, koska niillä entisillä ei ole mitään merkitystä. En varmaan olisi alkanut edes seurustella kovin ahdasmielisen ja seksikumppaneistani kyselevän miehen kanssa.... Onneksi mieheni on terveen itsetunnon omaava, eikä hänen tarvitse olla huolissaan minusta ja menneisyydestäni, koska tietää että haluan hänet, enkä ketään muuta.
Kolme poikakaveriksi laskettavaa on ollut ennen häntä, lyhyempiä "tuttavuuksia" alle 20. Yhdenillan jutut ovat mielestäni typeriä, mutta silti niitä muutama mahtuu joukkoon.
En ole ylpeä menneisyydestä, muttei se kovin pahakaan taida olla. Ihmiset muuttuvat, oppivat virheistään ja joskus voi olla parempi että on kokemusta niistä vääränlaisistakin suhteista, itse ainakin osaan arvostaa ihanaa, turvallista miestäni, kun olen ollut onneton joidenkin minulle sopimattomien miesten kanssa.
T. Äiti34v
Eletty elämä kertoo minkälainen ihminen on. Entiset suhteet kertoo minkälainen ihminen on ja miten se kohtelee toista. Kaikella on merkitystä.Juuri tuossa on ongelma. Ihmiset menevät naimisiin ihmisen kanssa jota he eivät oikeasti edes tunne. On erittäin tärkeätä tietää toisen menneisyys tarkasti. Siitä näkee minkälainen tyyppi hän on. Pitää tutustua toisen kavereihin laidasta laitaan. Kuunnella heidän kertomia juttuja toisesta. Tutustua toisen sukuun tarkkaan. Näin oppii tuntemaan toisen oikeasti.
Meillä on mieheni kanssa oikein hyvä suhde, kiitos huolenpidosta. Suhde voi olla hyvä ilman tarkkaa tietoa entisistä seksikumppaneistakin!
Olin itse melkoisen tarkka pitkäaikaisen kumppanin valinnan suhteen, ja niin mieskin. Itse olen hyvin avoin ja rehellinen ihminen, eikä minulla ole mitään salattavaa. Varmasti kertoisin jos mieheni olisi kysynyt, mutta koska en ole itsekään kiinnostunut enkä msutasukkainen hänen entisistä kumppaneistaan, niin en kysele.
Hienoa jos olet itse seksuaalihistorialtasi "puhdas pulmunen". Minä olen ollut joskus villi, nyt vaan oman miehen kanssa villi!
Eikös sanontakin sano "kiltit tytöt pääsee taivaaseen, tuhmat minne ikinä haluavat!"
Ihminen joka jakaa itseään monelle ei kykene oikeasti rakastamaan. Ihminen ei voi rakastua kymmeniä kertoja elämässään.Vanha totuus on se että jos jotain ei kehtaa kertoa kaikille niin sitä ei olisi pitänyt edes tehdä
sinun mielestäsi on "oikeasti rakastaminen"? Kyllä mä voin kertoa kenelle tahansa kuinka monen kanssa olen ollut, en häpeä sitä yhtään. En olisi edes tavannut miestäni, jos olisin istunut jalat ristissä kotona :)
Olen harrastanut paljon seksiä, koska sitä on tehnyt mieli, mutta voin sanoa että seksikumppanien valinnassakin olen ollut sen verran valikoima että kaikki ovat olleet mukavia tyyppejä ja kaikista jutuista on jäänyt hyvä mieli. Parin kanssa olen seurustellut, mutta muuten en ole siis rakastanut/rakastunut näihin tyyppehin. Miestäni rakastan kovasti, ja ihan oikeasti. Se että olen joskus pitänyt hauskaa muidenkin kanssa ei vähennä sitä rakkautta ollenkaan, päinvastoin.
onkos täällä jotain kristittyjä ja muslimeita kun kritisoidaan vapaita suhteita, idiootit uskovaiset poistukaa internetistä, Kiitos.
Oletkos oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain...?
"Ihminen joka jakaa itseään monelle ei kykene oikeasti rakastamaan. Ihminen ei voi rakastua kymmeniä kertoja elämässään."
Ahahah, mielenkiintoista. Perustelepa tuo rakastamisväitteesi jotenkin. Löytyiskö lähdettä? Ensin ajattelin,, että oot niin ääliö että oot ehkä mies, mutta edellinen pätkä todistaa ettet todellakaan ole AINAKAAN mies. Erityisesti miehille nimittäin rakkaus ja seksi ovat myös toisistaan erillisiä asioita, ja monille naisillekin.
"Vanha totuus on se että jos jotain ei kehtaa kertoa kaikille niin sitä ei olisi pitänyt edes tehdä"
Jaha. Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin yksityisyys? Sä varmaan kerrot kaikille paskallakäymisetkin ja yksityiskohdat seksielämästäsi (tosin vahvasti epäilen, josko sulla nyt sellaista edes on). Yöh, onneksi ei, toivottavasti, tunneta!!!!!
Ihme keskiaikameininkiä täällä, oikein vainot. Sivistysvaltiossa vuonna 2013. Antakaa ihmisten elää niinkuin haluavat.
En ole minkään uskonnon edustaja. En usko satukirjoihin.Normaali ihminen ei nussi 50-100 ihmisen kanssa. Se ei ole normaalia nähnytkään. On turha puhua mistään vääristä partnereista sillä ihmisestä kyllä näkee todella nopeasti minkälainen tyyppi hän on.
Ei kannata ihmetellä jos sinusta leviää juttuja ja sinua kutsutaan huoraksi. Sillä olet itse sen saanut omilla tekemisilläsi aikaan.
millainen ihminen sä olet. Luulet olevasti parempi kuin joku toinen. Natsi.
Ihminen joka jakaa itseään monelle ei kykene oikeasti rakastamaan. Ihminen ei voi rakastua kymmeniä kertoja elämässään.
Vanha totuus on se että jos jotain ei kehtaa kertoa kaikille niin sitä ei olisi pitänyt edes tehdä