Yrittääkö teetä maidon ja sokerin kanssa juovat ihmiset hienostella?
Olla niiiiiin kansainvälisesti valveutuneita? Five o'clock tea with sugar and milk
Kommentit (13)
Oikeestikko sen on valveutunutta? :) Mä oon juonut teeni maidolla ja sokerilla pennusta asti, eli kohta 30 vuotta :)!
No millainen on hienostelematon teekupillinen? Ei siis maitoa + sokeria, tuskin sitten sitruunaakaan, saatikka venäläisittäin hilloa.
ole tavallista kummallisempaa. Vasta sitten kun se juodaan pikkurilli pystyssä, niin kyseessä on maamme aatelistoa, siniverisiä.
maidon ja sokerin kanssa. Nyt ikää liki 40 vuotta ja edelleen sama tapa. Ja syy on vain ja ainoastaan maku.
Tee vaan on niin pirun pahaa, ettei sitä ihan ilman sokeria alas saa. Jotku tarttee vielä maitoakin, mulle riittää sokeri. Mutta terveenä en koskaan juo teetä, vain jos on flunssa tulossa.
Espresso se on kun rulaa.
taisitten vaan itsetunto on kadoksissa kun pitä tuollaisia pohtia.
kyllä se on enemmän opittu tapa, joka riippu ostittain siitä miten kotona on juotu teetä,mutta ei aina siitäkään. Minä esim juon ilman maitoa, kaksoisisko taas maidon kanssa.
Tee-hienostelijoiden mielestä maito ja sokeri pilaavat teen alkuperäisen, hienovaraisen maun.
Joten tavis se on, joka teehensä sotkee ylimääräisiä aineita...
t. Epähieno tavis
Varmaankin suljetulta, sen kyllä arvaa.
Ei kukaan voi oikeasti miettiä toisten teenjuontitapoja pahansuovasti ja ahdistuneena, eihän?
Inhoan teetä ja tungen siihen vaikka piimää ettei se maistuisi muulle kuin vedelle ja heinälle.
Tuplasokerit ja puoli litraa maitoa, tarjoilija!
No ei ainkaan minun mieheni. Lätkää pelaava kaljan ryystäjä perseenkaivaja, Meillä juodaan teetä silloin kun kahvi pääsee loppumaan ja mieheni mielestä se on parasta maidon ja sokerin kanssa, minusta ällötävää.
valtaosa näistä aloituksista tehdään jostain suljetulta.