Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää tätä yksinäisyyttä ja elämää

Vierailija
22.01.2013 |

Päivät menee jatkuvasti saman kaavan mukaan - nukun liikaa, syön huonosti, valvon. En halua tappaa itseäni, se tuntuu niin vaivalloiselta, mutta toisaalta haluan kuolla. Odotan koko ajan, että jään auton alle, tai joudun ammuskeluun tai jotain.

Paha olo iskee aina iltaisin, päivällä olen vain välinpitämätön. En saa sanottua ääneen miten paha olo mulla on, suusta tulee vaan "ihan hyvää", jos joku kysyy kuulumisia.

Aina mä päätän, että huomenna teen paremmin, katson kouluja ja työpaikkoja, mutten sitä ikinä tee. Olen taakka lähipiirilleni. Haluan läheisyyttä ja rakkautta, mutta poikaystävä asuu toisella paikkakunnalla. En osaa hänellekään tunteistani kertoa. Aina kun olen sanonut jollekin välittäväni, vastauksena on "niin, mun pitikin sun kanssa puhua, tää homma ei toimi, ollaanks vielä kavereita". Sit se perinteinen "ei sussa ole mitään vikaa". Onpas.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla mennyt koko päivä täällä palstalla.

aina päätän, että HUOMENNA en roiku netissä.

Nyt voisin vielä jumpata, mutta en oikeastaan jaksa/kehtaa

Vierailija
2/2 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko masentunut?

Onko sinulla ystäviä?

Kuinka vanha sinä olet?

Tehdäänkö sopimus: tulen huomenna illalla tänne ennen klo yhdeksää (Jos en pääse huomenna niin sitten tulen keskiviikkona)?

Sen kuitenkin sanon nyt, että aivan varmasti olet ihana ja rakastettava ihminen. Jostain syystä olet vain alkanut uskoa siihen, että et ole.

Minun on nyt mentävä nukkumaan, jotta huomenna jaksan töissä. Mene sinäkin nukkumaan nyt. Kauniita unia! Jos et saa unta, niin lepää. Yritä haaveilla ja unelmoida.

Hyvää yötä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla