Voi teitä sinisilmäisiä naisia.
Minulla oli 3 vuotta suhde kivaan, perheelliseen mieheen. Aina kun vaimo ja lapset lähtivät jonnekin, edes pariksi tunniksi, hän soitti minulle. Touhuttiin heillä kotona joka huoneessa, ja osaisin silmät ummessakin liikkua siellä ja tiedän mitä missäkin kaapissa on. Järjellä ei käsitä miten vaimo kieltäytyi tajuamasta totuutta. Vaikka mies tuoksui hajuvedeltäni. Vaikka unohdin joskus kampanikin heille. Hirveitä riskejä otettiin ja hauskaa oli. Kertakaikkiaan, naurattaa vieläkin.
Kommentit (41)
kerjännyt, julistamalla täällä moraalittomuuttasi...jos mies kertoisi saman, niin aivan varmasti saisi ryöpytyksen niskaasi...
Kyllä parisuhteen molemmissa osapuolissa vikaa on jos petetään.
Näin se vain on!
ihmetyttää vain tunne-ja henkinenköyhyytesi, kun kehuskelet asialla, mitä pitäisi hävetä. Ja vielä ÄITI, no, oletpa hyvä esimerkki...Käytöksesi on kiimaisenelukan, ei sivistyneen ihmisen...
Vastaus: Tuollaiset ap:n kaltaiset naiset on naisten alinta kastia! Naisten tulee tukea toisiaan ja olla solidaarisia ja ymmärtää, että toisen miestä ei naida! Suurin osa miehistä muuten tajuaa tämän..
Nauratko meitä sinisilmäisiä päin naamaa vai haluatko tuoda esille miesten petollisuuden vai mikä selityksistäsi pitää paikkansa? Alat kuullostaa epävarmalta motiiveissasi.
Etkä tunnu edes katuvan koko asiaa.
ei muuten tänne kirjoittelisi, mutta jospa on itse joutunut petetyksi ja näin jatkaa...vaikka eipä tuo sitä pahaa oloa pois vie...säälittävä reppana, tämä AP.mme on...Ja luule vielä, että lävestänsä paistaa aurinko...Tiedätkö muuten kuinka paljon miehet arvostavat, tuollaisia " helppoja nakkeja" ,kuin sinä?
että jos toisen kotiin pystyy menemään naiskentelemaan keittiönpöydälle, aviovuoteeseen ym. on tuo kolmaspyörä todella tunnekylmä ihminen. Pettäjästä puhumattakaan.
Ensisijaisesti syy kuitenkin on pettäjän ei kolmannen pyörän.
niin tämä AP on osoittanut suurta typeryyttä, kehuskelemalla kokemuksellaan ja ilmeisesti on vielä pettänyt itsekin. Ei tee hänen tekoaan yhtään paremmaksi, vaikka vikaa on miehessäkin...lumppu on lumppu.
sillä luulen että tiedät ihan tasan tarkkaan mitä se oli.
eli mieluummin sinisilmäinen kuin valehtelija. ei kai minua voi siitä syyttää että mies menee mieluummin vieraisiin kuin selvittää hankalat asiat minun kanssani kuten aikuiset ihmiset?
saanko kysyä, minkä ikäinen olet?
huoruus on syntiä.. se joka huorin tekee, niin pyytäköön anteeksi!!
kärsii ja menettää yhtenäisen kotinsa ja perheensä sinun kaltaisten ihmisten takia? toivottavasti sinun lapsesi saisivat kärsiä saman pahimmalla mahdollisella tavalla, heräisiköhän sitten omatuntosi?
mutta eikö kuitenkin ole ikävää toivoa hänen lapselleen pahaa! Todella typerää, että aikuiset ihmiset ottavat lapset välineiksi.
Itselläni oli vastaavanlainen suhde kauan sitten - tosin lopetin sen noin vuoden jatkuttuaan. Onhan se kivaa ja jännää aluksi - varsinkin jos on pettynyt ihmissuhteisiin aiemmin, voi tavallaan " kostaa" tms. Mutta odotas, kun huomaat mitä sinulta puuttuu - se oikea ihmissuhde ja perhe.
Vaimo edelleen vaimo. Sinä ex-rakastajatar.
Mä en kyllä voi tajuta näitä idiootteja, jotka saa jotenkin hyvät naurut tällaisesta. JA varsinkaan jos ne kuvittelee olevansa jotenkin hirmu nokkelia keksimällä näinkin omaperäisen asian jolla leikkiä.
Ja siis nuoruudessani en ole ollyút ns. kokematon tai pihtari. Paljon vaatii siis rakastajalta, jolle paikka ehkä auki. Jos mieheni pettäisi nainen olisi varmaan myös aika poikkeuksellinen. Kaipa tulisi siis ero.
Vierailija:
En muista numeroa mutta se joka kirjoitti tuon, miten toi ap on kivittänyt sinua?