Eihän tuo Jutan painon pudotukset oo mistään kotoisin,
kun seuraa Amerikan suurinpudotus juttuja?
Kommentit (198)
Kyllä näin ravitsemusneuvojan näkökulomasta nuo 3L vesisuositukset ja siihen päälle vichyt vaikuttivat aika järjettömiltä...ellei sitten litrakaupalla päivässä hikoile. Ehkä kannattaisi pysyä sillä tontilla minkä osaa ja jättää omat neuvonsa/oppinsa sikseen.
Ravitsemusneuvojien ohjeilla ei nyt yleensäkään itsesään mitään hot chicksiä saa, liikuntaohjeetkin on luokkaa sauvakävelyä ja hiihtelyä.
treenataan aamusta iltaan. Vähän eri juttu, kuin että pyörittää samalla perhe-elämää, käy töissä ja ajaa tuntitolkulla viikon aikana kuntosalille.
Ihailen tuota eilistä naista suuresti! Keskiverto av-mamma ei viitsi edes mennä töihin, jos matkaa on yli 5 kilsaa.
Ja mun mielestä muutos oli huikea, saavutus hieno ja ohjelma positiivisessa mielessä "suomalainen".
vaikka se ruma ukko siinä alussa povasi että epäonnistuu. Toivottovasti saa pidettyä.
saataisiin jotain draamaa aikaiseksi. Johan sen näki sokeekin otsallaan, että nyt tuo nainen on päättänyt jotain viimesen kerran, nyt lähtee!
kyllä Bull Mentulan suusta tulee noita lauseita ihan pyytämättä...
saataisiin jotain draamaa aikaiseksi. Johan sen näki sokeekin otsallaan, että nyt tuo nainen on päättänyt jotain viimesen kerran, nyt lähtee!
Se äijä ketä selitti, että alkupainossa oli sairaan näköinen ei ole tainnut itse vilkuilla peiliin viimeaikoina.
Se äijä ketä selitti, että alkupainossa oli sairaan näköinen ei ole tainnut itse vilkuilla peiliin viimeaikoina.
Itse en muutenkaan usko että ihminen parhaiten laihtuu vihaamalla tai kauhistelemalla läskiä. Minä ainakin laihduin vasta kun aloin rakastaa kroppaani, joka kuitenkin minua uskollisesti palveli ja toimi hyvin, läskeineen kaikkineen.
netistähän koko jakso on nähtävissä milloin vain. Mitä sitä turhaan uusintaa kytätä.
Itse en muutenkaan usko että ihminen parhaiten laihtuu vihaamalla tai kauhistelemalla läskiä. Minä ainakin laihduin vasta kun aloin rakastaa kroppaani, joka kuitenkin minua uskollisesti palveli ja toimi hyvin, läskeineen kaikkineen.
No nyt oli hyvin sanottu! Tuota näkökulmaa mäkin alan korostamaan.
Joku sanoi, että se "sairaan" näköinen tylyttäjätyyppi olisi Jutan mies?
Kun viitsii nähdä vaivaa ja ottaa elämänmuutoksen tosissaan, lopputulos on mieletön! Tuollaiset tulokset eivät tule vahingossa, vaikka lihavat niin ajattelevatkin.
No nyt oli hyvin sanottu! Tuota näkökulmaa mäkin alan korostamaan. Joku sanoi, että se "sairaan" näköinen tylyttäjätyyppi olisi Jutan mies?
siihen päälle vichyt vaikuttivat aika järjettömiltä...ellei sitten litrakaupalla päivässä hikoile. Ehkä kannattaisi pysyä sillä tontilla minkä osaa ja jättää omat neuvonsa/oppinsa sikseen.
siihen päälle vichyt vaikuttivat aika järjettömiltä...ellei sitten litrakaupalla päivässä hikoile. Ehkä kannattaisi pysyä sillä tontilla minkä osaa ja jättää omat neuvonsa/oppinsa sikseen.
Saanko kysyä, paljonko painat?
treenataan aamusta iltaan. Vähän eri juttu, kuin että pyörittää samalla perhe-elämää, käy töissä ja ajaa tuntitolkulla viikon aikana kuntosalille. Ihailen tuota eilistä naista suuresti! Keskiverto av-mamma ei viitsi edes mennä töihin, jos matkaa on yli 5 kilsaa.
Ja todella toivon, että hän saa painonsa pidettyä saavutetuissa lukemissa. Sekään ei ole niin helppoa!
No nyt oli hyvin sanottu! Tuota näkökulmaa mäkin alan korostamaan. Joku sanoi, että se "sairaan" näköinen tylyttäjätyyppi olisi Jutan mies?
Tiina Jylhän mies on Tapsa Valkonen. Bodari hänkin ja mielestäni pirun ruma,niinku ne melkein kaikki.
Ehkä laihdutuksessa ei ole kyse pelkästään ulkonäöstä, vaan myös terveydestä. Minä puolestani olisin oksennellut prinsessasadulle.