Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko, että Madeleine Mccann on vielä elossa?

Vierailija
09.01.2013 |

Ajattelin vain, että jos hänet onnistuttaisiin löytämään nyt elossa ja palauttamaan takaisin vanhemmillen, niin miten hän sopeutuisi enää elämään perheensä kanssa, kun hän oli kadotessaan 4-vuotias ja hän täyttää tänä vuonna 10, jos on elossa....

Kommentit (277)

Vierailija
201/277 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siitä todisteita, että pikkusisaret olivat myös saaneet unilääkettä?

Eivät heränneet koko asian liittyvän hälinän aikana.

Sinänsä ohis, mutta pienet lapset voivat olla todella sikeäunisia. Itse olen 3-vuotiaana nukkunut rattaissa ulkona F1-kisojen varikolla. Enkä takuulla ollut huumattu... 

Tasaisessa äänessä tärinässä nukkuu parhaiten. Siskoni nukkui traktorinhytissä, poikani nukkui tehokkaimmin

auton hurinaan.

Ootko ikinä kuullut formula-auton ääntä livenä? Ei ole tasaista hurinaa se kirkuminen nähnytkään. Ja en siis ollut kyydissä vaan siinä varikkoalueella.

Oletko ollut vanhan Zetorin kyydissä tai kuuloalueella tuntikausia? Minä olen. Ei ole tasaista hurinaa se säksätys nähnytkään, eikä kuullut.

Mitä haet kommentillasi?

Jep, ihan sama kuin F1-varikolla. :DDD  Ja eiköhän tuo ole ihan selvää mitä tuolla kommentilla haettiin? Vastaus siihen, kuinka "Tasaisessa äänessä tärinässä nukkuu parhaiten. Siskoni nukkui traktorinhytissä, poikani nukkui tehokkaimmin"

-ei sama jolle vastasit

Vierailija
202/277 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni Madde oli huutanut aiempina iltoina niin kovasti, että oli tullut valituksia muilta hotellin asukkailta, ja tyttö oli yrittänyt myös karata.

Eli totta kai kuka tahansa vanhempi tuossa tilanteessa ajattelisi, että "they've taken her". Ei tosin kidnappaajat, vaan lapsesta huolissaan oleva hotellin henkilökunta...

No just joo 😀. Ja eiköhän se olisi silloin ollut muodossa have you taken her tai Who has taken her. Lisäksi minun tietoon Kate ei ole tällaista edes väittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/277 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole elossa. On mitä suurimmalla todennäköisyydellä kuollut hyvin pian "katoamisensa" jälkeen. Vanhemmat on mulla yhä ykkösepäiltyjä.

Vierailija
204/277 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä ohis, mutta pienet lapset voivat olla todella sikeäunisia. Itse olen 3-vuotiaana nukkunut rattaissa ulkona F1-kisojen varikolla. Enkä takuulla ollut huumattu... 

Tasaisessa äänessä tärinässä nukkuu parhaiten. Siskoni nukkui traktorinhytissä, poikani nukkui tehokkaimmin

auton hurinaan.

Ootko ikinä kuullut formula-auton ääntä livenä? Ei ole tasaista hurinaa se kirkuminen nähnytkään. Ja en siis ollut kyydissä vaan siinä varikkoalueella.

Oletko ollut vanhan Zetorin kyydissä tai kuuloalueella tuntikausia? Minä olen. Ei ole tasaista hurinaa se säksätys nähnytkään, eikä kuullut.

Mitä haet kommentillasi?

Jep, ihan sama kuin F1-varikolla. :DDD  Ja eiköhän tuo ole ihan selvää mitä tuolla kommentilla haettiin? Vastaus siihen, kuinka "Tasaisessa äänessä tärinässä nukkuu parhaiten. Siskoni nukkui traktorinhytissä, poikani nukkui tehokkaimmin"

-ei sama jolle vastasit

Mitä tiedät aiheesta noin käytännössä? Oletko kuullut jompaakumpaa?

Lapselle tuossa metelissä,Zetor jatkuva ~100 ja Formula lähestyvä/ loittoneva ~145 dB , on tuskin käytännön eroa. Korva ehkä turtuu, mutta kovat ja korkeat äänet pelästyttävät. Molemmat ovat toki liian isoja, korvat pitäisi suojata. Usein lapsi nukkuukin melussa stressiä välttääkseen.

Se siitä, takaisin aiheeseen.

Vierailija
205/277 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsille kerta oltiin annettu unilääkettä, niin tujusti etteivät nuoremmat lapset heränneet hässäkässä, miksi äiti olettaisi Madeleinen heränneen? Jos hän itse oli lääkkeen antanut ja tiesi, että tällä tyttö pysyy unessa niin kuin aina ennenkin. Tottakai silloin ainut mahdollisuus on sieppaus.

Tuollaisessa paikassa se on enemmän ajatus. Aihe oli varmaan tullut esille keskusteluissa, " Kamalaa jos meidän lapsille kävisi niin" - tyylillä.

*Ensimmäinen ajatus.

Aivan varmasti ei ole ensimmäinen ajatus jos on jätetty pieniä lapsia nukkumaan ja ovi lukitsematta. Ja joka tapauksessa on välittömästi selvitettävä se todennäköisin että lapsi on ruvennut etsimään vanhempiaan ja vieläpä paikassa jossa on vesistö. Yksikään järkevä vanhempi ei myöskään tuollaisessa tilanteessa jää odottamaan mitään poliisia ja etsintöjen järjestämistä, vaan sen voi tehdä joku lukuisista tilanteeseen osallistuneista ihmisistä samalla kun vanhemmat menee heti lähikaduilla etsimään ja huutamaan sitä omaa lastaan joka voi jo äänen perusteella löytyä.

Pöh.

Vierailija
206/277 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni Madde oli huutanut aiempina iltoina niin kovasti, että oli tullut valituksia muilta hotellin asukkailta, ja tyttö oli yrittänyt myös karata.

Eli totta kai kuka tahansa vanhempi tuossa tilanteessa ajattelisi, että "they've taken her". Ei tosin kidnappaajat, vaan lapsesta huolissaan oleva hotellin henkilökunta...

No just joo 😀. Ja eiköhän se olisi silloin ollut muodossa have you taken her tai Who has taken her. Lisäksi minun tietoon Kate ei ole tällaista edes väittänyt.

Pysähdy nyt hetkeksi miettimään. Lapsesi on itkenyt hätäänsä iltaisin, kun olet ollut juopottelemassa. Lapsesi on yrittänyt karata kostoksi yksin jättämisestä. Lähdet ottamaan kuppia ja jätät oven auki. Ainoa looginen vaihtoehto: sieppaaja.

Vierailija
207/277 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

auton hurinaan.

Mitä haet kommentillasi?

-ei sama jolle vastasit

Lapselle tuossa metelissä,Zetor jatkuva ~100 ja Formula lähestyvä/ loittoneva ~145 dB , on tuskin käytännön eroa. Korva ehkä turtuu, mutta kovat ja korkeat äänet pelästyttävät. Molemmat ovat toki liian isoja, korvat pitäisi suojata. Usein lapsi nukkuukin melussa stressiä välttääkseen.

Olen molempia. Sinä taas et siellä varikolla ole selkeästi ollut. Mitä tuolla edellisessä viestissä sanoitkaan siitä tasaisesta äänestä? Onko mielestäsi F1-varikolla tai katsomossa se ääni tasaista tärinää? Vai ehkä sittenkin yhtäkkiä kovenevaa ja loittonevaa? Kummassa luulet että se lapsi nukkuu paremmin, tasaisessa äänessä vai niissä F1-kirkaisuissa? 

Vierailija
208/277 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysähdy nyt hetkeksi miettimään. Lapsesi on itkenyt hätäänsä iltaisin, kun olet ollut juopottelemassa. Lapsesi on yrittänyt karata kostoksi yksin jättämisestä. Lähdet ottamaan kuppia ja jätät oven auki. Ainoa looginen vaihtoehto: sieppaaja.

Lapsesi on yrittänyt karata kostoksi ja ainoa looginen vaihtoehto on sieppaaja? 😀😀😀

Vierailija
209/277 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi on yrittänyt karata kostoksi ja ainoa looginen vaihtoehto on sieppaaja? 😀😀😀

Näinhän se Kate sanoi, että tiesi heti että ainoa vaihtoehto oli sieppaus...

Vierailija
210/277 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolobooma tai muut silmän epämuodostumat ovat yleinen FAS-syndrooman oire. 

Juopot vanhemmat.

Vierailija
211/277 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Podesta veljet on jo tunnistettu kaappaajiksi mutta niitä ei voi hakea poliittisista syistä. Ja joo pitsa on jo syöty.

Vierailija
212/277 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään julkkiksen sisarusta naarattiin melkein vuorokausi eikä löytynyt. Kunnes kutsuttiin meedio paikalle ja näytti heti oikean paikan. Että semmosia huijareita

Miksi alapeukut? Tosi asia. Kyseessä täälläkin vihattu julkkismies

Vierailija
213/277 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä ne Podestat on? Ja onko tunnistettu Miten? Miksei voi tehdä mitään?

Vierailija
214/277 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

auton hurinaan.

Mitä haet kommentillasi?

-ei sama jolle vastasit

Olen molempia. Sinä taas et siellä varikolla ole selkeästi ollut. Mitä tuolla edellisessä viestissä sanoitkaan siitä tasaisesta äänestä? Onko mielestäsi F1-varikolla tai katsomossa se ääni tasaista tärinää? Vai ehkä sittenkin yhtäkkiä kovenevaa ja loittonevaa? Kummassa luulet että se lapsi nukkuu paremmin, tasaisessa äänessä vai niissä F1-kirkaisuissa? 

Huoh. Keitä munaa,et saa lientä, jne.

Vierailija
215/277 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni lapset olivat yksin jo muutamana edellisenä iltana, mutta ovi oli nukuttu. Jos on ulkopuolinen sieppaaja Madeleine on kuollut melko pian jonkun psykopaatin käsissä.

Vierailija
216/277 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nyt vanhempana koen oudoksi pariskunnan joka jättää 3 lasta yksin hotellihuoneeseen, 2 ja 4 vuotiaat heräävät helposti yöllä, ja se että käy puolen tunnin välein katsomassa lapsia on heitteillejättö. Ei ollut edes itkuhälytintä. Suomessa olisi kaikki lapset otettu huostaan jos vanhemmat lähtis lähiravintolaan illalliselle. Miten lomalla moinen toiminta on hyväksyttävää?

Aika moni espanjalainen lomaosakehotelli toimii ihan hyvin, niin että lapsi jää nukkumaan ja vanhemmat menee ravintolaan. Hotellialue on laaja ja avoin, mutta turvallisen oloinen. Ravintola voi olla erikseen tien varressa ja asunnot rinteellä yms.

Vierailija
217/277 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olisi lohdullista jos lapsi olisi kuollut vanhempiensa antamaan unilääkkeeseen. Parempi vaihtoehto kuin että joku olisi vienyt lapsen omiin tarkoituksiinsa.

Vierailija
218/277 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi on enne. Cannit - kännit.

Vierailija
219/277 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne kaksosetkin tehty jollain hedelmöityshoidolla?

Vierailija
220/277 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole elossa. En usko sieppaukseen, vaan lapsi lähti hortoilemaan ja etsimään vanhempiaan, tippui mereen ja se oli siinä. Sieppaus olisi typerää, koska Euroopassa on aina ollut laittomia siirtolaislapsia, joiden katoamisesta ei välitä kukaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi