Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopputili

Vierailija
18.01.2013 |

Valaisisko joku minun lopputilini suuruudesta. Olen ollut 12 vuotta samalla työnantajalla, mutta pari viime vuotta vaan koulun ohella 10h/vko sopimuksella. Nyt kesän kynnyksellä joudun itseni irtisanomaa, kun menen toisen alan töihin kesäksi. Loman saan/joudun varmaan pitämään juurikin irtisanomisaikana (kesäloma 1kk, irtisanomisaika 1kk).

Onko lopputilini yhtikäs mitään? Lomaraha/lomaltapaluuraha?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim meillä lomaraha maksetaan TESsin mukaan niille, jotka ovat työsuhteessa kesäkuun viimeinen päivä... ja niille, joiden työsuhde irtisanotaan tuotannollis-taloudellisilla syillä muulloin

eli ulkopuolinen ei voi vastata sulle

Vierailija
2/6 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän kynnyksellä jos jäät, niin sulle kertyy ensi vuoden lomaa huhtikuusta eteenpäin, joten sen luultavasti saat lomakorvauksena.Jos et joudu tuota aikaisempaa lomaa pitämään, niin sekin tulee lomakorvauksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmonen lisää

Vierailija
4/6 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TES:ssa sanotaan, että lomaltapaluuraha maksetaan, mikäli työsuhde päättyy kesälomakautena MUUSTA kuin työntekijästä itsestään johtuvasta syystä. Ap on itse irtisanoutumassa, eli tuskin tulee mitään muuta kuin huhti-toukokuun osalta lomakorvaus työsuhteen päättyessä (jos oletuksena että työsuhde päättyy toukokuun loppuun). Ja kun se lasketaan suhteessa tehtyihin työtunteihin, ei siitä paljoa taida kertyä.

Vierailija
5/6 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jotenkin nurinkurisesti, että työvuosilla olisi jotakin merkitystä. Kaupan alan TES:llä mennään.

Olen siis pakotettu sanomaan itseni irti, kun toisen alan työharjoittelu täytyy kesällä suorittaa ja pakattomaan vapaaseen ei suostuttu.

Ap

Vierailija
6/6 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopputilin suuruus olla sovittavissa jossakin firmassa? (Luin jotakin keskustelupalstaa)

Olisiko ainoastaan tilanteissa, joissa porukkaa vähennetään tuotannollisista ja taloudellisista syistä ja lähinnä annetaan "kultainen kädenpuristus", jos lähtee vapaaehtoisesti?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä