Oletko hoikempi vai tukevampi kuin tämä nainen? KUVA
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/307601_467278436653035_18…
Mitä mieltä noin muuten hänen kropastaan?
Kommentit (69)
Olen paljon hoikempi ja ihan eri mallinen, onneksi!
laihempi jessus sentäs! ja paljon.
Olen ihan normaalipainoinen, ja oletettavasti paljon lyhyempikin
Olen tuntenut itseni viimeaikoina plösöksi, mutta nyt tämä viestisi sai miettimään uudestaan. Olen hoikempi, arvioisin noin 20 kiloa.
Painan varmaan 20-30 kiloa vähemmän. Jos tuo nainen on pitkä niin ehkä eroa on vieläkin enemmän.
Onneksi ei ole hirveä pallomaha tolla naisella, eli vyötärö kuitenkin löytyy. Varmaan harrastaa liikuntaa.
Mulla isommat tissit, muuten saman kokoinen. Eli tukevammalta näytän siis..
kenen tahansa kroppa on kauniimpi kuin omani.
Nätti nainen, mutta vartalo rasvainen ja löysä päärynä. En haluaisi itse näyttää tuolta, mutta ei tuo oksennusreaktiotakaan aiheuta. :)
En tykkää läskistä, oli kenen niskassa tahansa.
huomattavasti hoikempi. Aika tuhtihan tuo on, mutta mikäs siinä jos itse viihtyy.
Paitsi tuolla naisella on noihin kiloihin parempi kroppa ja nätimpi naama. Mä olen jotenkin vetelä, vaikka varmaan vaatekoko on suunnilleen sama.
Itse olen ehkä hiukan isompi, vaikea sanoa.
Mutta arvaan että hänet täällä tuomitaan armottomaksi läskiksi.
Minulla on vaan vähän pienempi takapuoli ja isommat tissit. Haluaisin painaa vähemmän ja yritän hankkiutua eroon läskeistä. En silti ole täysin tyytymätön itseeni. Pitää olla pikkuisen pläskiäkin, ettei tuuli vie mukanaan.
en haluais olla noin iso, vaikka sitten olisinkin sopusuhtainen
Mutta aivan ihana positiivinen ja iloinen kuva ja sopusuhtainen nainen. Tosin koko kuva olisi vielä parempi.
Oon normaalipainoinen. Tuo kroppa ei enää näytä kovin terveeltä, ylipainoa on varmaan reilusti.
Mutta kyllä hänellä on tosi nätti kroppa!
Mutta en mitenkään superpaljon. Oma BMI 25, arvelisin että hänellä jotain 28-30 kieppeillä?
Rintani ovat paljon isommat ja lantio ehkä vähän kapeampi, mutta ikävä kyllä mun mahani ei ole läheskään noin kiinteä, joten joskin luultavasti painan suunnilleen saman verran, minun pukeutumiseni on rajoitetumpaa. Ei mitään löysiä trikoita tälle raejuustopintaiselle röllölle.
mulla, mutta mulla vatsanseutu on paljon löysempää läskiä.