Oletko hoikempi vai tukevampi kuin tämä nainen? KUVA
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/307601_467278436653035_18…
Mitä mieltä noin muuten hänen kropastaan?
Kommentit (69)
mulla on kuitenkin leveämmät hartiat ja kapeampi vyötärö,olen tiimalasimuotoa enenpi
itse aion laihduttaa mutta tuo nainen näyttää kyllä oikein hyvältä...
Mutta kuvan daamilla on huomattavasti kauniimmat kasvot kuin minulla.
Minusta on omituista, että aikuiset naiset tädittelevät toisia naisia. Lapsille puhuttaessa ihan ok, muuten on tosi outoa. Tykkäättekö itse tulla täditellyiksi?
Ja kysymykseen vastaus, olen hieman hoikempi, kokoa 38-40, mutta saman mallinen.
mutta mielestäni hänellä on hyvä vartalo.
Olen läskimpi kuin kuvan nainen. Mieluusti näyttäisin häneltä ja uskoisinpa olevani tyytyväinen ulkomuotooni jos tuolta näyttäisin. Ihan tavallisen kaunis naisellinen vartalo, tietysti vähän pehmeä mutta ei missään nimessä liian lihava.
mutta hänellä on paljon kauniimman muotoinen vartalo. Minä olen yhtä pötköä, niin että ylävartalo on lähes saman mallinen, mutta lantio ja reidet kapeammat.
Painoindeksini on 20. Kropan muoto kyllä on varmaan aika samanlainen mulla mutta vaan monta kokoa pienempi. Tosin jos tästä lihoisin niin muuttuisin omenammaksi enkä tuollaiseksi kuin tuo nainen. En itse haluaisi olla noin tuhti, kun olen tottunut olemaan erilainen mutta ei tuo mitenkään pahalta näytä.
Kuvan naisella on kyllä kaunis vartalo. Ei mikään löllyvä, vaan jotenkin kiinteän oloinen. Lisäksi tosi kauniit kasvot, ei monikkoleukoja.
ja pienempi.
Ajatus joka naisesta herää on iso ja lihava ja varmaan vaikeaa löytää kivoja vaatteita.
Eihän tuolla naisella läskit pahasti roiku, on sopivan pyöreä joka puolelta. Paino varmaan jotain 65-70kg. Itse olen hieman kevyempi, 58 kg mutta vyötäröltä näytän samalta eli varaa on pudottaa ja kiinteyttää.
hoikempi. Kaikinpuolin kaunis nainen! Eikös hän ole ehdolla jossain Norjan facebook kisassa?
hänellä on enemmän päärynä. mulla tiimalasi mallinen vartalo. normaali aikuinen nainen.
hoikempi ja olisin erittäin ahdistunut tuon kokoisena. Nätti nainen muuten. Mutta pyöreä ja löysä silmiini. Painan varmaan 20kg vähemmän.
Jos sanoisin että tuo lähentelee jotain 90 kg?
Mutta ihan jees mimmi, ei meidän kaikkien pidä olla valettuja samasta muotista.
Sopusuhtainen. :) Itse olen siinä alipainon rajoilla.