Voisitko naida oman serkkusi?
Kuulin äskettäin eräs tuttavani on serkkunsa kanssa naimisissa ja lapsiakin jo on. Eivät siitä kyllä yleisesti huutele itsekään.
En arvostele ketään mutta en voinut sille mitään kun ajattelen menisinkö itse oman serkkuni kanssa, ajatuskin on liian ällöttävä. Tulisi vähän outoja sukulaisuussuhteitakin. Voisitko sinä mennä?
Kommentit (211)
geeniperintä täälläpäin on tutkimusten mukaan ainutlaatuinen, joten se on ollut vuosisatojen saatossa tavallista, esimerkiksi tsingis kaanin jälkeen hyvin usealla on havaittu perimää vastaavalla alueella Mongoliassa. mitäs sitten?
tuskin sitä nyt vuohen kanssa tai kinalaisen ms. Li n kanssa joka jätti koronatestit väliin ja buukkasi hädissään lennon Peking iin..
En voisi. Jos joskus kävisi niin ikävästi että alkaisin seurustelemaan jonkun kanssa, alkaisin parisuhteeseen, saataisiin lapsia ja mentäisiin vaikka naimisiinkin ja sitten selviäisi että olemme serkuksia en tiedä mitä ajattelisin.
Tosimies voi naida vaikka kaverin ajokoiraa
Voisin mutten mene. Tunnen kaikki serkut ja useimmat pikkuserkutkin enkä yksinkertaisesti tykkää niistä.
Naimisiin ei menty, mutta ollaan nussittu
Opiskelibileitä seurannut raivokkaan pupustelun täyteinen yö muuttui aamulla wtf-fiilikseen kun bongasin mimmin kirjahyllystä valokuvan jossa oli hänen isoäiteensä siskojensa kanssa nuorina flikkoina.
Eipä siinä muuta mutta kun toinen niistä siskoista oli minun isoäitee ja sama kuva oli hänen piironkinsa päällä! Eli olin himoköyrinyt pikkuserkkuani jonka olin nähnyt viimeksi kakarana jossain sukujuhlissa. Ilmankos tultiin juttuun vähän liiankin hyvin. Naurua piisasi mutta ei todellakaan enää nusailua kun tilanne kävi selväksi...sääli, aika kyytihoito oli.
Naida voisin, mutta en mennä naimisiin.
Ihmeen paljon serkunnuccioita ilmestynyt viime vuosina, taitaa kulttuuri rikastua uusilla muumaa tavoilla..
Kuka kysyy jotai näin sairasta? Oksettavaa! En sekaantuisi omaan sukulaiseen!
Mahtaisi olla aika kiusallista sukujuhlissa?
Ovat liian vanhoja. Iltatähti olen.