Voisitko naida oman serkkusi?
Kuulin äskettäin eräs tuttavani on serkkunsa kanssa naimisissa ja lapsiakin jo on. Eivät siitä kyllä yleisesti huutele itsekään.
En arvostele ketään mutta en voinut sille mitään kun ajattelen menisinkö itse oman serkkuni kanssa, ajatuskin on liian ällöttävä. Tulisi vähän outoja sukulaisuussuhteitakin. Voisitko sinä mennä?
Kommentit (211)
sdfdfgdfg kirjoitti:
Ilman muuta jos olisi aika kutkuttavaa, jos vain olemassa jokin rinnakkaisklooni serkustani, sellainen puolitodellinen olio, jonka olemassaolo on minun varassani. En minä sitä oikeaa tohtisi naita, vaan jos olisi jokin täyskopio aidosta, jonka saa katoamaan ja tulemaan esiin silloin kun haluaa. Myöskin olisi kiva ettei hän tietäisi muusta maailmasta mitään vaan luulisi meidän olevan ainoat ihmiset maan päällä eikä myöskään hän tuntisi minua.
Vielä niin että häntä ei saisi katoamaan ellei tekisi hänen kansssaan kaikkea mitä ei koskaan kehtaisi. Ellei suostuisi kaikkeeen mikä tulee mieleen, muuttuisi hän todelliseksi ihmiseksi.
Jepjep.
Sitä serkkujen kanssa naimista voi harrastaa jonkun aikaa, tekee siitä vaikka suvun tavan ja sitten voikin odotella uuden, Espanjan Kaarle II:n syntymistä.
Sen verran "mitä serkumpi, sitä herkumpi" Habsburgit serkkujaan harrastivat, että lopputulemana Kaarle II:n oli enemmän sisäsiittoinen, kuin tavallisessa perheessa siskon ja veljen välinen lapsi. Onnea vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tapaillaan serkun kanssa yhdessäolon ja seksin merkeissä. Naimisiin ei olla menossa, eikä perhettä perustamassa.
Suloista
En. Liian samannäköisiä kuin mä itse.
Minulla on paljon (ensimmäisiä) serkkuja, joita en ole tavannut ikinä, joten ehkä sitten otollisessa tilanteessa, jos sattuisin tutustumaan, voisin rakastuakin sellaiseen.
Joskus nuorempana olisin voinut paria serkkua panna helposti, mutta en ymmärrä miten ne on voinut rupsahtaa ihan käsittämättömään kuntoon???
Ei minua muutenkaan ole mitkään parisuhteet kiinnostanut.
No miksen voisi?
Ei se serkku mikään sisko tai täti tai äiti ole, joten en näe estettä.
Serkuista vain yksi on kiinnostava. Muita ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa naida tai naida, vaikka he mukavia ovatkin.
Voi sitä pientä herkkupeppua! Rupee vanhallakin viisari värähtelemään kun katselee.
Hyi, siis enoni tai tätini olisi appeni tai anoppini. Joulupöydässä voitaisiin yhdessä nauraa kuinka appiukko vaihtoi minulta vauvana vaippaa. Yyääähhh Hyi oksennus!!! On minulla ihan hyvännäköisiä serkkuja, mutta en todellakaan voisi kuvitella naimista millään tasolla.
En kyllä voisi, tietoisesti ainakaan... kuulostaa todella oudolta jos joku sanoo olevan tietoisesti suhteessa serkkunsa kanssa. Pikkuserkkukin kuulostaa liian läheiseltä tuttavuudelta.
Olisihan siinä se etu, että häissä morsiamen ja sulhasen sukulaiset olisivat entuudestaan tuttuja.
Tai että olisi vain yksi mummola.
Molemmilla voisi myös olla jo valmiiksi sama sukunimi.
Joo, enpä oikein tiedä...
Jos muutamasta serkusta saisi teetettyä sellaisen täysnäköisen ja panoisen seksinukke-hahmon, niin mmmmmm. Tietenkin niin ettei se serkku tiiä aiasta mitään...tai kukaan muukaan kuin Minä ja Jumala..sekä öhh, se nuken tekijä
En todellakaan voisi, edes niitä joiden kanssa en ole ollut missään tekemisissä. Liian läheistä sukua. Pikkuserkut on myös ehdoton no-no. Ajatuskin ällöttää.
Tapaillaan serkun kanssa yhdessäolon ja seksin merkeissä. Naimisiin ei olla menossa, eikä perhettä perustamassa.