Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOKAKUISET 2013

Kommentit (318)

Vierailija
181/318 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ollaan "töissä". Onneksi ei oo mitään niskaan hengitys meininkiä täällä ja saa tehä melkein mitä tykkää kunhan hommat tulee hoidettua.

mriic: Onnittelut plussasta! Ajattelin, että tämä kun on kuumeilu- ja yritysketju niin en laita sinua listaan, toivottavasti ymmärrät. :) Odotuspuolella voisi olla oikeampi paikka. Tietysti voit osallistua keskusteluun!

Pumba: Itse juon alkoholia tosi harvoin yhtä saunasiideriä enempää, mutta en ole myöskään kierron lopussa varonut ns. perseitäkään. Enkä oo koskaan testannut tarkistaakseni saanko juoda. Niihän sitä kai sanotaan että ei ole haittaa ennenkuin tietää olevansa raskaana. Eihän alkoholi tietty ikinä terveellistä ole, mut mä en jaksa siitä stressata. :)

ON: Nännit ihan tosi arat, joten eiköhän se ovis tapahtunut! Tänään lämpökin taas enemmän kuin eilen. Eli dpo3 ja piiiitkät päivät edessä. Tämä viikko on onneksi ihan täyttä haipakkaa kun on koeviikko mutta ens viikolla on sitten aikaa jännäillä. Toisaalta ei oo yhtään toiveita mut toisaalta taas välillä tulee semmonen olo, että nyt tärppää. Ja sitten taas ei.

Mukavaa tiistaita kaikille!

Vierailija
182/318 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussaneille.

Täällä itketään tuntuu tosi pahalta ja on vaikea olla vahva. Töisssä pitäis jaksaa ja hymyillä ja vahva vahva vahva perkele.... Mä haluun kotiin ja käpertyä vaan peiton alle itkeen. Mulla siis alko tänään menkat. Nyt sattuu tosi paljon.Miksi se haikara tässä kuussakin meni oho ja vielä perheeseen, jossa halutaan lapsesta eroon. Täää on niin väärin. Anteeksi vuodatu. Pakko purkaa jollekkin kun pää hajooo. En halua loukata ketään ja tiedän, että huomenna helpottaa tää itkuisuus toivottavasti, mutta nyt sattuu. Pitää yrittää ensi kuussa uudelleen.

Haleja kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/318 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toissa iltana oli menkkamaista kipua ja viime yönä heräsin menkka kipuihin mutta vuoto ei alkanut vaan tulee tommosta limaa vaan joka tuntuu kuin ois sitä itteään. Kokoajan pitää ravata vessassa ja tarkastella tilannetta. Tänään siis 30pv menossa.

Jotenkin on sellanen tunne et vois olla jotain tapahtumassa mutta nää menkka kivut vaan ei enteile hyvää. Vaikkakin yleensä minulla alkaa ensin vuoto ja sit tulee maha ja selkäkipu joka kestää 1-2 päivään ja lääkkeitä on pakko syödä.

Itellä oli jo viime perjantiaina oli semmonen tunne kun menimme kauppaan sovimme et teemme itse kebab annokset ja yhtäkkiä teki mieli saada tuoreita suolalimessä olevia pepperoooneja ja kun niitä ei Keravan prismasta saanut oli pettymys kauhea, jotenkin jotkut mielli teot pääsee ittesäkin yllättään. Toinen vahva mekki on taas tänäkin aamuna toistunut kahvin jälkeinen huono olo, ei ihan oksennus lennä mut semmonen ällötys tulee hetken päästä kun kahvin on juonut. Sekä eilen illalla tuli tv:tä katsoessa sellanen huono olo joka hävisi jonkin ajan kuluttua. Välillä se on kuin nousisi pala kurkkuun.

Moni pähkäilikin että on jo myöhässä reilusti mut näyttää negaa mullakin siis viimeisin rakaus näytti haalean plussa kp 38 ja oliko nyt kp 32 (en jaksa kalenteria hakea)oli tyyli puhdas nega mutta niin vain pieni tyttö kulki matkassa ihanan 9kk! Nyt vaan kunnon plussa tuulia kaikille ja isot halit niille jotka tippuivat marraskuisiin.

Minä jatkan toipilas päivää tytöjen kanssa joten kivaa työpäivää niille jotka töissä ahertaa ja jännää!

184/318 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä nyt googletellut tätä tilannettani varten kaikennäköisillä hakusanoilla. Ja tulin siihen lopputulemaan, että kaikista ovistuntemuksista huolimatta kyseessä on ns. anovulatorinen kierto.

Löysin jonkin keskustelupalstan, jonka mukaan (lähdettä en tiedä) anovulatorisen kierron pituus vaihtelee 40-100 vuorokauteen. Tähän nojaten menkatonta ajanjaksoa voi kestää vaikka huru mycket.

No jokatapauksessa otan asian esille kuopuksen neuvolakäynnillä, mikäli menkat ei ole vielä tuolloin alkaneet. Ja jos ovat, niin hyvä niin=)

Nyt koitan olla tutkimatta vessapapereitani niin tarkkaan. Kyllä kai ne menkat alkaa joskus?!

Vierailija
185/318 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

maissintähkä: valtavat onnittelut. Tosi ihanaa, että teillä tärppäsi, viiva näkyy selkeästi =)

sitten oma pahan mielen purkaus:

Täällä mieli varsin maassa. Ei se mies tainnutkaan vielä vihreää valoa näyttää, enintään keltaista. 3 päivää sitten pupuiltiin ja mies ottanut näköjään keskeytetyn yhdynnän omatoimisesti käyttöön, sama homma edeltävinä päivinä. Ehkä yhden kerran meni loppuun asti, mutta siitä ovista ajatellen liian kauan.

Varovasti yritin asian ottaa puheeksi, mutta mies kielti vaan ja sen jälkeen viimeisinä kahtena iltana ei ollakaan sitten pupuiltu, vaikka olen aloitetta yrittänyt tehdä... Tänään luultavasti ovis, testejä en ole tehnyt, mutta ajankohta sopisi ja limoista vähän päättelisin. Joten pieni mahdollisuus varmaan tälle illalle, ettei myöhäistä olisi, mutta tuskinpa täällä pupuillaan, loppuun asti ainakaan. Hankala asiasta puhua, jos toinen esittää kuin mitään ei olisi meneillään. Joten eipä tarvitse jännäillä tärppiä tässä kierrossa.

Nyt mietin, että kerronko tilanteen suoraan miehelle vai yritänkö sen vaan saada puuhastelemaan tänä iltana. Toisaalta haluaisin hommaan selvyyden, mutta sitten tulee paineita miehelle, liekkö se mitään edistää pupuiluja tai ehkä tässä tapauksessa mies nimenomaan tietäisi pihtailla vielä tämän illan. Toisaalta eipä miestä ole edellisinäkään iltoina kiinnostanut, joten jos yritän asiasta vielä puhua niin ehkä sitten tulee jotain selvyyttä.

oviksen ajankohdasta en siis ole puhunut mitään, mutta mies tietää kyllä, että ovis on noin pari viikkoa menkoista ja kalenterissa raksi edellisten menkkojen alkamisesta, joten tietää että niitä aikoja suurin piirtein mennään.

Miele maassa, lähinnä tuon miehen touhujen takia ja tietysti harmittaa että tärppi mahdollisuudet on aika olemattomat. itse intona lasken päiviä ja jännäilen, laskin jo milloin r-testiä voisi tehdä ja ties mitä ja mies kääntääkin kelkkansa ja kurjalla tavalla vielä. jotenkin huijattu olo, olisi mieluummin sanonut suoraan jos muuttikin mieltään. Olin vielä viikko sitten niin varma, että pupuilun määrässä ei ainakaan tule ongelmaa, pojan syntymän jälkeen ei ole tainnut sellaista tilannetta olla että minä haluaisin ja mies ei.

Voi vitsit kun olen taas kateellinen ihmisille, joilla on puoliso joka yhtä lailla haluaa jälkikasvua. Laskeskelin tässä, että on siitä ainakin 8 kuukautta kun aloin kakkosesta haaveilemaan tosissaan. Miehen luulisi tietävän, että kyseessä on todella tärkeä asia minulle ja tajuaisi olla leikkimättä asialla. Ekaa olisin ryhtynyt tekemään ainakin pari vuotta aiemmin jos mies olisi suostunut. Onneksi sen odotuksen jälkeen tärppi kävikin heti...

186/318 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tieni sitten kävikin.. Kyytiläinen päätti hypätä matkasta, joten uutta matoa koukkuun sitten vain.. Oon lukenut nuo teidän kaikki viestit, joihinkin piti vastatakin, mutta huh, kun niitä oli niin paljon :)..

Onnea jo plussanneille! :) Toivottavasti teidän kyytiläiset pysyy mukana!

Ajattelin käyttää nyt ovistikkuja, ihan että saisin kierrosta kiinni ja tietää sitten koska täti tulee kylään.

PikkuinenMyy kp 12/? yk1 km yk1?

Vierailija
187/318 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuiselle myylle pahoittelut km:sta. Se on aina niin kurja juttu!!!

Plussanneille isot onnet ja jännääjille kovasti malttia matkaan. Toivottavasti saatte aikaan piiiitkän plussajunan =).

Täällä menkat alkoi odotetusti tänään, kellontarkasti. Vähän se harmittaa mutta mies on niin ihana ja elämä jatkuu, että mikäs tässä. Uusi hoitokierto alkaa kp3, joten loikkaan marraskuisiin kunhan joku reipas sellaisen pinkan perustaa. Toivottavasti en näe siellä teistä ketään!

Mukavaa ja plussarikasta tammikuun jatkoa kaikille!

RM kp1

Vierailija
188/318 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso hali teille kaikille! Niin harmillisia tilanteita jokaisella. Kunpa vain osaisin antaa jotain kaiken ratkaisevia neuvoja...

82

189/318 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla pääsee kyllä aistimaan suuria tunteita.. Pettymyksiä, toivoa, epätoivoa, iloa ja surua... Tähän projektiin liittyy niin paljon!!

Onnea kaikille plussanneille!!! Ja sitten pahoittelut kaikille jotka joutuneet pettymään! Ja erityisesti keskenmeno.. Se on niin surullinen paikka.

Itsellä menossa kiertopäivä 13 ja en tiedä kyllä yhtään missä vaiheessa se ovulaatio tulee kun nuo kiertojen pituudet heittelee niin mielettömästi. Mitään ovistestejä en oo ikinä kokeillu ja ajattelin mennäkin vielä ilman. Yritän ottaa mahdollisimman rennosti (ei oo kyl ihan helppoa), ja haluisin et sinä seksissäkin säilyisi se ilo ettei tule liikaa laskelmoitua. Yrittää vaan säännöllisin väliajoin touhuilla.

Mä unohdin aikasemmin ku kirjottelin ni ilmottaa noi kierron pituudet ja yrittämiskierrot! Eli se ois jotenkin näin kp13/30-41 yk4+kkm+yk2. Meniköhän oikein?!

Mutta nyt taas pitäis yrittää tyhjentää pää vauvajutuista ja miettiä mitä kaikkea muuta kivaa on elämässä! Rankkaa jännittää koko kuukaus ja miettiä et onnistuiskohan tässä kuussa!

Demi

190/318 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roxymama, kyllähän se aina pahalta tuntuu.. Mutta pakko se on jatkaa elämää.. Tsemppiä sulle uuteen hoitokiertoon!

Demi: Täälä aistii kyllä paljon tunteita. Paljon useammin saisi kyllä olla iloa :) Mutta palstat tyhjenis nopeasti jos näin olisi :D Itse otan ihan vain ja ainoastaan ton km:n takia tikut oviksen metsästykseen.. Jos kierto on menny sekaasin ja venyy niin tietääs sit ees vähä missä mennään. Sitten jos se venyy, niin en halua mitään turhia toiveita. Tietää sit oviksesta suurinpiirtein koska ootella tätiä.. En aio sen vaikuttaa mihinkään muuhun elämään. Kuumeilukin on jotenkin latistunu vain peloksi.. Km:n jälkeen haluan vielää enemmän vauvaa, kun ehti jo hetken sitä miettiä et sellanen olis tulossa.. Mutta pelkään sitä plussan saamista nyt.. Jotenkin en jaksa ny odottaa koko plussaa.. Olen keskittynytkin nyt ihan muihin asioihin, liikuntaan, kotihommiin jne ja kyllä on ollutkin virkeämpi mieli :)

Minulle eräs viisas äiti sanoi, joka lapsettomuudesta oli kärsinyt vuosia. Että on vain yksi lääke, että yrittää olla ajattelematta asiaa.. Alitajuntainen stressi lievittyis.. Hei, moniko meistä siihen pystyy?! :D Helpompi se on aina sanoa :´D

Vierailija
191/318 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rena__

Ymmärrän :> ajattelin vielä vaan toistaseks pyöriä täällä ennenkö uskon tän todeks kun muutama päivä vierähtänyt ;D ei uskaltanu tonne odotuspuolelle mennä vielä kun menkatkin pitäs alkaa vissiin vasta perjantaina....

Tosin plussa tuntuu pikkusen vahvistuneen taas, mikä on kyllä vallan ihanaa

192/318 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt tulee yksityiskohtaista selostusta kehon eritteistä, joten vastuu siirtyy lukijalle tekstin sisällön ällöttävyyksien suhteen ;)

Eli kuten palstaa lukeneet jo tietävätkin, minun menkkani ovat kadoksissa. Syitä ja teorioita olen kehitellyt jos jonkinmoisia.

Nyt eilen pupuiltiin ihan omaksi iloksemme ilman vauvapaineita (onpas se paineeton seksi muuten mukavaa). Ja suorituksen jälkeen huomasin lähes uivani verilammikossa... noh, ehkä vähän väritin tätä kuvausta.

Olin ihan superhappy kun ajattelin menkkojen vihdoin alkaneen.

Nyt aamulla sitten iloisena ajattelin suojautua oikein huippuvarustein tulevaa päivää varten... Vaan eipäs taas tulekaan kuin pari tippaa paperiin, huoh!

Mitä helvetin temppuilua tää on? Minä päätin laittaa kropan kokonaan vaihtoon. Haluan tämän nykyisen tilalle toimivan, säännöllisesti ovuloivan, ehkä hieman kiinteämmän ja mahdollisesti muutaman kilon kevyemmän. Ehkäpä sitä sitten pääkoppakin alkaa siinä sivussa toimia stressittömämmin?!?

Nyt valmistaudun hetkeksi taas tekemään töitä...

Tellu ja kummallinen keho

193/318 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On:Kropan tuntemukset outoja. Muutamana aamuna yököttänyt viikon sisällä. Tänä aamuna kunnolla ja edelleen öklö olo. Jollei raskaana niin onkohan mahatauti iskemässä? Tissejä pakotti illalla. Niin on outo olo että huomenna on testi ostettava.

Plussatuulia kaikille! Vauveli ei anna nyt juuri aikaa syvälliseen perehtymiseen.

Jamsuliini

Vierailija
194/318 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että tuli plussa :). Marraskuisiin tippuneille lohtuhali. On se niin väärin!

Täti tekee vissiin tuloaan pikkuhiljaa. Rintojen arkuus vähentynyt ja mahassa tuntuu siltä kuin yleensä ennen menkkoja. On kyllä niin pettynyt olo taas ettei sanoin voi kuvailla! Miks tää on niin vaikeeta? Munarakkula+siittiö=vauva. Ei luulis olevan niin monimutkaista, mutta niin se vaan on! Ärsyttävää! Välillä tekee mieli heittää pyyhe nurkkaan ja unohtaa koko vauva-homma, mut sit ei kuitenkaan.

Eilen olis niin tehnyt mieli tehdä testi vaikka tiesin että se on ihan järjetöntä ja turhaa. Onneks mulla ei ole testejä kaapissa enkä lähtenyt apteekkiin tuhlaamaan rahaa. Säästyi sekin raha johonkin järkevämpään.

Mies on välillä niin innostunut ja kyselee milloin olis se H-hetki. Mut sit kun se tulee niin ei seksi enää niin hirveesti kiinnostakaan vaan tuntuu siltä kuin hän jarruttaisi vähän. Kyllähän sitä tulee peittoa heiluteltua, mut ei niin paljon ja usein kuin pitäisi. En tiedä pitäiskö ruveta tikuttamaan ovista, vaikka kärsin ihan selvistä ovisoireista. Vaan sen takia että sais työntää sen tikun miehen nenän eteen ja sanoa että NYT hommiin siitä. Noh, katsotaan ensi kierrossa mitä keksis. Nyt vaan odotetaan sitä inhottua punaista paperissa :(. Jokainen vessankäynti hirvittää...

Misu78, kp 23/22-26

Vierailija
195/318 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun tää sivu tökkii koko ajan

196/318 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan on oikein hyvät mahdollisuudet saada plussa tästä kierrosta.

Menkkatuntemukset voivat kuulua ihan hyvin alkuraskauden oireisiin.

T. Kokemuksen syvä rintaääni

Vierailija
197/318 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se niin että mahdollisuus on aina kunnes täti tulee. Mut kun se pessimismi iskee aina tässä vaiheessa ja jotenkin on sellainen Ei-raskaana-olo :(. Mut jos ei illalla näy ja tuun ihan hulluks tän odotuksen kaa niin kipaisen apteekkiin... Yritän kuitenkin malttaa kun se kierto voi hyvin olla vähän pitempi tällä kertaa.

Vierailija
198/318 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vihdoin, reilun vuoden yrittämisen jälkeen olen varannut ajan lääkärille. Josko hän saisi jotakin selkoa ja tolkkua tähän loputtomalta tuntuvaan odotuksen odotteluun :) Ensi viikolla siis ja nyt jo jännittää törkeän paljon tuleva tuomio. Tietääkö joku, että voinko saada miehelle samalla lähetettä siimatutkimuksiin kun oon yksin nyt ainakin tällä kertaa menossa... vai pitääkö mennä ite toiselle lekurille ensin?

Ovistuntemuksia on alkanut tuntumaan, vaikka vasta kp 12 kai menossa. Voi kun ei tulisi ennen tuota lääkäriä, nyt vaan loppuviikosta ei ollut vapaita aikoja haluamalleni tohtorisedälle. Saisi varmaan samalla sitten siitäkin tietoa, onko rakkulaa ja täsmääkö tuntemukset todellisuuden kanssa.

Täällä palstalla näyttäsi plussajuna vielä seisovan asemalla kyytiläisiä odotellen, ladies- nyt niitä viivoja tikkuihin kiitos ;) Siitä saa aina itsellekin loppukierroksi tsempin ja toivon päälle kun kerta todistetusti aina osa porukasta raskautuu!!!

omanapa-aliina kp 12/30-33 ja yk 14

Vierailija
199/318 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lohtuhaleja myös täältä marraskuisiin siirtyville ja erityisesti keskenmenon kokeneille.

Sylille paljon jaksamista myös, jospa ensi kuussa on teidän vuoro.

Misu, piinapäiville sitkeyttä! Poikaa kun aloin odottamaan, niin mitään oireita ei alussa ollut, mitä olisin raskausoireiksi tulkinnut siinä vaiheessa.

Jamsuliini, peukut pystyssä täällä, että testiin tulee toivottu tulos =) Heti sitten kertomaan!

Tellu, jaksamista kropan oireiluihin, jospa tilanne pian selviää.

mriic ja 82, onnea plussista! Superihanaa varsinkin 82, teillä kun yritystä oli jo pohjalla hyvän aikaa.

sajeeve, hauskoja ovispäiviä =)

Joku taisi kysellä aiemmin alkoholin käytöstä jos en väärin muista, itse en juo muutenkaan, joten se ei aiheuta toimenpiteitä.

Oletteko muuta muutoksia tehneet raskautta ajatellen?

Minä olen yrittänyt terveellisemmäksi ruokavaliota opetella kun se ollut vähän hakoteillä, ei haittaisi vaikka paino vähän tippuisi tai ainakin jos saisi ravitsemuksellisesti paremman tilan.

on, eilen puhuin miehelle mahdollisimman hienotunteisesti, mies kuunteli muttei sanonut mitään. illalla kuitenkin pupuiltiin normaalista ja muutenkin ilta meni mukavammissa merkeissä. Eikä taidettu myöhästyä, kun tänään aika samanlainen olo kuin eilenkin, joten ei ovis välttämättä vielä mennyt. Toiveikkaana siis. Ja välillä kun olin varma, että tässä kierrossa ei mitään mahiksia tärppiin ole, niin keksimällä keksin hyviä puolia. Syksyyllä/ Loppuvuodesta meillä tulee olemaan kiirettä muutenkin, joten nyt on sellainen olo, että kiva jos tärppää, mutta jos ei, niin eihän tässä vielä hätää, ehkä seuraavalla kierrolla sitten. Jospa tuo miehen rimakauhu oli vaan ohimenevää sorttia, ekankin kanssa tykkää touhuta ja olla, koko ajan vaan enemmän kun poika kasvaa =)

Vierailija
200/318 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille!

Onnea kaikille plussanneille ja peukkua teille jotka vielä jännitätte ja meille ensi kuuhun siirtyneille voimia. ¨

Kiitos kaikille lohdutuksesta ja kannustuksesta.