Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOKAKUISET 2013

Kommentit (318)

201/318 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munarakkulapunktio meni ihan hyvin (vaikkakin kipuisasti), saalistakin tuli, ei suurensuuresti mutta kuitenkin pakkaseenkin asti ja nyt on haettu pienenpieni kyytiläinen mahaan tuoresiirrosta! Nyt täytyy vaan toivoa että se kaivautuu tiukasti kohdun seinämään kiinni :)

Onnea plussista ja plussatuulia niitä vielä odottaville! Minä en vielä poistu mihinkään täältä kuumeilupuolelta, odotetaan nyt maltilla vielä :) En nyt tiedä mihin kohtaan tuota listaa kuulun kun on kokelas jo matkassa mutta listalla olen mieluusti vielä kuitenkin.

Vierailija
202/318 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menkat alko vaikka toiveet oli kovat. Nyt vetää hiljaseksi. :(

Nepsu kp 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
203/318 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulihan ne kuukautiset sit vihdoin. en sit tiedä miksi venyi näin pitkäksi :/ No ei muutakun uutta matoa koukkuun ja marraskuisiin siirryn.

Ja kuumeessakin viel kaiken lisäks yhyy :(

Tellu: oivoi mikäs kumma sinulla on :( Kuulostaa kyll todella omituiselta. Toivotaan et ne kuukautiset alkais nyt sit kunnolla ja nähdään marraskuisissa ja plussataan viel samaan aikaan ;)

Pimpelipom :)

204/318 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpelipom, harmi, ettei ollut tärpistä kyse. Joskus ne kierrot näköjään venyy, vaikka olisi aiemmin ollutkin kellon tarkka kroppa=)

Onnea ensikuuhun! Ja plussataan tosiaan siellä sitten yhdessä... tämä on sopimus, josta pidetään kiinni, jooko?

Korppi, hyvä kun saitte (tai sinä sait) juteltua ja vielä ässäilyt päälle... ;)

Kaunisikävä, tsemppiä piinailuun!!!

Pahoittelut kaikille marraskuisiin tipahtaneille=(

).(

Minulla on jotenkin tosi seesteinen olo tästä sekamelskasta huolimatta. Nautin nyt tästä olotilasta, koska varmaan jo puolentunnun päästä kierin jossain epätoivossa tämän tuhruilun ja menkkakipujen kanssa ;D

Eli siis tuhruvuoto jatkuu jo neljättä päivää. Se on hieman lisääntymään päin, mutta katsotaan nyt alkaako se missään vaiheessa kunnolla.

En vielä siirry marraskuisiin, koska vuoto ei ole kuitenkaan sellaista kuin sen toivoisin olevan.

Aloitin laihdutuskuurin, koska haluan muutaman kilon pois. Aloitin myös kuopusta kuumeillessani laihiksen ja silloin ehdin laihduttaa 2 tai 3 kiertoa, kunnes tärppäsi. Eli voisin mennä tuon suunnitelman mukaan nytkin ja tällöin saisin plussan johonkin tammi- tai helmikuisiin ;)

Nyt alan hieman puuhaamaan päivän töitä=)

Tellu

205/318 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene tämä päivä putkeen. Käytettyinä ostettujen laskettelusuksien siteitä ei saa muutettua minun kokoon turvallisesti joten rahaa meni kankkulan kaivoon. Raskaana ei olla. Kuukautisia ei kuulu. Mies ymmällään. Prkl!

Jamsuliini

Vierailija
206/318 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenhän tämä näyttää menneen :'(

Pari päivää tuli ruskeaa tuhrua ja nyt jo ehtaa verta ja hyytymiä tippuu pönttöön joka käynnillä :(

Taidetaampa pitää tauko tässä yrityksessä. Alkaa henkisesti olemaan aika raskausta puuhaa.

Tai olla tavoitteena vauva vuodella 2014.

Vierailija
207/318 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissintähkä, olen niin pahoillani :(. Mites se nyt tuolla lailla kun vasta sait iloita plussasta. Lohtuhaleja lähetän sinulle!

).( Tänä aamuna testattu puhdas nega :/. Testinä Pregcheck liuska (eilen cittarista hankittu). Aamupäivällä tuli sit vaaleanpunaista valkovuotoa, mut sen jälkeen ei mitään (tampax puhdas)! Aivan ihmeellistä, koska yleensä mulla alkaa menkat kerralla eikä millään tuhrulla. Tulossa on kyllä, koska pää on kipeä (tyypillinen PMS mulla). Rinnat edelleen vähän arat, joten ehkä tästä tulee sit pitempi kierto vaihteeksi. Mieli on aika maassa tällä hetkellä :(.

Mutta plussaonnea vielä täällä roikkuville!!!!

Misu78, kp 24/22-26.

208/318 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten harmillista.

Its en ole onneksi joutunut tuota koskaan kokemaan, mutta ymmärrän, jos et juuri nyt halua uutta yritystä ajatella.

Toivotan sinut tervetulleeksi kuitenkin mukaan kuumeilemaan heti kun olet siihen valmis:)

Vierailija
209/318 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapäivitystä tänne piti tulla laittamaan.

Suuret pahoittelut kaille marraskuulle tippuneille- Erityisesti maissintähkälle voimia. Epäreilusti asiat välillä kyllä menevä.

Ja kärsivällisyyttä piinapäiviään viettäville, jospa uusia plussia tulisi pinoon pian.

Korppi kp 14/26-27 eli odottelua vaan taas. Keskitytään terveelliseen syömiseen ja elämään muutenkin...

Vierailija
210/318 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun tietäisikin mikä meni väärin :(

Tänä aamulla tein vielä plussan apteekin omalla testillä. Mutta päivällä alkoikin, jo lantio/ ala-selkäkivut.

Ei varmaan pitäisi lannistua, vaan minkäs teet. Ukkokin oli niin innoissaan vauvasta ja nyt jo saa kertoa tällaisia uutisia :(

Itku "pitkästä" ilosta.

Vierailija
211/318 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jännään vielä ettää vahvistuuko raskaustestin viivat vai ei... Toissapäivänä ja eilen siis testasin jo ennen oletettujen kuukautisten alkamista semmosella testillä joka näyttää ennen niitä. Eilen ja tänään testasin "tavallisella" liuskatestillä. Niihin tuli ihan vaan haamut. Huomenna heti aamulla taas testaamaan. Kunpa haamu ois vahvistunut! Ihan raskas olo mulla kyllä on jo...toivottavasti ei vain kuvitelmaa.

Raportoin varmaan taas huomenna, et joko mut uskaltais laittaa plussanneisiin vai ei.

82

Vierailija
212/318 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi itku maissintähkä :( tiedän niin ton tunteen..vuoden yrittämisen jälkeen sain haaleen plussan ja 1,5 vrk siitä alkoi vuoto..just kun iloitsin ni vedettiin matto alta :( nyt on menny siitä jo 1/2v eikä plussaa oo kuulunut :( toivotaan että teillä pian tärppi uudelleen ja pysyy kyydissä.

ON: Piinaavaa odottelua, nyt dpo 2..sais tää aika mennä nopeemmin.

Vierailija
213/318 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka surullisia uutisia täällä.

Pikkuinenmyy: Mä niin ajattelin tuossa edellisessä pinossa, että ihana, kun sinulla nappasi niin nopeasti. Todella, todella ikävää, että kävi sitten noin :( Hienoa kuitenkin ,kun oot jo niin hyvällä mielellä, että jännäilet täällä taas meidän kanssa.

maissintähkä: Voi kurjuuksien kurjuus :( Sanat eivät riitä kertomaan, kuinka pahoillani olen puolestasi. Jaksamista.

Haleja kumpaisellekin ja kaikille muillekin sitä tarvitseville.

Ja sitten ihan muihin asioihin.

Kiva kun joku tosiaan kertoi tuosta buranan ja oviksen huonosta yhdistelmästä. En ollut ikinä kuullutkaan, että siitä olisi jo tuossa vaiheessa haittaa. Vaikka harvoin särkylääkettä tarvitsenkin, niin se on sitten juuri tuo burana, jota tulee käytettyä. Nyt tietä sitten varoa.

ON: Ei mitään uutta ja ihmeellistä. Menkat loppuivat muutama päivä sitten (mulla on aina pitkät, 7pvä). Nyt pohdin, että mistä tilata tällä kertaa ovistestejä, kun edellisestä pitkäksi venyneesta kierrosta ei sitten jäänyt kuin yksi liuska käyttämättä.

Monella näyttäis nyt olevan jänniä päiviä ainakin kun noita kuumeilulistan numeroita katselee. Nyt pian tänne jotain hyviä uutisia :) Tämä todellakin on suurien tunteiden palsta.

Vierailija
214/318 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Tänään aamulla tuli tehtyä viides testi viiden päivän sisään. Kyllä siinä vain vähän vahvistunut viiva oli, joten eiköhän mut jo uskalla laittaa tuonne plussanneisiin. Oireita: rinnat kasvaneet, vatsa turvonnut eikä ruokahalua (viimesin voi tosin johtua siitä, että oon tästä niin täpinöissäni). Neuvola ja ultra jo varattuna!

Tsemppiä teille muille ja tulkaahan pian perästä!

82

Vierailija
215/318 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

maissintähkä: Pahoittelut keskenmenosta. :( Muista, että itseään ei kannata syyttää, et varmasti olisi voinut tehdä mitään toisin. Ota aikasi ja rentoile vaan, tärppi voi kuitenkin sitten tulla hyvinkin nopeasti uudelleen.

82: Lisäsin plussajonoon! Onnittelut! =) Uskomatonta että juuri kun olit lääkäriinkin menossa.. :)

ON: Täällä elellään piinapäivää 6, ja kohtahan tämäkin on ohi. Eilen lämmöissä notkahdus ja tänään entistä korkeammalla. Arvatkaa vaan millasia toiveita herättelee, kun FF osasi kertoa että "kiinnittymisdippi" voi tulla myös jo dpo 5, niinkuin mulla..?? Ja oikeasti kai tuokin voi olla ihan jotain muuta tuo notkahdus. Kauheasti en oo ehtinyt piinailemaan kun ajatukset ollut lähinnä kokeissa. Ens viikko onkin asia erikseen, sitä odotellessa. Kunpa vain toiveet kävisi toteen....!

Perjantaitsempitykset kaikille!! Nautitaan viikonlopusta :)

216/318 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täti tuli viimeyönä sitten oikein kunnolla kylään...

HAPPY, HAPPY, HAPPY

Vierailija
217/318 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut marraskuisiin tippuneille ja etenkin maissintähkälle pahoittelut keskenmenosta.

ON: mun sisätautilääkäri oli sitä mieltä, että olisi hyvä jos jaksaisin odottaa pari kuukautta tai jopa vuoden vauvan yrityksessä? Elämä on niin epäoikeudenmukaista. Olin mieheni kanssa sopinut että kun valmistun niin aletaan lasta yrittämään, no sairastuin reumaan ja lääkkeinä metotreksaatit ihonalais injektiona enpä voinutkaan yrittää, no kun vihdoin olisi ollut aika alkaa lasta yrittämään, niin sairastuin maksan autoimmuunihepatiittiin eli maksan tulehdukseen ja taas yrityshaaveet jäivät ja lääkäri sanoi että vuoden päästä ja taas sanoi että vuoden päästä. Kuitenkin olen ollut sillä linjalla että jos tulee niin tulee. Nyt kuitenkin maksa arvoni normaalit, mutta lääkäri haluaa että maksasairaus olisi remissiossa ja raskaus olisi myös minulle turvallisempi ettei aktiivitila odotusaikana pahene, kun lääkitystä ei voida silloin lisätä ja nyt lääkäri haluaa että pääsisin vähentämään kortisoonin syöntiä ja jouduinkin lisäämään azamunia, mutta luultavasti en viiteen vuoteen tai koskaan pääse eroon näistä lääkkeistä täysin, joten odottavan aika on pitkä. Oon kyllästyny jo kaikkiin piiip vastoinkäymisiin tän terveyden kanssa. Kiitos mahdollinen sikainfluenssarokote 2009!!! Mutta vauvatulee jos on tullakseen milloin haluaa... Anteeksi purkaus. TC

218/318 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanaa, onnea 82!!:)

Ja tosi ikävä uutinen maissintähkä.. Koitahan jaksaa..:(

Täällä on kyllä monella jännät paikat näinä päivinä! Itseä harmittaa kun mies ollut koko viikon työmatkalla ja luultavasti tässä kuitenkin ollut aika otolliset päivät sen ovulaation suhteen.. Mutta enpä tiedä kun en sitä ovulaatiota ole mitenkään testaillut. Ääh, mä en jaksa oottaa et miten tässä kierrossa käy! Kaverikin just oli saanu tietää olevansa raskaana ni ois niin kiva et tulis ite samoihin aikoihin myös!!

Jep.. Kärsivällisyyttä kaikille ja plussia plussia..

Demi

219/318 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh CT.. Kuinka turhauttava tilanne... Mutta niinkuin kirjoitit että vauva saa tulla kun tulee, niin eiköhän se kroppa tiedä kun on valmis siihen. Ja reuman oireetkin voivat olla raskauden aikana paljon lievemmät! Paljon tsemppiä!

Vierailija
220/318 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kiitos teille kaikille viesteistänne. Ne lämmittivät kovin mieltä!

Olo on vielä kovin apea. Jonka vuoksi en täällä tiuhasti ole käynyt.

Onnittelut plussaneille ja plussa puhureita muille.