Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOKAKUISET 2013

Kommentit (318)

221/318 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei olen vähä yli 20v ja mietin että mistä voisin jtn tietoo saada näihin minun epäilyksiin.. olemme halunneet avopuolison kanssa lasta ja nyt kai ehkä tärpänny on.. viimeksi kk olivat 4.1 ja nyt sitten näyttää 3 testiä tosi haaleaa + [eilen 2]ja tänään 1 ja ovistesi eilen näytti tosi tummaa+.. nii mietin että.. oonko raskaana vai en.? kk täytyisi alkaa parin pvä päästä jos oikein oo laskenu kiertoni nii joku 31 oisko

222/318 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ensiksi oikein paljon onnea kaikille plussanneille :D

Pahoittelut tädin yllättämille ja tsemppiä uuteen kiertoon!

tiisi: Toivotaan että viiva vahvistuu, testaa parin päivän päästä uudelleen, viiva voi olla jo vahvempi kun hcg nousee :)

On: täällä dpo11 tai 12, herkällä david 10 testillä malttamattomana testasin tyylipuhtaan negan. Oireitakaan ei ole mitään, olen jo valmistautunut marraskuisiin siirtymiseen, sitten tulee meille luultavasti pieni tauko yrittämisessä ja tähdätään 2014 alkuvuoteen/kevääseen.

Plussatuulia kaikille :D

-Pihlaja-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/318 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu: Jee, hyvä! Uuteen yritykseen taas! Se on aina helpottavaa kun menkat sitten alkaa piiiitkän kierron päätteeksi. Siis jos tietää että ei oo raskaana tietysti :)

CT: Tosi harmillista että sairautesi ovat haitanneet yritystä. Mutta yhdyn tähän jonkun toisen (en muista enää) kommenttiin että jos edellytykset raskaudelle on, niin kyllä se alkaa ja sitten asiat kyllä varmasti järjestyy, vaikka lääkäri nyt vielä käskisikin odotella. :)

Pihlaja: minäkin olen pienessä mielessä miettinyt että jos nyt ei tärppää niin pitäisikö muutama kuukausi odotella, ettei tulisi "loppuvuoden vauvaa". Toisaalta, mitä sen on väliä milloin on syntymäpäivä, paitsi silloin teininä voi vähän harmittaa. Aina useampi kuitenkin syntyy esim vuoden vikana päivänä. Ehkä kuitenkin päädyn siihen että yritetään koko ajan.. :)

ON: Dpo 7 ja tuhrua! WTF? Pirulainen jos nyt jo alkaa tiputtelemaan... Seuraava ajatus: kiinnittymisvuotoa?? En tiedä yhtään! Täältä pilvistä tullaan kyllä kovasti alas jos menkat alkaapi kohta.. Mitään siihen viittaavaa ei oo, lämmöt edelleen koholla.. Ja nyt pitäis koittaa keskittyä vielä johonkin sähköfysiikkaan... NOT. :D

224/318 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo :) äsken tein ja plussaa näytti :) ihanaa

Vierailija
225/318 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdoin. ja tumma viiva tuli heti! :)

Vierailija
226/318 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä iloitaan plussasta siis vaikkakin mielialaa vähän latistaa miehen influenssa ja kova keuhkokuume, toivottavasti paranee pian... en olekaan jaksanut täällä käydä vähään aikaan... eli meille tulee siis viides lokakuussa, aivan mahtavaa!!! onnea myös muille plussanneille!

Vierailija
227/318 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneile ja voimia muile

T: maraskuisiin pudonnut syli

Vierailija
228/318 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA plussanneille!! varsinkin 82, kun sinäkin jo noin pitkään omaasi odotit... toivottavasti 11 kerta minullekkin plussan antaisi..

minä siirryn marraskuisiin.. yk 11 alkaa

Minni*86*,

Vierailija
229/318 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heloity: olitko kuitenkin samasta kierrosta raskaana kun teit haamun ja negoja ja kymmenen päivän päästä + ? ;) Onnea paljon :) CT

Vierailija
230/318 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätiä ei näkynyt viikonloppuna ja eilen en malttanut enää odottaa, vaan hain apteekista testin (apteekin oma). Iltapäivällä siis testasin ja tuloksena haalea plussa! Siis uskomatonta! Olen iloinen ja samalla kauhuissani! Neljäs lapsi, apua :). Mieskin oli ihan hämmillään :).

Aikaisemmin viikolla testasin negan liuskatestillä, joten silloin ei hcg-taso ilmeisesti ollut tarpeeksi korkea. Olin jo menettänyt toivoni, mutta silti oli sellainen tunne että ehkä, ehkä. Tosi vähän oireita ollut, mutta seuraavia olen huomannut:

- arat rinnat (kuten aina ennen tätiä)

- vessahätä

- nälkä koko ajan

- outoja tuntemuksia mahassa (menkkakipua, kupliva tunne, nippailua ja varsinkin sectiohaavan kohdalla pientä arkuutta)

Oikein paljon onnea muille plussanneille ja lohtuhali marraskuisiin tippuneille. Toivottavasti tulette kohta perässä. Käyn vielä täällä lukemassa kuulumisia kunnes pino "kuolee" pois kun kaikki siirtyvät eteenpäin.

Misu78 ja salamatkustaja

Vierailija
231/318 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ihan hirmuisesti plussanneille ja tarrasukkia rutkasti matkaan! :) Tsemppiä marraskuisiin siirtyneille.

ON: Perjantaina oli aivan JÄRKYT alavatsakivut! Kävelykin tuntui alamahaan. Meni kuitenkin lauantaina ohi jolloin rinnat "pamahti" aroiksi. Oli siis ilmeisesti ovis? Näin ainakin sen tulkitsen kun kierron puolivälissä suunnilleen oltiin. En ole koskaan aiemmin ovista (ainakaan muistaakseni) tuntenut noin selkeästi. Rinnat on edelleen arat. Yleensä tulevat aroiksi vasta viikko ennen menkkoja ja helpottaa kun vuoto alkaa.

Ele

Vierailija
232/318 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussista heloity ja Misu!!! =)

ON: täällä ollaan niiiiin korkealla et huhhuh! Lauantaina siis hieman pinkin/rusehtavan sekaista valkkaria, sunnuntaina myös hieman (eli dpo 7-8). Loppui sitten eilen illalla ja aamulla ei enää mitään. Lämmöt putos eilen ja tänään taas koholla, en tiedä mitä odottaa.. Tää viikko tulee olemaan niin tuskanen. Kokeisiin luku meni ihan hunningolle kun googlasin vaan koko ajan. :D Eli tänään ei tuu olemaan kokeessa helppoa! No, näillä mennään. Yks raskaustesti polttelee vessassa, mutta en haluais testata ennen dpo 12 (torstai) ja mieskin tulee vasta pe-la-yönä kotiin joten JOS ei lauantaina menkat oo alkanut, niin silloin sitten..

Mites nämä hiljaiset kuumeilijat? Mikä tilanne?

T. Piinaileva Rena, kp 32, dpo 9

Vierailija
233/318 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein päiväpissasta testin, kun oireet (jotka kuvittelin mielikuvituksen aiheuttamiks) alkoi vaivata mieltä... Yli vuosihan tässä kerkes vierähtää ja olo oli semmonen, että saattaisi kestää jopa toinenki vuosi. Mutta toisin kävi! Pidän jalat kuitenki maassa vähintään siihen asti, että menkkojen kuuluis alkaa. Huhhuh... En tiä mitä ajatella... Oon ihan sekasi :D Lasketun ajan kuitenki tsekkasin ja se ois 17.10. Esikoiselle ja kakkoselle tulis ikäeroa 2v2kk. :)

Niin ja onnittelut muillekkin plussanneille!!

..tsempitykset marraskuisiin pudonneille!

ja PLUSPLUSPLUS-puhureita lopuille! :)

Tinuppi kp 29/32 yk3+kkm+yk9

(..nyt vaan peukut pystyyn ettei tämäki mee kesken!!)

Vierailija
234/318 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille ja paljon tarrasukkia matkaan!

Suuret pahoittelut kaikille marraskuisiin siirtyville.

on, täällä kp 18, ja olo rauhallinen. Suuremmin en plussaan tässä kierrossa usko (vähän pupuilua, stressiä ja nuhaa oviksen aikaan), mutta ei se täysin mahdotonta ole. Lupasin itselleni, että kp 20/26-27 saan ruveta oireita keksimään jos siltä tuntuu, sitä ennen kaikki on mielikuvitusta =)

Korppi

Vierailija
235/318 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli niin hyvä mieli, kun tänne kipaisin katsomaan, että mitä kaikille kuuluu. Itse kun oottelen tässä vasta ovista, niin en viitsi niin paljoa täällä notkua...kuume kun on niin suuri ilmankin. Se kun pahentaa aina vaan kuumetta, kun tietää ettei vielä voi edes olla raskaana, eikä vielä ihan tullakaan raskaaksi (tosin nyt ollaan jo niin liki,että onkin mahdollista, kertovat liuskat).

Mutta niin, täällähän on oikein ropissut plussia sen jälkeen, kun viimeksi kävin täällä harmittelemassa huonoja uutisia. Ja tuplasti ihanampaa on se, että useampi pitempään yrittänyt on plussannut

Vierailija
236/318 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rena: kuulostaa niin lupaavalta :D

Kyllä muuten huomaa niin selkeästi oviksen olevan lähellä: on vaan niin mahdottoman hyvä mieli kaikesta. Tämän olotilan kun pystyisi säilyttämään aina, niin olisi taatusti 10-kertaa mukavampi ihminen (ei sillä, että paha nytkään olisi, mutta kivempi silti).

Vierailija
237/318 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun kyseltiin hiljaisten kuumeilijoiden tuntoja niin kai sitä pitää sitten jotain kertoa.. Käyn kyllä lähes päivittäin lueskelemassa täällä tuntoja mutta en nyt oo kokenut mitään purkautumisen tarvetta tässä vaiheessa kiertoa. voi olla että tilanne tässä muuttuu hyvinkin äkisti kun loppukierto lähenee.

Ovis on ollut varmaankin viime viikolla aivan en havainnut että koska mutta kyllä on niin peittoja heiluteltu (mies tykkää;) ja jos vielä tänäänkin jos se ovis ei vielä ookaan ollut.. kun en nyt yhtään tiiä mutta oletan sen jo menneen..

Mutta jos tuo hyvä mieli mitä tui85 on kokenut on merkki oviksesta niin sitten se on ollut viime viikon loppu puolella koska huomasin itsekin viime viikolla olevani muutamana päivänä erityisen hyvällä tuulella mikä tuntui kyllä oikein tervetulleelta. :) Onko muilla tälläsiä outoja onnellisuuden tuntemuksia jossain vaiheessa kiertoa? Itselläni kyllä muutenkin mielialat vetelee ihan ääripäästä toiseen eri vaiheessa kiertoa. Välillä tuntuu todella onnelliselta, vihaiselta ja toisinaan tulee itku ihan todella pienestä.. Kyllä on kamalaa ja niin ihanaa olla nainen. :)

Teepee kp 18

238/318 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille ja pahoittelut marraskuisiin tippuneille!

Itsellä menkkoja odottelen huomiselle. Oireina ei ole mitään poikkeavaa.Rinnat hieman tulleet aremmiksi, en kyl muista että olisivat olleet pillereiden poisjätön jälkeen kipeät, mutta ennen pillereitä olivat aina tosi kipeet ennen menkkoja.Ehkä kroppa taas palailee uomiinsa :)

Testattu lauantaina Davidin herkällä nega ja tiedän ettei sais mutta testasin clearbluen digi ovistestillä eilen ja hymynaamaa ei tullut, mutta 3 sinistä viivaa, sama juttu aamulla. Ovista testatessa ei tullu kun 2 viivaa. En siis ajattele et ne mitään merkkais, menkat alkaa kuitenkin viim. huomenna, yhden kerran siis vain kerettiin talletuksia tehdä..

Plussia toivotellen :)

-Pihlaja-

Ja r-testejä en oo edes hankkinut, jostain syystä pessimistisyys on nostanut päätään eikä tee edes mieli ostaa :D

Vierailija
239/318 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavasti onnea plussista! Ja positiivisia ajatuksia kaikille...

"Hiljainen" Pumba kuittaa kanssa. Kierrossa menossa ehkäpä päivä 27-28, eka negatestikin jo tehtynä. Vähän jopa hävettää, kun sorruin liian aikaiseen testaamiseen, mutta kun meinaa "järki" lähteä! En usko plussaan, sekstailut on ollu tosi vähällä miehen työreissujen takia. Se tässä on hassua, että kuplii, vihloo ja tekee sellaista menkkakipeää kuitenkin, ollut eilen ja tänään, kun yleensä mulle tulee ensin vuoto ja sitten vasta kipuilut. Nyt on tilanne siis päinvastoin. Marraskuisiin siirtynen huomenna. (Ai miten niin positiivisuus on syvältä..??:)

Mistä muuten tulee tuo nimitys TÄTI...?? :D

Ihmettelee Pumba

240/318 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tui85: Mulla tuli jotenkin niin inhottava olo viimekuisis plussata, kun oli ollut niin kauan yrittäneitä ja itse sain heti plussan. No, enää ei mitkään omat tunnot kolkuttele. Itselläni vain vauvakuume kasvoi tai oikeastaan nythän se vasta kunnolla alkoi ton km:n jälkeen. Ehti sen pienen hetken ajatella että sieltä tulee jotain, nii nyt ku ei tuukkaan, niin nys sitä haluaa vielä enemmän. En ole yhtään iloinen siitä, että ainakin tiedän että raskaudun. En todellakaan!! Te joilla ei oo vielä tärppiä useista yrityksistä huolimatta tullu niin älkää ajatelko et jos ois km tullu niin tietääs et vois ees raskautua.. Nyt mulla on itsellä vain iso pelko että mitä jos mussa on jotain vikaa..

Noh, toivon kuitenkin että mun tuleminen tänne heti takasin kuumeilemaan, antaa toivoa sitten joku pvä jollekin, joka kokee näistä pinoista saman, että elämä jatkuu ja uutta matoa heti koukkuun. Itseä se ainakin helpottaa että voi heti uudestaan yrittää. Joillakin se yrittäminen jo on mahdotonta..

Onhan tää alkuvuosi ollut yhtä mielen vuoristorataa!! Voin kertoa että hormoonit on heitelly todella pahasti! Välillä haaveilen, että söisinpä vielä vain e-pillereitä. Mutta ikinä niihin en aio enää koskea!

Nyt olis kp 18.. En tiedä oliko ovis kp 10, jos oli jäipä hyödyntämättä kun silloin oli vielä km vuotoa... Vai onko se nyt tuloillaan.. Pitäkää kaikki peukkuja et ovisplussa paukkuis seuraavien päivien aikana :) Oireena mulla on ollu ny 3-4 päivää alaselkän kipu. Ikinä ei oo ollut, joten en tiedä mistä johtuu.. Hieman itse veikkaan, et olisko valmistautuminen ovikseen.. On kyllä kroppakin sekaisin koko Km:stä.. Pidän kirjaa itselleni päivittäin tuntemuksiani..

Niin, ja itselläni on nyt tänää ja eilen ollu oikein iloinen ja onnellinen olo.. Joten, siitäkin tuli mieleen et oisko ovis.. Ja todellakin, monen vuoden pillerielämän jälkeen huomaa että kierron jokainen päivä on erilainen tunteiltaan.. Pidän eniten oviksen ajasta :) Silloin kaikki on niiin ihanaa :)