LOKAKUISET 2013
Kommentit (318)
Tervetuloa uusille ja onnea ainakin Jimitsulle plussasta :) Seuraavaa plussaa odotellessa :)
Mut voi lisätä plussanneisiin.
Pempsu, rv 4+1
paljon onnea Pempsu :)
Jimitzu j Papunen rv 4+5
Minut saa lisätä listaan kp 29/30-38
Olen 30 vuotias ja Vantaan Nikimäestä ja toiveena olisi se viimoinen lapsukainen meidän perheeseen.
Yleensä kierto on ollut noin 32 paikkeilla mutta noita pitkiäkin on nähty. Meillä ei varsinaista yrittämistä ole ollut mutta saa tulla jos on tullakseen.
Tämä kierto on ollut jotenkin erikoinen sinäänsä kun ovulaation jälkeen on ollut repiviä kipuja ja vihlaisuja joita ei ole ennen ollut. Lisäksi olen viimeisen reilun viikon ollut armottoman väsynyt vaikka olisi nukkunut hyvi. Vatsa ollut sekaisin, tukkoinen nenä, aivastellut, mielitekoja. Tänä aamun kavin ja leivän jälkeen tuli hyvin etova olo mitä ei yleensä tule muutakoin viimeisimmissä raskauksissa. Testata en uskalla vielä aikoihin kun kaksi viimeisintä raskautta on ollut niin erillaisia. Eka tyttö sai alkunsa ekasta yrityskierrosta ja sain tietää olevani raskaana 4 viikolla kun aloin oksentamaan joka kestikin sitten 8 raskaus kuukaudelle. Toista yritettiin vuoden päivät ja saatiin colmit avuksi kun kiero oli yli 40 päivää. toisen testain kierron 40paikkeilla ja sekin oli hyvin hailakka silloin mutta raskaana olin. Ekan testin tein kierron 32 kohilla ja silloin oli nega. Joten tästä syystä odotan maltilla ja pelkään pahinta. Toista yrittäessä oli monestikkin muka oireita mutta niin vain menkat tuli. Ehkäisyä ei ole käytetty viimeisimmän raskauden jälkeen mutta ei ole juuri mahdollisuuksi ole ollut raskautua. Tämä on eka kierto jossa on oltu oikeeseen aikaan hyvinkin aktiivisia.
Tämä oli hyvinkin oma napainen kertomus itsestä. Olen lukenut ketjua ja myötä elänyt mutta nyt uskaltauduin mukaan porukkaan =)
Onnea teille jotka olette plussanneet ja tsemppiä meille jotka jännäämme vielä. Jos nyt tärppäis niin laskettu aika olisi 9.10.
Täällä uusi ilmottautuu pinoon. Jotkut ehkä muistaakin tuolta syyskuisista mutta tuun nyt vasta tänne kun yritin vähän hillitä tätä alkukiertoa tän palstailun suhteen ettei mee liika ressaamiseksi.. Taustoista sen verran että mä 25 ja mies nyt 26 esikoista yritellään.
Nyt siis kp 11/21-31 yk5.
Ovista odottelen tälle viikolle ja sit sais taas vähän ruveta jännäileen.. Vaikka nyt on kyllä tämän yrittämisen suhteenkin tunnelmat vähän rauhoittuneet kun tähän asti olen joka kerta hirveesti odottanut sitä plussaa raskaustestiin ja oon tikutellut ovista (jota en kuitenkaan koskaan onnistunut liuskoilla bogaamaan) ja ollu ihan tärinöissäni. Nyt en ole tilannut ovistikkuja ja oon muutenkin ihan rauhallisin mielin että tulee kun/jos tulee, minkäs sille teet. Yritän ehkä alitajuisesti jo valmistautua siihen loppukierrossa tulevaan pettymykseen että se nega ja menkat ei olisi NIIN kova pettymys..
Saa nyt nähdä kun tää kierto tästä etenee että lähteekö se vauvakuume taas hirmuiseen kasvuun..
Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!
Huh kun on jo pitkä lista päivittää, tälleen parin päivän jälkeen on hommaa.. :) Mutta hyvä näin, että porukkaa riittää!
Ja isot onnittelut Pempsulle ja Jimitzulle!!! Hyvä että plussiakin alkaa tulla! =)
ON: Täällä ovis oli ja meni - ja hyödynnettyäkin tuli! Perjantaina aamulla siis ovisplussa kuin suoraan oppikirjasta ja iltapäivästä nippaili ja nappaili mahasta vähän väliä (note to self: oikee puoli etenkin). La-aamuna testi vielä lähes plussaa, mutta eipä tuolla niin väliä. Nyt kuitenkin kun mittailin niitä lämpöjä niin arvatkaa onko ne noussut? Ei oikein. Tai ei ainakaan niin selvästi mitä joskus aiemmin. Koitan nyt kuitenkin asennoitua niin että ihan kun en ois koskaan lämpöjä mitannutkaan, ja että ovis oli lauantaina. Vähän kyllä ihmetyttää kun venähti näin pitkälle mutta ehkä kaikella on syynsä.
Ihanaa että on tullut plussia!! Toivottavasti lista pitenee kohta.
Marraskuisiin tippuneille tsemppiä. Tulen varmasti parin päivän päästä perässä...
Kp 21/22-26 menossa ja jännitys tiivistyy. Toivon parasta, mut samalla valmistaudun pettymykseen. Testata en aio vielä, vaan odotan kyllä ainakin siihen kp 24 paikkeille ja jos ei silloin ala kuulumaan voisin ehkä harkita. Yritän ottaa iisisti etten innostu liikaa, koska silloin se pettymys on vielä suurempi.
Mutta plussatuulia joka suuntaan ja mukavaa alkanutta viikkoa!
Onneksi kopioin kirjoitukseni koska muuten se olisi kadonnut kun tää sivu tökkii.
Onnea Pempsu ja Jimitzu! Ihanaa että on tullut plussia!! Toivottavasti lista pitenee kohta.
Marraskuisiin tippuneille tsemppiä. Tulen varmasti parin päivän päästä perässä...
Kp 21/22-26 menossa ja jännitys tiivistyy. Toivon parasta, mut samalla valmistaudun pettymykseen. Testata en aio vielä, vaan odotan kyllä ainakin siihen kp 24 paikkeille ja jos ei silloin ala kuulumaan voisin ehkä harkita. Yritän ottaa iisisti etten innostu liikaa, koska silloin se pettymys on vielä suurempi.
Mutta plussatuulia joka suuntaan ja mukavaa alkanutta viikkoa!
Tänään saatu plussa raskaustestiin! :)
Huisia! Uudelle isille informoitu asiasta samantien.
- Maissintähkä & itu rv4+6
Ihan ekana Jimitzulle sekä Maissintähkälle onnea plussista. On se hyvä, että ees muutama on jo junassa. Pidelkää asemalla vielä niin jokunen muukin kerkeis mukaan.
Pumba: Minä en muutenkaan käytä mitenkään mainittavasti, lähinnä saunajuomana ja viiniä ruoalla. Niistä en ole luopunut tässä yrityksessäkään, mutta tietenkin heti plussattuani tai jos sitä vahvasti epäilen.
Uusille tervetuloa tasapuolisesti, kiva kun on paljon väkeä. Ja tädin kylään saaneille pahoittelut. Perässä tullaan =/.
Rena: hyvä kun saitte talletukset tehtyä. Sitten vaan jännäilemään =).
Misulle ja muille pian testaaville tsemppiä ja plussatuulia.
).( Viikonloppu oli ihana ja antoisa, kiitos rakkaiden ystävien. Tänä aamuna testasin röntgenajan takia siis vastentahtoisesti ja negahan se oli, tyylipuhdas. Koska menkkojen tulis alkaa vasta huomenna tai ke aamuna, sairaanhoitajan kanssa tultiin kuitenkin siihen tulokseen ettei röntgeniä tehdä.
Vaikka olin täysin varautunut negaan, keljuttaa se negaruutu aina yhtä vietävästi. Varsinkin kun oireiksi luettavia olotiloja on päällä. Tissit on ihan hellänä ja jomottaa, vatsaa nippailee ja vihloo munasarjojen kohdilta välillä, hengästyttää... Mutta ei vaan ole tärpännyt olo ja senhän tuo nega toki vahvistaa.
Menkkoja oottelen siis alkavaksi ja menkkakivut jyllää jo selässä inhasti.
Plussatuulia kaikille tositosi kovasti!!!
RM dpo13
Aamulla oli tarkostus testailla huomisen lääkäriajan takia. Oon siis varannut lääkärin sen takia kun lasta ei oo kuulunut puolentoista vuoden yrittämis aikana. Lorottelin siis aamulla purkkiin ja rupesin avaamaan testilootaa. No siellä ei ollutkaan testiä jäljellä kuten muistin vaan olin jostain syystä heittänyt tyhjän laatikon kaappiin. Mikä harmitus.
Tänään kävin töiden lomassa hakemassa apteekista testin, koska en kehtain mennä huomenna lääkäriin ja sanoa, etten tiedä vaikka olisinkin raskaana. No, tein sen testin juuri ja siinä on mielestäni haamu!!!! Vai voiko Clearbluessa näkyä viivan paikkaa? Kokemuksia? Jotain siinä kyllä 100-varmasti näkyy! Ostin ekaa kertaa tätä merkkiä, joten en tiedä. Tää on sellanen joka vois näyttää jo 4 päivää ennen kuukautisia.
En voi käsittää, että puolentoista vuoden odotuksen odotus olis vihdoin ohi! Eihän töistä enää tänään taida mitään tulla.
En kyllä taida silti uskaltaa perua huomista lääkäriä kun viiva on niin haalee! Muuten tulee taas uus jonotus lääkäriin, jos tää ei nyt sit ookaan totta.
Jaahas, seuraavaks taidan alkaa googlaan laskettua aikaa ja vastaavaa. Toivottavasti en kohta tipahda korkeelta ja kovaa.
Ihanaa kun tänne voi purkaa ekat fiilikset ku ei tässä vaiheessa voi tutuille huudella ja miehelle kerron mieluiten kotona kasvotusten...
82
P.S. Eilen ja tänään on tullut tyyliin teelusikallinen punertavaa vuotoa. Oisko ollut sitten sitä kuuluisaa kiinnitymisvuotoa. Kun tutkin laskureita, niin se ois voinut tyyliin just näinä päivinä kiinnittyä.. ja siks ehkä näkyy vasta ihan haaleena raskaustestissä. Toivottavasti nää vuodot ei vaan muutu kunnon kuukautisiksi!
Täällähän on tapahtunut vaikka mitä sillä aikaa, kun en ole päässyt yli viikkoon nettiin. Ihana, kun muutama plussakin tullut. Ahmin äsken yli sivullisen kommentteja ja nyt en sitten ehdikkään juuri niitä kommentoida. Pahoittelut kuitenkin niille, joilla ei tässä(kään) kierrossa plussaa tullut.
82: tuo oliskin melkoinen lottovoitto jos nyt natsais kaiken tuon yrittämisen jäleen. Pidetään peukkuja sulle (ja tietysti kaikille muille).
ON: Nyt on meneillään kp7/25-30 yk5, eli pilvistä putosin minäkin viimeviikolla. Testitkin polttelivat sen verran, että pari negaakin tuli testailtua. Vielä pysyn kuitenkin niukin naukin täällä lokakuisissa.
tui85 kp7/25-30 yk5
Tellu: mullakin kuukautiset hukassa.. siis onpa omituista. itselläni menossa tänään kp 41/31-32.. en sit ymmärrä yhtään.. testit negat.. en ole nyt pariin päivään testaillut.. ihme nippailua yms meneillään alavatsassa.. ja kummallisin on se että mulla aristuu rinnat kovaa vauhtia viikko ennen kuukautiset alkaa ja ei mitään sellaista nyt.. Niin missä voi olla vika? :( Toivotaan ny et meille joko tulee plussa tai kuukautiset et pääsis aloittaa uuden kierron..
Ja onnittelut plussanneille :)
82: Nyt peukut ja varpaat pystyssä et on plussa :) Kokeile digillä . silloin ei tarvitse miettiä onko haamu vai ei :)
Pimpelipom: kp 41/31-32
On: Tänne ei niin mitään uutta. Ei kuukautisia tms. Testiä en ole sitäkään tehny. Jos nyt vaikka sitten tämänviikon lopussa. Rassaa tää tämmönen. Toisaalta jos saisi niskasta kiinni ja lopetettua imetyksen. Johan tuo nassikka on pian 11kk.
Onnea plussanneille!!
Jamsuliini
Kuva on todella epäselkeä. Puhelimella se erottuu paremmin,kun puhelinta kääntämällä kuvan saa suuremmaksi.
Toivottavasti nyt edes jotain erottuu.
Plussaneille (omaa odotellessa)..
ON:ovisplussa tikutettu tänään, mies kovilla seuraav. 3pvää :) labratuloksissa ei mitään ihmeellistä, kaikki ok, joten mies tutkitaan seuraavaksi ja katotaan sit jatkoa..Mutta nyt ahkeroidaan makkarinpuolella niin pirusti että nyt on pakko jo tärppiä, tai niin oon ainaski päättänyt ?
Heippa vaan kaikille, täällä ilmottautuu juuri plussannut!
Ikää 23v, samoin miehellä. Yhteistä taivalta vuoden verran. Vähän yllätyksenä pärähti lauantaina testiin ihan hailukka haamu, eilen sunnuntaina näyttikin First Singnal vahvasti kahta viivaa ja CB digitaalinen "raskaana 1-2".
Oli tosiaan pikkusen ylläri, koska ei tässä lasta olla yritetty, jätin tosin pillerit pois jokin aika sitten kun tuntu että ne eivät vaan sovi mulle enää, eli olihan tää mahis tiedossa kun paljaana ollaan pistelty :)
Itse oon potenut vauvakuumetta jo meidän suhteen alkutaipaleelta, samoin mieskin, mutta ei hänen mielestä oo ollut vielä oikee aika. Nyt kuitenkin näin kävi ja vois sanoo että tää on semmonen tervetullut vahinko :P Mieskin alkujärkytyksen jälkeen selvästi jo tykästynyt ajatukseen.
Tässä pitäs vaan kauheesti koittaa vielä intoonsa pidätellä kun luultavasti menkkojen pitäs alkaa vasta 2.pvä joten kovin on kriittistä aikaa ja riskaapelia näin aikasin testailla... Oletettavasti nyt ois meneillään siis huimat rv 3+6! Melkeen tekis mieli jo alkaa sittereitä ja vaikka mitä hommaileen mut jos nyt ei kuitenkaan ihan vielä... :D
Jos tämä siis jatkuu ja kaikki menee ihanasti, niin LA ois laskurin mukaan 9.lokakuuta :)
Plussausonnea aivan hurjan paljon kaikille sitä tarvitseville!
.. VBJ kp3/26-28, yk3 lähti käyntiin..
Sorvin äärestä pikaisesti kirjoittelen ennen varsinaista työn aloitusta... tärkeysjärjestys se olla pitää ;D
Pimpelipom, toivon todella, että saisit jonkun myöhäisen plussan. Itselleni toivon niitä menkkoja jo ihan siksikin, että aikaisemmin kaikki plussani ovat näkyneet aikaisin.
Nyt jos jollakin ihmeellä olisi voinut simpat elää tähtitieteellisen kauan kropassani ja olisi hedelmöitys tapahtunut, ei kaikki voisi olla kunnossa kun ei testit näytä plussaa vieläkään.
Testasin eilen taas negan kun oli vielä yksi testi kaapissa. Nyt en enää testejä aio ostaa, uskon kun olen kaksi negaa saanut eikä mahdollisuuksiakaan pitänyt olla=)
Eilen tuli muutama tippa verta pikkuhousun suojaan, muttei sitten sen enempää=(
Tänään aamulla sama juttu... oikein "kaivelemalla" saan paperiin hieman rusehtavaa, mutta siinäpä se sitten onkin.
Nyt murehdin jo seuraavaa kiertoa, että mitenkähän on sitten oviksen laita??? Olen kuin Ö aapisessa tämän kroppani suhteen.
En jaksaisi aloittaa mitään oviksen tikuttelua, minulle kun ei sovi semmoinen tekemällä tekeminen ollenkaan. Mutta toisaalta haluaisin saada varmuuden tähän kroppani toimintaan. Katsellaan mitä tuleman pitää...
Kunhan nyt edes ne menkat alkaisi kunnolla. Toisaalta kaikki jo toista viikkoa kestäneet menkkakivutkin ovat jo tipotiessään... lukuunottamatta pieniä nippailuja alavatsalla, eli enpä suuria toiveita elättele (vaikka siteitä yms. laukkuuni pakkasinkin).
Meillä on kahden viikon päästä kuopuksen neuvola ja ajattelin siellä ottaa asian esille, jos ei ennen sitä kroppa ala toimimaan toivotulla tavalla
Nyt aloittelen tämän toiseksi tärkeimmän, eli työt=)
ONNEA PLUSSANNEILLE!!!
Tellu ja kp... en muista;D
Minäkin aloitan työpäivän täällä.
Eli aamulla tein uuden testin ja haamu oli ehkä vähän vahvistunut. Niin, että mieskin myönsi, että kyllä tuo plussa taitaa olla. Peruin nyt sitten sen tämän päivän lääkäriajan. Täytyy nyt toivoa, että tämä kaveri tarraa lujasti kiinni. Kyllä vielä varmaan tarvii ostaa yks testi, jotta sain vahvan varmistuksen raskaudelle. Taidan oikein satsata sellaseen, joka näyttäis raskausviikonkin, koska kiertoni ovat niin kummia olleet, että jokin semmonen veikkaus olis kiva.
82
Minä heräsin jo varmaan ennen neljää ja koko yö meni muutenkin pyöriessä. Tänään on varmaan mukava työpäivä tiedossa, HUOH #O
Menkkoja ei vieläkään, en tajua!!!
Alkaa ottaa jo päähän ja mietityttää, että missä vika voi olla.
Minulla on aina kuitenkin menkat tulleet, jos en ole raskaana ollut. On voineet olla myöhässä n. vuorokauden, mutta nyt mennään siis jo kp 36/28-33.
Ja tässä kierrossa en edes stressannut kun tiesin, ettei raskautumisen mahdollisuutta ole. Eli pitää jatkossa vain panikoida ja jännätä ;D
Nyt vain todella toivon, että alkaisivat pian, sillä tahdon jo uuteen yritykseen!!!
Plussapuhureita puhallellen Tellu!