Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOKAKUISET 2013

Kommentit (318)

Vierailija
121/318 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heloity, toivottavasti kyseessä ei ollut kemiallinen raskaus :/ Ehkä virtsa oli jotenkin laimeampaa? Ja voi kai se hcg-määrä vaihdella?

Maissintähkä, oon myös itse miettinyt että näkyyköhän se yrittäminen naamasta! Toivottavasti työpaikalla ei näy! :D Ja testejä on kyllä aina niin ihanaa käydä ostamassa samasta putiikista! Juorut liikkuu :)

ON: eilen illalla oli lämpöä 37,1 c, tänään 37,4 c. Silti ei ole mitään flunssaoireita. Rinnat on turvoksissa ja vatsaa nippailee. Illalla pregcheckiin tuli haamujen haamu. Toivottavasti vahvistuu!!!!!

Voikohan Terolut nostaa lämpötilaa??

Pempsu

Vierailija
122/318 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan taas :)

Häiden suunnittelusta ollut puhetta, niitä kai meidänkin pitäisi jossain vaiheessa miettiä. Kihloissa ollaan oltu kohta vuosi ja tarkoitus oli ehkä kesällä 2014 mennä naimisiin, mutta ei nyt yhtään tunnu siltä että jaksaisi järkkäillä.. :D Toiveena olis pienet ja intiimit kirkkohäät ja ei tuolla mun kotipaikkakunnalla taida niin ryysistäkään olla etteikö kirkkoa ja juhlapaikkaa(?) saisi jollekin lauantaille. Voi olla että jos venyy ja vanuu niin sit hilppastaan vaan maistraattiin. :) Saisihan se suunnittelu ajatukset pois yrittämisestä, mutta ei mulla nyt ainakaan oo siihen resursseja. En myöskään haluaisi viimeisillään raskaana olla häissäni joten ootellaan nyt. Mutta eihän tuota tiedä.

Pempsu ja heloity: Toivottavasti viivat vielä vahvistuu!!

Plussaaville tiedoksi että hihkaiskaa kun haluatte itsenne plussanneiden listaan, ettei mun tarvii arvuutella.. :)

ON: Ei mitään merkkejä enää ovulaatiosta. Ei kirkuvaa testiviivaa, ei lämmönnousuja, alakertakin meinaa olla kuivumaan päin.... Voi huokaus. Yhtään ei tee seksiäkään mieli kun oon niin tolkuttoman poikki.. Enkä kyllä oikein jaksa sitäkään onneksi ajatella että mitä jos ei saadakaan ovista hyödynnettyä, haluaisin että se vaan nyt tulis!! Sit pitää kyllä miettiä lekuria vähän nopeammin jos näyttää että useammassa kierrossa jää tulematta.. Pläääh. Boring.

Rena kp20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/318 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusille jälleen tervetuloa! Kivaa kun tulee uutta porukkaa mukaan :).

Haaleiden plussien saajat onnittelen varovaisesti. Toivottavasti plussat vahvistuvat parin päivän päästä! Ei kannata testata kuin aamulla, niin tietää että virtsan hcg taso on korkeimmillaan! Itse olen todennut apteekin oman testin olevan ihan hyvä enkä ole koskaan saanut sillä haamua aikaiseksi ilman raskautta. Olen myös käyttänyt halpoja liuskatestejä joskus. Kalliita testejä en ole koskaan raaskinut ostaa ja hyvin pärjännyt :).

).( Sanokaa nyt järkevät ihmiset että olen ihan päästä pimee... Voiko oireiden esi-esi-esi oire olla lisääntynyt virtsaamisen tarve? Siis jo 2 päivää oviksesta? Olen tänään käynyt jo 4 kertaa vessassa, vaikka normaalisti vain 2 krt tähän aikaan mennessä. En ole juonut normaalia enempää. Koko ajan vaan kauhea hätä. Tulehdusta ei ole, koska ei kirvele. En ymmärrä. Ottakaa huomioon että minulle on tehty 3 sektiota ja virtsarakko reagoi normaalisti aika laiskasti tarpeeseen ja voin pidättää kauan kun tunto on vähän puutunut. Mutta nyt siis iskee kauhea hätä ja yhtäkkiä. Taas tuntuu siltä että pitäis mennä vaikka kävin puoli tuntia sitten! Joo, tiedän että kuulostaa ihan älyttömän tyhmältä, mutta epätoivoinen tulkitse kaiken oireena :D. Järkeviä ajatuksia tästä "oireesta"? Onko edes mahdollista jo tässä vaiheessa?

Misu78, joka tippuu korkealta ensi viikolla

kp 16/22-26

Vierailija
124/318 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että tere tere!

Pempsu: jopa on aikainen haamu, menemme samoilla päivillä. Hui! Ja onnea kovasti noin varovaisesti.... =)

heloity: onpa kurja tilanne! Tokihan raskaus voi olla vasta niin alussa, että päivä- ja iltapissasta vaan ei näy. Teitkö tänään aamulla uuden? Ite oon ollu aina ihan tyytyväinen apteekin omaan testiin, ei ole antanut vääriä haamuja eikä viivanpaikkoja. Mut jos tuli jo apteekin omaan haalea viiva ja sitten taas herkkään testiin ei, niin on vähän outoa. Apteekin oma ei näet oo se herkin mahdollinen, joten kyllä ois pitänyt minun mielestä näkyä herkässäkin jo hyvin... vaikea sanoa. Tee uusi testi aamupisusta jos et jo tehnyt ja kerro mikä tilanne. Voimia, epäselvyys on aina ikävää.

Elelle tsemppiä tähän kiertoon! Ikä tekee toki aina tehtävänsä, mutta toivotaan, että iäkkäätkin (kuten itsekin olen) saavat vielä mahiksen!

Rena: voi vietävä, näyttää huonolta tän kierron suhteen -tai sit sulla on tulossa megapitkä kierto. Voi pöh! Voimia!

Misu: Tässä vauvaprojektissahan meistä jokainen rakentelee vuorollaan vaikka mitä oiretta. Voi siis olla, että tulkitset kroppaasi ihan ketuilleen tai sitten kroppasi reagoi munasolun irtoamisen jälkeiseen tilaan noin. Ikinä ei tiiä. Eihän ne varsinaiset raskausoireet tuossa kohtaa ala, mutta ihmiskroppa on kyllä niin kummallinen kokonaisuus, että mitä vaan voi tulla eteen... Tsemppiä oireiluun ja piinailuun =)!

Uusille tervetuloa mukaan!

).( Ihan perusmeininki täällä. Kurkku tuli eilen kipeeksi ja sehän ei oo kivaa. Ne hemmetin hammaslääkkeet väsyttää mua ja oon ihan kävelevä ruumis. Mietin vaan, että mikä ristuksen pöpö voi edes kuvitella iskevänsä näissä lääkityksissä? No, tässähän tää, ei raportoitavaa.

Ihana lumisade! Nauttikaa elämästä naiset!

RM dpo8

Vierailija
125/318 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille. Luin kaikki viestit. Kiva niitä on lukea. Nyt vaan ei jaksa kommentoida. Taidan ottaa päikkärit, josko sitä sit vähä piristyis.

126/318 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ookkaan pitkään aikaan tullut käytyä. Mut voi laittaa tohon mukana myös listaan. Täti on tulossa kylään, kunhan jaksaa eka viikon pitää niukkaa.. Hankalaa alottaa clomit kun on niin epäselvää koska on eka kp. Kaiketi kuitenkin lokakuisissa pysyn..

Kaikille tsempit!

Vierailija
127/318 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tämä ihan tavatontakaan oo jos ovis tuliskin muutaman päivän sisällä. Se kun on vaihdellut välillä kp 14-23 (!!).

On vaan niin tylsää odotella.

Vierailija
128/318 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Tsemppiä sinulle! Ehkä häät voisivatkin olla hyvä projekti ja jo ensi kesälle ne häät. Siinä touhussa ehkä se vauvakin päättää tulla ja häiritä häitä...ja mikäs sen mukavampaa!

RM: Minäkin testailen usein "myöhässä". Yleensä silloin kun haluan juhlien takia tietää, että saanhan alkoholia halutessani nauttia. Tai sitten jonkin juhlan kunniaksi, että voi jälkikäteen lapselle kertoa, että sain tietää sinusta esim. jouluaattona..

eleanora: Minäkään en ymmärtäisi kaveria, joka polttaa raskaana ollessa! Tai en kyllä ymmärrä niitä tuntemattomiakaan.. Väärin tehdä lapselle sellaista! (toivottavasti en nyt pahoita kenenkään mieltä..)

Demi: Moi ja kovasti tsemppiä uuteen yritykseen!

ON: Ajattelin testata ekan kerran ens ma. Ihan sen takia, että ti on se eka lääkärikäynti terkkarissa vauvattomuuden takia, ni jos sen lääkärin vaik sais perua... :) ei tulis turhaan mentyä kun onkin raskaana. Tämmöstä siis täällä haaveilen.

129/318 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misu: Selvästi oireileva ovis on kyllä lottovoitto! Hienoa, että saitte vielä hyödynnettyä sen noin hyvin. Ja kiitos tsemppauksesta. Emme häiden suhteen ole vielä mitään päätöstä tehneet, mutta kirkon puhelinnumeron kyllä jo kertaalleen otin paperille ylös... Katsotaan nyt. Ja on meillä tosiaan häitä varten jo säästössä jonkin verran, joten nuo IVF-hoidot ei vaikuta onneksi sinänsä niihin suunnitelmiin. Toki ovat hidastaneet sitä säästämistä, mutta kuitenkin.

Ele, kiitos kun valat uskoa siihen, että se raskaus vielä alkaa. :) Kuten minä uskon siihen, että se kolmas lapsi suodaan teille jossain vaiheessa. Kun se aika on oikea... Ja tähdet suotuisassa asennossa.

Jamsuliini, kirjoituksesi ei loukannut millään lailla. Kiitos kommenteistasi ja olet varmasti oikeassa, että on hyvä käydä tämän asian kanssa pohjallakin, että pystyy käsittelemään kaikkia tunteita, joita on sulkenut pitkälti pois mielestään.

maissintähkä: Jospa äitisi uni oli enneuni. ;)

82: Minä myös aina salaa toivon miehen syntymäpäivänä tai meidän vuosipäivänä tms, että testi näyttäisi plussaa. Se olisi niin ihana kertoa sille lapselle joskus sitten.

ON: Kiitos vielä tässä yhteisesti kaikille, että olette jaksaneet tsempata minua ja ennen kaikkea lukea vuodatukseni. Parina päivänä olotila oli todella hankala. Varsinkin iltaisin. Nyt on jo hieman parempi olo ja päivissä on ollut aitoa iloa niistä ihanista asioista, ihmisistä ja eläimistä, joita minulla on läsnä tällä hetkellä elämässäni. Miehelle en osannut tai halunnut puhua näistä tunteistani ollenkaan, mutta kuin taikaiskusta hän otti puheeksi asian ja osasi tänään valita sanansa niin oikein tulevia IVF-hoitoja ajatellen. Hän toi asian esiin taas sellaisella keveällä ja humoristisella tavalla, jollaista olemme ylläpitäneet koko tämän hoitoruljanssin ajan. Kiitin mielessäni, että minulla on juuri tuollainen mies. :) Asia ei ollut iso, mutta sillä hetkellä se helpotti tätä oloa ihan äärimmäisen paljon.

Häistä emme ole nyt puhuneet, koska olemme nähneetkin aika vähän tässä parina päivänä. Se asia kyllä jäi minulle kummittelemaan siten, että se häiden järjestely voisi tosiaan olla se tarvittava tekijä kääntämään ajatukset uusille urille. Tämä vauvakuume on oikeasti niin valtava asia, ettei sitä saa päästä pois millään uudella harrastuksella tai vastaavalla "pikkuasialla".

Mutta katsotaan. :)

Menkat ovat alkamassa ihan näillä hetkillä, joten tuosta listalta minut voi tiputtaa jo pois. Tänään tuli jo vuotoa, mutta varmaan huomenna on sitten kunnon vuoto ja kp 1. Siirryn sitten marraskuisiin, kun joku sellaisen ryhmän perustaa. Täytyy nimittäin sanoa, ettei omat voimavarat riitä ryhmää perustamaan ja kiertopäivälistaa päivittämään, vaikka se yleensä mukavaa puuhaa onkin ollut. Joten odottelen, että joku muu ottaa sen homman hoitaakseen. :)

Marjana

*muoks*

Ja haluan vielä sanoa, että toivon kaikille sitä plussaa koko sydämestäni riippumatta siitä kauanko yritystä on takana. Ja kun se plussa tulee, muistakaa nauttia siitä ja sen jälkeen niistä lapsista. Mitään onnellista asiaa ei koskaan saa pitää itsestäänselvyytenä!

Vierailija
130/318 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ollaan flunssan kourissa... pe testataan jos tätiä ei näy.. :)

oireita:

- rinnat hieman arat

- nipistelyä vasemmalla puolella

kp 34/35-43

Vierailija
131/318 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä sitten taida meille ollakkaan tulossa vauvaa, kaikki testit negaa tuon haamun jälkeen. myös aamupissasta... nyt vaan ihmettelen joko tuo apteekin oma testi oli viallinen tai sitten se tosiaan näytti ovulaation haamuna? vaikka jotkut sanoo ettei niin voi käydä... tai sitten oli se kemiallinen raskaus... joka tapauksessa ihmettelen oloani, oksettanut on jo joulusta saakkka, tosin ei se tuosta raskaudesta olisi voinut johtua, mutta pari kertaa olen ihan oksentanutkin... pitää vissiin käydä lääkärissä, kaikki ei ole nyt kunnossa, lisäksi viime menkoista (26.12) saakka on taukoamatta ollut ns. ovulaatiokipua. en ymmärrä enää itsekään mikä mua vaivaa... onkohan mulla joku sairaus?

niin ja siis tuo outo vuotokin, ajattelen että ne oli siis nyt varmaan menkat, eli 12.1 siis viimeks. tässä pinossa siis kuitenkin pysyn...

niin ja meillä siis ei ole käytetty ehkäsyä ollenkaan, nuorimmainen siis 2,5v. mutta yritystä siis ollut keväästä saakka ihan tosissaan. eli tää on nyt siis yk.joku 8 ja mun kierto vaihdellut 17/41 välillä, jos listatietoja joku kaipailee. :)

Vierailija
132/318 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heloity, mulla kävi juuri tässä kierrossa niin, että Pregcheck r-testi näytti selvää haamua ja ovistesti oli superpositiivinen! Toivottavasti teitte talletuksia viikonloppuna ;)

Täällä testattu aamulla vahvempi haamulainen kuin eilen :) Edelleen iltasin on ollut 37,4 astetta lämpöä. Voikohan sillon jumpata, kun ei se kuume taida mistään tulehduksesta tai sellaisesta johtua?

Pempsu, kp 25/30-35, dpo 9

Vierailija
133/318 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heloity, mulla kävi juuri tässä kierrossa niin, että Pregcheck r-testi näytti selvää haamua ja ovistesti oli superpositiivinen! Toivottavasti teitte talletuksia viikonloppuna ;)

Täällä testattu aamulla vahvempi haamulainen kuin eilen :) Edelleen iltasin on ollut 37,4 astetta lämpöä. Voikohan sillon jumpata, kun ei se kuume taida mistään tulehduksesta tai sellaisesta johtua?

Pempsu, kp 25/30-35, dpo 9

Vierailija
134/318 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heloity: laitoin sulle nyt listalle kp 13/17-41 yk8. Eli jos oikein ymmärsin niin tämä kierto alkanut sulla 12.1. (eka vuotopäivä) ja kierron pituus vaihdellut välillä 17-41. Jos meni pieleen niin korjaan sitten! Harmi että haamulainen nosti toiveita, mutta jospa se näyttikin sitä ovulaatiota kuten Pempsulla. :)

Pempsu: Jee! =) Vahvistu vielä viiva, vahvistu!!

sitten vähän omaa napaa: Mä olin tänä aamuna niiiiiiin ilonen, nimittäin ovistestin viiva vahvistui selkeästi eilisestä!! Ehkä se sieltä tulee sittenkin! Hirveän myöhään, mutta joskus tosiaan ovis ollut vasta kp23. Nyt tekisi mieli sitten illallakin testata mutta mulla on enää yks testi jäljellä! Miten voi käydä näin? Sen saisin just ehkä puolitettua, mutta ehkä testaan silti seuraavan kerran vasta huomenaamuna kun sen verran kaukana plussasta vielä oli että en usko sen tänä iltana olevan plussaa.. Sängyssä lämpöä mitatessa ihmettelin kun oli pompsahtanut eilisestä 36,1 --> 36,5 ja ajattelin että no nytkä se ovis sitten oli ja meni eilen. Ehkä vaikutti se että heräilin aamuyöstä ja hyörin ja pyörin, siinä se taisi lämpökin nousta.

Mutta siis, mulla on vielä toivoa!! Ai että miten kiva olo tuli. Mieskin onneksi palaa tänään työreissusta joten toivottavasti saadaan hyödynnettyä tämä tuleva ovis. Jos se nyt meinaa tulla!

Vierailija
135/318 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä paistaa arska niin, että ikkunoista tulviva valo saa mut siivoushulluksi. Huomenna on siis edessä siivouspäivä! Matot ulos jo yöksi =).

82: Olispa ihanaa jos saisit perua lääkäriajan ja ilmoitella plussauutiset meille. meillä on kummallakin sit testaamista maanantaina.

Marjana: Sulla vaikuttaa olevan kyllä erikoisen ihana mies. On tosi hienoa, että ootte pystyneet säilyttämään parisuhteen kipinän sekä toistenne arvostuksen ja pystytte puhuun asioista. Se, että teillä on toisenne, on arvokkaampaa kuin mikään muu. Olen tosi pahoillani, että ne menkat nyt kumminkin tuli =(. Voimia!

Niin ja tuossa itsestäänselvyys-asiassa olet kyllä niin ytimessä kuin olla voi. On niin tavallista, että sitä omaa jo saavutettua elämää kaikkine osa-alueineen ei osaa arvostaa vaan haikailee aina lisää tai enemmän jotain. Siksi minäkin koetan muistuttaa itseäni päivittäin siitä, mitä on jo saanut, vaikkei tie ole helpoin ollutkaan. Niin hyvä neuvo, marjana!

jimitzulle plussapuhurit!

heloity: olen pahoillani puolestasi, on varmasti tosi kurjaa innostua ja sitten pettyä noin. Sulla kanssa nuo kierrot heittelee tosi hurjasti. Ootko huomannut lyhyillä kierroilla mitään säännöllisyyttä tai rytmiä esim joka toinen kuukausi? Koska se vois viitata, että sen lyhyen kierron kohdalla et ovuloi ja jos se toistuu vaikka joka toinen kuukausi, se vuorossa oleva puoli on siis levossa. Itselläni on juuri tämä tilanne, oikea puoli ei ovuloi, siksi kiinnitin huomion tuohon. Ilman lääkitystä kierto oikean ollessa vuorossa jää vain 20 vuorokauteen.

Pempsu: hyvältä vaikuttaa =).

Rena: JES! Se ovishan tulee sittenkin, hienoa. Sitten vaan ukko kellistykseen heti tänään ja huomenna lisää -ja vaikka joka ilta. Varmasti riittää kun testaat huomenna taas ja sitten vaan ahkeraa talletusta.

).( Ihan perusolo näille kierronpäiville. Rintoja kuumottaa ja liivit tuntuu epämukavilta, mutta näin se on clomeista johtuen joka hoitokierrossa. Vatsa on onneksi asettunut, aloitin maitohappobakteerit.

Täytyy kertoa teille yks metka juttu. Mainitsin ystävälleni tuosta kurkkukivusta, joka siis toissapäivänä yllätti ja manasin, että mikä lie pöpö yrittää päälle. Ystäväni tietää, että olemme hoitokierrolla ja kysyikin, että "ei kai vaan ole viikko oviksesta"? Minä olin ihan sinä kuuluisana hoomoilasena, että on, miten niin?

No, ystäväni sanoi, että niinhän se oli lokakuussakin kun tulit raskaaksi, valitit kurkkukipua sillon samoina kierronpäivinä ja ihmettelit pöpöä. Uskomaton muisti hänellä. En voinut uskoa kuulemaani, miten voi muka muistaa? Tästä riemastuneena kävin lukemassa lokakuussa kirjoittamiani juttuja kesäkuisten pinoon ja totta, ihan samana kierronpäivänä tuli kurkku kipeäksi =). Melkoinen sattuma, tai mikä lie. Mua lähinnä huvittaa ystäväni uskomaton muisti. Eikä mua toki haittaa vaikka toi olis raskausoire vaikken sitten pätkääkään siihen uskokaan =D.

Plussaonnea testaamaan pääseville ja mukavaa päivää kaikille!

Rm dpo9

Vierailija
136/318 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pika päivitys.

täällä ei ole kuukautiset alkaneet. Rintojakin aristaa aikalailla. Huomenna testailen.

Hermot loppu,kun pienestä nipistyksestäkin valittava ukkoni on kipeä. Nyt vasta sitä valitusta 37,2 asteen lämmöstä kunnellaankin.

kp 30/30

Vierailija
137/318 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Ihanaa et sulla on mies joka tukee sinnuu.

Itse purkauduin eilen ilalla miehelleni, kun huomasi et oon allapäin. Itketti ja otti kaikki päähän. Raskas päivä töissä ja ystävä kävi ultrassa ja kerto miltä vauva näytti. Sano päälle viel et nyt ei tunnu niin pahalta tuleva raskauden keskeytys, kun alkio näytti ihan pavulta ei ollut varpaita ja sormia.

Tänään parempi mieli jo.

Tupakoinnista: Itse siis edelleen tupakoin oon yrittäny vähentää, mutta tarvin sen syyn. Viimeksi lopetin heti + testin jälkeen ja kait nytkin niin käy, jos saan +. Itsekkin näen punaista kun odottavat äidit polttaa.- Se lapsi kouristelee 20 min jokaisen sauhuttelun jälkeen. Raskaana oleva äiti on vastuussa lapsestaan.

Vierailija
138/318 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime päivinä vain lueskellut täällä, sillä mitään omakohtaista kirjoiteltavaa ei ole.

Roxymama, hassu sattuma tuo kurkkukipu, toivottavasti se enteilee hyvää.

Syli, uskomattoman hyvin olet tukenut ystävääsi, vaikka tilanne on todella vaikea. En tiedä olisinko itse pystynyt samaan.

Marjana, niin pitkään kun olen lueskellut näitä keskusteluja täällä, olet osoittanut reippautta sekä vahvaa ja tervettä suhtautumista lapsitoivetta kohtaan. Jokaisella meillä on välillä aina huonoja päiviä. Ilman niitä hyvät päivät eivät tuntuisi miltään :)

ON: Koska kiertoni ovat näin pitkiä ei la ehdi enää lokakuulle. Jään kuitenkin taustalle lueskelemaan juttujanne, mutta listalta minut voi tiputtaa. Toivon kovasti, että lokakuun plussasaldo alkaa pian kasvamaan ja loppusyksystä synnäreillä alkaa olla porukkaa. Plusplusplusplussia!

Niin kuin osa täällä kirjoitteli hyvinvointiin satsaamisesta. Tänä keväänä olen päättänyt olla armollisempi itselleni ja siten voida paremmin. Kun kroppa ja mieli voi hyvin, toivottavasti raskauskin jossain vaiheessa alkaa.

Zoeys

Vierailija
139/318 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuosta ysävän tukemistesta viel: en ois jaksanu ellen olis saanu tänne pukautua.

Toivotaan isoa plussa puhuria ja voimia telle joka olette jo tippuneet marraskuisiin. Toivotaan et kaikile jossain vaiheessa tärppää.

Vierailija
140/318 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein illalla uuden testin ja ihan kirkas punainen viiva tuli heti testiajalla. En voi uskoa, että se vahvistui niin nopeasti. Eilen oli vielä aika hailakka haamu. Nyt siis omien laskujen mukaan vasta dpo 9, mutta onhan se ovis saattanut olla aikaisemmin. Toivottavasti tämä plussa nyt pysyisi kyydissä. Anteeksi omanapaisuus, mutta en oikein pysty keskittymään muuhun kuin ton testin katselemiseen!

Onnellinen Pempsu