Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOKAKUISET 2013

Kommentit (318)

241/318 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikein paljon onnea plussanneille!!!!!! Paljon tarrasukkia teille matkaan ja älkää ihan heti palatko tänne kuumeilemaan :) Vaikka meidän seura onkin mukavaa, niin koittakaa pysyä siellä odottavien palstalla :)

Vierailija
242/318 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen et se haamu plussa sillon 20.1 oli oviksesta johtuva ja siitä 2 viikon päästä siis näytti vahvaa plussaa, vaik siin välissä siis negoja, vuodosta en sit tiiä oliko joku välivuoto tuo 12-18.1 vaiko sitten vaan 2 todella lyhyttä kiertoa peräkkäin ja jälkimmäisestä siis tuli tämä plussa? tiedä häntä? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
243/318 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapäivitys, punanuttu on vaan niin täsmällinen vieras näköjään että!! Marraskuisiin käy tieni! Toivotaan ettei se muilla vierailisikaan :)

Vierailija
244/318 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinuppi: Onnea haamulaisesta! Jätin nyt vielä laittamatta plussajonoon, jos haluat varmistella vielä muutaman päivän. :) Ilmoittelehan miten tilanne etenee!

Korppi: Hyvä, jos onnistut pitämään mielen rauhallisena, se kun ei aina oo niin helppoa.. ;) Mikään ei oo varmaa ennen kuin on aivan varmaa - yksi mun suosimista motoista. :D

tui85: Minustakin on hienoa, että pidempäänkin yrittäneet saavat plussia, mitenkään ensimmäiseltä kierrolta plussaavia kuitenkaan vähättelemättä. :)

TeePee: Itse en oo huomannut erityisen hyvää oloa oviksen aikoihin, aina lähinnä vaan v*tuttanut.. :D Tiedä mistä tuokin johtuu. Toivottavasti siellä ovis ollut, jos kerran ahkerasti peittoja heiluteltu! :)

Pihlaja: Harmi, että uusi kierto alkoi, mutta on kyllä ihailtavan tasaiset kierrot sinulla!

Pumba: Mukava kuulla kuulumisia :) Tuo täti taitaa tulla englannin kielessä käytetystä menkkojen nimityksestä, Aunt Flo(w) :sta - siis sitä käyttävät tuola ulkomaisilla vauvapalstoilla. :)

Pikkuinenmyy: Toivottavasti ovis tuloillaan! Tsempitykset täältä! :) Totta, että ei saa jäädä tuleen makaamaan, vaan uutta yritystä kehiin vaan jos/kun kerran mahdollista! Tietysti oman mielen mukaan. :)

Omaa napaaa: Dpo 10, aamulämpö 36,6 ja ei vuotoa. Nuo aamulämpömittailut on aika kauheita kun jännityksellä aina tihrustan lukemaa, ettei vaan olisi laskenut.. Periaatteessa tässä lähennellään kierron loppua, kun luteaalivaiheen pituus ollut keskimäärin 10-12 päivää.. Eli menkat vois alkaa jo huomenna tai viimeistään viikonloppuna. Mua jännittää niin paljon!! Mitään oireita ei oo suuntaan eikä toiseen ja ilman tuota parin päivän tuhruttelua en varmastikkaan odottaisi mitään - paitsi menkkoja ja uutta kiertoa. Tissejä koitan puristella että onko ne arat ja onko maha turvoksissa vai ei. Lasken miten usein ravaan vessassa ja onko huono olo vai ei. Piinaa isolla peellä!!

Vierailija
245/318 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuinenmyy: Ikävää, että tunsit syyllisyyttä siitä plussastasi. Eihän sillä tietenkään ole mitään merkitystä, että kuinka pitkän tai lyhyen odottelun jälkeen sen plussansa saa. Tällä kuumeilulistalla tuskin pyörii ketään jolle se ei olisi toivottu.

Tiedän niin ton tunteen, kun ehti jo ajatella, että voisi saada sen oman pienen nyytin.. mullakin tää todellinen kuumeilu alkoi sitten vasta sen ku:n jälkeen, joka muuten tuli jo yrityskerralla 2. Pidän sulle peukkuja, että ovis on vielä tuloillaan :)

Tuo onnellinen olo ennen ovista voisi muuten liittyä muutamaa päivää ennen ovista korkeimmillaan olevaan estrogeenitasoon (joka saattaa tehdä muuten normaalia himokkaammaksikin). Estrogeenitaso on sitten alimmillaan juuri ennen menkkoja, jolloin joitain ketuttaa, minua ainakin. Muitakin hormoneja tuolla myllää mukana. Sitä on vaan niin niiden uhri. Toisilla mielialan heilahtelut ja muut oireet ovat selkeämpiä kuin toisilla :) Tuollaista tietoutta löytyy aika monelta sivustolta, joita olen kuumeissani pläräillyt, joten tuskin on ihan höpöhöpöä.

Tuliipas höpistyä..uni kutsuu :)

246/318 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rena: Pidetään peukut pystys et tuhrut tietääs loppuviikosta +++++ :)

Tui85: Mulla kun on outo tapa etsiä hyviä puolia tosi ikävistäkin asioista.. Niin pidän itselleni sitä hyvänä puolena että se vauvakuume kasvoi. Sain jopa itselleni varmuutta että mieheni on tässä mukana 110%.. Hän kun oli todella maassa kanssa, nyt viime päivinä hän on analysoinu kanssani kaikkia mahdollisia ovisoireita ja se on sitä mieltä että mulla se oli viime viikolla, hänen tuntemuksiensa mukaan.. Hahaa, en olis koskaan uskonu tuosta ukostani tuollaista!!! :D

ON: Voin suoraan sanoa, että mun kohdalla nuo davidin ovis tai raskauskaan liuskat ei toimi. Ovistestiin ei oo tullu mitään. Eipä tullut rtestiinkään kuin haaleita viivoja koko ajan, vaikka kaikki muut testit näytti kirkuvaa plussaa... Ja luinkin jostain muualta että niitä vähän moitittiin.. No nyt harmittaa, koska täs kierros oli tarkoitus vain ovista bongata sen suhteen että tietääs koska ootella tätiä.. Meni todella ohi nyt sekin :/ Mutta, en tiedä oisko ollu tänään ovis, oli vessas käydes, pari tuntia pupuilusta ihan järkyt määrät limaa, joka oli kirkasta mut todella pikkuisen vaaleanpunertavaa..Ei voinut olla simppanestettä.. (Anteeksi kuvailut)... Rinnat ja nännit on ollu kipeet, mut ne on ollu ainaskin viikon, ei oo tainnu ees missään vaihees loppua km alkaes tai loppues, niin en jaksa miettiä niitä mitenkään millään lailla.

Meillä kaikilla alkaa pian piinapäivät! Voi ku jännää.. Puhaltelen teille kaikille plussapuhuria!!

Vierailija
247/318 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himotestaaja nostaa taas päätään.. Viime kierron pettymyksen jälkeen (kaks haamua ja sitten normaalit menkat) lupasin itelleni että en testaa yhtään rtestiä ennen ku menkat oikeesti ois pitäny alkaa.. mutta.. kuinkas taas käykään kun kierto lähenee loppuaan.. en vielä oo sentään testannut mutta tilasin kasan testejä netistä.:) Nyt toivon että ne ei kuitenkaan tuu ennen viikonloppua etten niitten kans tuskaile koko vkoloppua että testaanko vai en vaikka tiedän että siihen ei mitenkää voisi vielä tulla muuta kun nega..

Tää on kyllä niin typerää mutta minkä sitä itelleen mahtaa kun on tällänen toope niin on..

Tunnustautuuko täällä muita himotestaajia?

Himotestaaja TeePee kp20/21-31

Vierailija
248/318 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, ihme valistustekstiä tuli kirjoitettua illan viimeisinä tunteina. Toivottavasti kukaan ei ärsyyntynyt..

Pikkuinenmyy: voi miten ihanaa, että mies on teillä noin mukana :D Ja kyllähän tuo on ehdottomasti tosiaan hyvää puoles, että vastoinkäymisistäkin löytyy jotain hyvvöö.

Se mikä tässä todella hävettää, on että salailen mieheltäni, että käyn täällä. Vaikka tässä ihan yhdessä kuumeillaankin. Silti minua jotenkin hävettää. Jotenkin tuntuu, että minun ei kuuluisi vielä missään vauva palstalla pyöriä, kun vastahan sitä yritetään saada alkuun. Huippunsa tämä salailu koki eilen, kun kirjoitin viestini useamman kerran, kun räppäsin sivuston aina kiinni, kun mies tepasteli lähelle. Mies mahtaa jo ihmetellä, että mitä se oikeen salailee..

Ihan naurettavaa, mutta totta, löytyykö täältä muita salailijoita.

Teepee: minä tunnustaudun kyllä himotestaajaksi, se kävi kyllä viime kierrossa varsin selväksi. Jos kaapissa on testejä valmiiksi, niin oivoivoi sitä kuumotusta.

Vierailija
249/318 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tui85: varmasti valaistuksessa oli perää, tuskin kukaan ottaa nokkiinsa. ;) Onhan tuo mielenkiintoista tietää mikä minkäkin aiheuttaa! Mäkin tunnustaudun salailijaksi. Oon pitänyt kuumeilu/yritysblogiagin jo yli vuoden verran, salaa. Ehkä tuo jotakin on ite huomannu, mutta sama kai se sille. En tiiä miksei muka voi kertoa, jotenkin kai luulen että pitäis mua ihan höpönä. :D

PikkuinenMyy: ihana analysoiva mies sulla!! :D Oma ukko ei puhua pukahda ja oon koittanu hillitä sille avautumista, mutta nyt parin päivän aikana oon vaan hokenu sille koko ajan et "mua jännittää, eiks sua yhtään??" sit se on vaan et ööö, ei. =) On se heleppoa kun ei sen tarvii tunnustella joka ikistä nippailua mahassa.

TeePee: mä en kyllä oo hirveä himotestaaja, yritän pinnistellä viimeiseen asti. Huomenna varmaan testaisin jos mies olis kotona ja jos ei ois työpäivä. Ajattelen jotenkin että en halua arkisin testata kun sen jälkeen pitäisi mennä töihin. Ja oli tulos kumpi tahansa niin enemmän tai vähemmän menisi päivä sekaisin. Parempi siis nätisti odotella. :)

ON: Tänään aamulämpö historiallisen korkealla, 36,8, joten tuskin ainakaan vielä tänään menkat on tulossa. Ihan hömppä olo kun tuntuu että oon kuumeessa. Väsyttää ihan hirrveesti ja ja ja.. Pitääpä muuten laittaa muistiin sekin, että eilen ja tänään ollut pientä polttelua/jomottelua häpyluun alueella, ihan lievää menkkakipua.

Kaikkihan on tietty ihan selkeitä raskausoireita ;D Mutta tuntuu että tää on sama homma joka (ovulatorisessa) kierrossa, että lopussa on kipeä olo.

Mitäs kuutytölle ja auringonkukkaselle kuuluupi?

T. Edelleen piinaileva Rena

Vierailija
250/318 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minut voi poistaa listalta!!!! Olen saanut tänään tuomion naistentautien ja synnytysten erikoislääkäriltä!!! P.R.E.E!!!! Eli raskauteni päättyisi joko ( keskenmenoon, sikiökuolemaan, epämuodostumaan, keskeytykseen, ennenaikaiseensynnytykseen, keskosuuteen, pahimmassa tapauksessa äidin tai vauvan kuolemaan)... (anteeksi purkaus) kuitenkin jotain positiivista hedelmällinen kuitenkin olen, mutta sairaudet estää...

Lueskelen kuitenkin teidän kuulumisia ja toivon plussia teille.

CT ;)

Vierailija
251/318 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumba putos täältä, niinku eno veneestä molskis. Tai jotain. Kp 1.

Himotestaajaksi en lukeudu, tosin nyt ekaa kertaa ehdin tehdä useamman negan enne menkkoja, koska jotenkin vain oli SELLAINEN olo. Noh, toisin kävi. Mun on jotenkin helpompi käsitellä negatiivinen testitulos kuin se, että menkat alkaa kesken työpäivän. jotenki "yllättäen" alkavat menkat saa päivän ihan sekaisin.

Ja täällä toinen, joka tarkasti varjelee ukkokullalta näillä sivuilla käymisen :) Nytkin mokoma kuorsaa sohvalla ja mä hengailen täällä. Ja sen vielä voisinkin sanoa, että lueskelen näitä, mutta rekisteröitymistä en viitsisi myöntää :D En mä salaile, mutta en ole ottanut asiaa esiinkään. Pitäisi mua ihan hassuna!

Että näin. Toivottavasti jäljelle jäävillä on parempi onni matkassa, plussia teille toivon! En tiedä jatkanko marraskuisissa kuumeilua, enkä nyt siis aktiivinen ole täälläkään ollut, mutta... Seuraava askel on tutkimuksiin hakeutuminen. Kynnys tuntuu tosi korkealta, mutta "pakko" on. Pillereiden lopettamisesta kuitenkin kohta jo 1,5v ja aktiivista yrittämistä takana melkein yhtä paljon. *huokaus*

Pumba

Vierailija
252/318 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkoja ei näy eikä kuulu, nyt täsä alkaa olla jo vähä luottavaisemmin mielin! :)

On tämä vain uskomatonta! :D

Tinuppi + tiitiäinen rv4+0

Vierailija
253/318 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tinuppi!!! =) Pidä pieni lujasti nyt kiinni!

Ja sit vaan omaa napaa: Aamuyöstä heräsin ihan hikisenä ja oli huonohko (kuumeinen) olo muutenkin. Myöhemmin kun heräsin kellon soittoon niin mittari suuhun vaan ja 36,8 edelleen.. Nousin vessaan ja päätin sitten tehdä sen raskaustestin (niitä muuten olikin vielä kolme luulemani yhden sijaan). Tittididiiiiii.... HAAMU!! siis ihan selkeä haamu!! voi luoja.. :D En tienny miten päin siinä olis ja täpisin ja vähän itkeä tirautinkin. Otin kuvia testistä aikomuksena laittaa miehelle reissun päälle viesti, mutta se ehtikin sitten kohta soittaa ja kerroin toisesta viivasta.

Vähän nyt harmitti kun menin jo testaamaan, enkä ootellut miestä kotiin, mut oli vaan niin semmonen olo, että oli pakko varmistaa. :)

Apua!! :D Pakko vielä viikonloppuna varmistella, ja varmaan vielä ens viikollakin!

Vierailija
254/318 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rena ja tinuppi, valtavasti onnea teille kahdelle! Ihanaa!

CT:lle iso halaus. Muuta en osaa sanoa.

on, kp 21/26-27, joten jännitystä alkaa hiljalleen olla ilmassa ja rauhallisuus muuttuu piinailuksi. Vielä pitäisi jaksaa odottaa viikko, jollen sorru vähän etukäteen testailemaan...

255/318 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän taas tapahtuu! Ihanaa että plussia tulee!! CT:lle isot pahoittelut. :(

Menin sit aamusta tekemään raskaustestin ja negatiivistahan se näytti.. Tuli kyllä hölmö olo sen testin teon jälkeen kun eihän tässä oo ku vasta kp22 menossa.. Mut millään ei malta ootella!! Eilen viel tuli muualta vauvauutisia. Toinen hyvä ystävä synnytti vauvan ja toinen oli varhaisultrassa saanut nähdä pikkuisen sydämen sykkeet.. Tuli sellanen olo et mäkin haluun, vaikka tietysti on onnellinen kavereiden puolesta!

Mut eipä tässä auta muu ku toivoa parasta ja ootella vaan.

Demi

Vierailija
256/318 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. En oo halunnut osallistua keskusteluun, kun meillä meni tää kierto pipariksi, kun ei päästy yrittämään oikeeseen aikaan, joten mitä ilmeisemmin siirryn marraskuisiin kunhan uusi kierto alkaa.

Mikä jännitysnäytelmä Renan_ viikko ollut! :D HUI! Onneksi päättyi mitä parhaimmin! :)

Mä laskeskelin, että mun ovis olis ollut kp 17-19, ja edellisen kerran oltiin puuhailtu kp 14 illalla... Enkä todellakaan usko, että toi olis ollut riittävä. Oireetkin jotenkin täsmäs tohon mun laskeskelemaan ajankohtaan. Silti mä ihan tyhmästi kuitenkin ajattelen, että josko sitten oliskin mahikset. Pitäis vaan asennoitua odottelemaan niitä menkkoja, että päästään uuteen yritykseen.

Onnea kaikille plussanneille! :)

257/318 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi CT!! Mä jo aiemmin ajattelin luettuani tekstejäsi, että kovasti sua koetellaan! Toivottavasti sulle jtn korvataan typerästä sikapiikistä! Jotenkin sun tapaus saa mut vakuuttuneemmaksi siitä ettei saisi vähätellä sitä pientä prosenttia jolle tuli inhottavia haittavaikutuksia. Niitä EI saisi tulla kenellekkään. Voi kurjuus, mitkään sanat ei varmaan tähän auta.. (seuraavasta älä loukkaannu) Kevennyksenä ehdotan että maailmalta hakemaan vuokrakohtua, sehän on muuallapäin yleistä jollei äiti voi mutta olisi kyvykäs. Suomessahan moinen on kielletty ja siitä on jauhettu että se pitäisi kumota!! Ja todellakin pitäisi kumota, kun sinustakin tulisi varmasti hyvä äiti, inhottavaa että itse odotus olisi sinulle hengenvaarallista. Toivon sydämeni pohjasta että nyytin saat vielä jollain tavalla syliisi. *Halaus*

LiitoLehmä: No voihan kurjuus, aina ne miekkoset on vääräs paikas väärään aikaan. Mutta, sitkeimmät simpathan voi elää yli 5 pvää ;)

Rena: Ihanaa!! Nyt toivotaan että plussa vahvistuu :)

ON: OVISPLUSSA!!! Ja todella todella vahva sellainen pärähti aamupvällä! Iltasella tuli sit pupuiltuu. Pari päivää sitten tuli pupuiltua kans, joten olipa simppoja jo valmiiksi kytiksellä.. Mutta tästä kierrosta en elättele toiveita.. Tällä hetkellä plussa jopa pelottaa! Mut mahtia saada se ovisplussa, nyt tietää suurinpiirtein koska ootella tätiä! :) Tuli meinaa aikas myöhää toi ovis meikäläisen kiertoihin, ku vasta kp 20..

Vierailija
258/318 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vieläkin sinnitellään..dpo 12 ja eilen testasin negaa, joten tää oli varmaan tässä sitten, kroppani tunnen kuiteski senverran hyvin että tiedän kuinka täs käy...mutta menkkoja odottelen saapuvan tiistaina :( Parempaa onnea muille täällä vielä olevillen :)

259/318 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut voi poistaa listalta, siirryin tuonne marraskuisiin, kun tuo ovis tuli noin myöhään. Mutta varmasti taustailen teidät loppuun asti :)

Vierailija
260/318 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee onnittelut Rena ja Tinuppi :)

LiitoLehmä :Ikävää, että meni kierto pipariksi, ellei nyt sitten ole ollut huippu simppoja liikenteessä, mistä sitä koskaan tietää..

Harmi, että täältä taas tippuu pois porukkaa. Plussiaplussia, sanon minä.

ON: ei mitään ihmeellistä; rinnat on taas kipeytyneet lisää, kuten nykyisin aina vk ennen menkkoja. Hiukan ärsyttää se, että ku:n jälkeen rinnat on olleet joka kierrossa n.2vk enemmän tai vähemmän kipeät. Ennen en edes tuntenut oviksen olemassaoloa ja menkkaoireetkin alkoivat kivasti pari pvä ennen menkkoja. Käytännössä ilman näitä naiseuden aiheuttamia juttuja (menkat ja kipeät rinnat) olen vain noin viikon koko kierron aikana. Nice.

ja muoks, kun aiemmin ei julkaissut viestin loppua:

Toisaalta, tietääpähän, että jotain tässäkin kropassa tapahtuu :)

CT: ei sanat riitä kertomaan, miten pahoillani oon sun puolestas. Todella toivon, että paranet (niistä vaivoistas, joista se mahdollista on) ja pääset taas yrittämään mahdollisimman pian.