Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät Susanna ja Rauno

Vierailija
07.01.2013 |

Mitäs tykkäätte?

Kommentit (221)

Vierailija
81/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttäviä kirjoituksia. Oma äitini tapasi 1960-luvulla ns. yksinhuoltajana ja lapsia oli 7 kpl eli LUKEKAA SIIS 7 lasta, mutta saman miehen kanssa ( alkoholisti ). Äitini tapasi miehen jolla ei ollut lapsia ja teki hänen kanssaan kaksi lasta joista yksi olen minä. Eli meitä on 9 lasta yhteensä! He ovat olleet yhdessä vuodesta 1968 ja vieläkin yhdessä vuonna 2013! Toivotan onnea ja rakkauden täytteisiä vuosia teille...häänne olivat kauniit ja ikimuistoiset

60-luvulla aika oli vähän toinen. Ehkäisyä ei ollut samalla lailla, ainakaan maaseudulla saatavissa. Tänä päivänä ei ole mikään pakko laittaa lapsia jokaisen vastaantulijan kanssa. Jos sitten "vahinkokin" pääsisi käymään, on katumuspilleri ja abortti.

Eli ei voi verrata teidän perhettä tähän sosiaaliapuhaalijaan.

Vierailija
82/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkumisviestit ovat??? Kerrankin normaalit häät, missä ei wt-morsian kisko röökiä ja räyhää! Ja tuosta askartelusta, minunkin mieheni askarteli pöytäkoristeet ym. apunani. Nekin kun tekee itse, niin voi laittaa enempi rahaa esim. tarjoiluun. Ihmeellistä kitinää. Kaikkea hyvää elämäänne!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli hyvännäköinen, samoin vaimo. Kauniit lapset ja koti. Hyvät työpaikat eli elättävät itsensä. Huumori kukki ja rakkaus näkyi selvästi. Kerrassaan mukava oli katsella! Kiitos teille!

Vierailija
84/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurauksena googlasin, ja kuvien perusteella näytti symppisparilta.

Mulla on varmaan huono gaydar, mutta ei mies yhtään homppelilta vaikuttanut. Joku kirjoitti että 4 lapsen äiti oli onnistnut nappaamaan nuoren pojan, joka ei vielä tiedä tykkääkö naisista vai miehistä. No ei 32-vuotias nyt kovin nuori ja kokematon ole. Ja eiköhän mies tiedä tykkäämisensä paremmin. Tuskin olisi uudestaan mennyt naimisiin, jos ei naisista tykkää.

Uskomatonta kateellisten WT-muijien spekulatiivista paskaa tämä palsta täynnä. Hyi hitto.

Vierailija
85/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta väkeä. Tässä ketjussa on ollut päällä täysi teinimeininki, mammat oikein kilpailleet keskenään että kuka keksii parhaan "homottelu" tai "sosiaalipummi" -rääkäisyn. Ja tyyli on tuttua AV:ta: kun ensimmäinen kommentti ei saa aikaan toivottua reaktiota, niin nostetaan panoksia kunnes herjaaminen vajoaa täysin ala-arvoiselle tasolle.

Täytyy olla tosi katkera ja tyytymätön elämäänsä jos ei voi koskaan hyväksyä onnea sellaiselle ihmiselle joka on aiemmin epäonnistunut elämässään. Huonosta itsetunnosta kielii myös se ettei halua nähdä mitään positiivista etenkään sellaisessa naisessa jonka kokee itseään kauniimmaksi.

Homojutut olivat sitä törkyisintä av-tasoa jolla tämän palstan maine pysyy elossa. Ehkä kitkerimmin katkeria mammoja lohduttaa ainoastaan toiveajatus siitä että muiden onni on pelkkää kulissia.

Oma miehenikin askarteli hääkarkkeja, on siis vain ajan kysymys milloin hän tulee kaapista ulos ja liittomme romahtaa. Siihen saakka aion olla avioliitossani onnellinen.

Hyvää jatkoa Rouva Tuoviselle, olkaa röyhkeästi onnellisia :)

Vierailija
86/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurauksena googlasin, ja kuvien perusteella näytti symppisparilta. Mulla on varmaan huono gaydar, mutta ei mies yhtään homppelilta vaikuttanut. Joku kirjoitti että 4 lapsen äiti oli onnistnut nappaamaan nuoren pojan, joka ei vielä tiedä tykkääkö naisista vai miehistä. No ei 32-vuotias nyt kovin nuori ja kokematon ole. Ja eiköhän mies tiedä tykkäämisensä paremmin. Tuskin olisi uudestaan mennyt naimisiin, jos ei naisista tykkää. Uskomatonta kateellisten WT-muijien spekulatiivista paskaa tämä palsta täynnä. Hyi hitto.

Mutta jos mies itkee koko ajan ja joka välissä, niin minusta se antaa vähän homomaisen kuvan enkä itse haluaisi sellaista miestä itselleni. Kyllä mieskin saa itkeä, mutta ei jatkuvaa pillitystä kukaan jaksa.

Myös joku kasvohoito ja omat naamarasvat intissä - ei ihan oikeasti ole mielestäni kovin miesmäistä.

En ole kateellinen homomaisesta miehestä, tykkään oikeasti MIEHISISTÄ miehistä, vaikka sinun saattaa olla sitä vaikea uskoa.

Vierailija
87/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti paikka ja nätit koristelut (mun lempiväri myös violetti) jne. Onnea parille, jos vielä näitä lukevat! Aika nopea tahti mennä naimisiin, mutta se nyt on vain oma mielipiteeni. Kukin tavallaan.

Sellaista satuhäät-paria ei varmaan ole ollutkaan, joka ei ois saanut näissä keskusteluissa paskaa niskaan :( Liekö naiset täällä kateellisia, kun jollain on sellanen mies, joka uskaltaa puhua tunteistaan tms.

Vierailija
88/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosta itsetunnosta kielii myös se ettei halua nähdä mitään positiivista etenkään sellaisessa naisessa jonka kokee itseään kauniimmaksi. :)

Kirjoitin jo ketjuun aiemmin, että mielestäni morsian oli kaunis kuin kukka. Kyllä, huomattavasti minua kauniimpi. Olen kyllä kateellinen ulkonäöstä, mutta se ei ole syy arvostelemisiini. Mutta minusta morsian oli silti vähän kylmän oloinen. Enkä voi ymmärtää, miksi joku haluaa lapsilleen 3 eri isää. Tuo kylmyys ehkä johtui siitä, että mies itki joka välissä eikä morsian näyttänyt tunteinaan mielestäni missään välissä.

Vierailija
89/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä oli aivan ihanat häät! Olitte liikuttavan suloisia ja rakastuneita! Toivon kaikkea hyvää ja onnellista elämää teille ja lapsille

Vierailija
90/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo enemmän sinusta kuin mistään muusta.

[iMutta jos mies itkee koko ajan ja joka välissä, niin minusta se antaa vähän homomaisen kuvan enkä itse haluaisi sellaista miestä itselleni. Kyllä mieskin saa itkeä, mutta ei jatkuvaa pillitystä kukaan jaksa. Myös joku kasvohoito ja omat naamarasvat intissä - ei ihan oikeasti ole mielestäni kovin miesmäistä. En ole kateellinen homomaisesta miehestä, tykkään oikeasti MIEHISISTÄ miehistä, vaikka sinun saattaa olla sitä vaikea uskoa.

[/quote]

Vierailija
91/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttäviä kirjoituksia. Oma äitini tapasi 1960-luvulla ns. yksinhuoltajana ja lapsia oli 7 kpl eli LUKEKAA SIIS 7 lasta, mutta saman miehen kanssa ( alkoholisti ). Äitini tapasi miehen jolla ei ollut lapsia ja teki hänen kanssaan kaksi lasta joista yksi olen minä. Eli meitä on 9 lasta yhteensä!

He ovat olleet yhdessä vuodesta 1968 ja vieläkin yhdessä vuonna 2013!

Toivotan onnea ja rakkauden täytteisiä vuosia teille...häänne olivat kauniit ja ikimuistoiset

Kiitos todella kannustavasta palautteesta

Vierailija
92/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalit häät ja fiksu hääpari. Lapset vaikuttivat myös rauhallisilta ja fiksuilta. Onnea teidän yhteiselle polulle Susanna ja Rauno! Kannattaa jättää nämä viestit tällä palstalla ihan omaan arvoonsa.

Vierailija
93/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntarinoita ja -tilanteita on monelaisia.

Pidetään huota siitä, että kukin olemme kohteliaita toisillemme ja kunnioitetaan toinen toistamme. Arvistellaan vähemmän, ja pidetään mieli avarakatseisena, niin elämä on paljon helpompaa.

Enkä voi ymmärtää, miksi joku haluaa lapsilleen 3 eri isää.

Vierailija
94/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä voi kun ihmetellä, miten joku keksii jotain negatiivista näistä ihmisistä ja tapahtumista! Mukavan oloinen pari, ihana rakkaustarina. Kaikkea hyvää tulevaisuuteenne!

Todella ihana että täällä myös tän skeidan seassa on positiivista palautetta... :)

Rouva Tuovinen

Vierailija
95/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosta itsetunnosta kielii myös se ettei halua nähdä mitään positiivista etenkään sellaisessa naisessa jonka kokee itseään kauniimmaksi. :)

Kirjoitin jo ketjuun aiemmin, että mielestäni morsian oli kaunis kuin kukka. Kyllä, huomattavasti minua kauniimpi. Olen kyllä kateellinen ulkonäöstä, mutta se ei ole syy arvostelemisiini. Mutta minusta morsian oli silti vähän kylmän oloinen. Enkä voi ymmärtää, miksi joku haluaa lapsilleen 3 eri isää. Tuo kylmyys ehkä johtui siitä, että mies itki joka välissä eikä morsian näyttänyt tunteinaan mielestäni missään välissä.

on ainoa oikea. Mitään muuta et olekaan tähän ketjuun tuonut paitsi ahtaan maailmankuvasi jonka oikeellisuutta jaksat hehkuttaa.

Olen kolmen lapsen äiti ja itkeminen ja tunteilu on jäänyt tätä perhe-elämää pyörittäessä omalta osaltani vähemmälle ihan vain siksi koska olen rutinoitunut vanhemman rooliin. Monen pienen lapsen kanssa eläessä saa lohduttaa niin monet itkut ja tunteenpurkaukset että vanhemman rooli nostaa kynnystä omaan avoimeen kyynelehtimiseen. Hoitoalalla työskentelevät varmasti ymmärtävät mistä kirjoitan.

Vierailija
96/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää se sama naikkonen, joka teki vakuutuspetoksen tai jotain, kun sen talo paloi?

No kuinkas paljon sain rahaa vakuutuksesta? sinulla vissiin parempaa tietoa?

Rouva Tuovinen

Vierailija
97/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei aina mene kuin elokuvissa, tai joskus menee just niin monimutkaisesti. Eli kaikilla meillä on elettyä elämää ja se siitä.

Kaunis, fiksu, hyväkäytöksinen, rakastunut pari. Ihana katsoa kun ihmiset kunnioittaa toisiaan ja kohtelee toisiaan hyvin. Palstamammojen suruksi tämä pari elää onnellista elämää. ONNEA!

Vierailija
98/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata pahoittaa mieltään näistä jutuista. Olen lukenut satuhäät ketjuja jo pari vuotta ja vaikka olisi millainen pari niin kaikki haukutaan päästä varpaisiin ja kaivellaan vaikka millaisia olemattomia ongelmia.

Olitte oikein mukava pari ja toivotan hyvää jatkoa teille!

Käynyt moisia lukemassa, kuullut olen kyllä mitä tämä touhu on...

mutta toki kaikilla on oikeus mielipiteeseen...

aina ei vaan mene tämän Rouvan yksinkertaiseen pääkoppaan että miksi ihmiset kirjoittaa asioista josita ei oikeesti tiedä mitään??

Mutta kiitos sinulle

Vierailija
99/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelytyyli ja kaikki.. mutta luultavasti on vaan naismainen mies, mikäs sen mukavampaa naiselle?

Miettikää nyt vaikka Teuvoa heterona, ottaisin heti! :)

Itsekkin mietin tätä yletöntä mollaamista, miksi kaikki pitää aina haukkua pystyyn? oli kyse sitten blogeista,satuhäistä,erilaisista äideistä tai iholla sarjasta, niin aina kaikki menee päin persettä tai ollaan muuten vaan tyhmiä ja rumia.

Miksi näitä ohjelmia ei voi katsella vain avoimella mielellä ja olla iloinen siitä, että joku haluaa avartaa sinunkin maailmankuvaasi näyttämällä otoksen omasta elämästään, vaikka se poikkeaisi suurestikkin omastasi?

Oli niin tai näin, niin tätä av:n raatia ei vaan kukaan voi miellyttää, se on nähty.

Vierailija
100/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta enää vastaile, älä selittele tekemisiäsi äläkä varsinkaan lähde haastamaan noita arvostelijoita. Ei noiden anonyymien kanssa kannata kinata. Suotta pahoitat mielesi näitä juttuja lukemalla. Tämän viikon vielä jaksavat vikistä, viikon päästä haukutaan jo seuraavaa paria.

Rutkasti iloa ja onnea teidän elämään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi