Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa voin sanoa miehelle että lopettaa perheensä syynäämisen

Vierailija
24.11.2012 |

Lainaa siis meidän vähiä rahoja perheelleen, pari kuukautta sitten lainas 400 euroa veljelleen, pari viikkoa sitten 200 euroa serkulleen, nyt kävi viemässä jonkun tilatun tavaran linja-autolla samaiselle serkulle. Maksoi siis itse bussiliput (yli 70 euroo). Ja tosiaan meilläkään ei sitä rahaa ole kun mies työtön ja minä kotihoidontuella. :(

Senttiäkään ei olla vielä lainoista saatu takaisin koska mies on niin kiltti ettei viitsi edes vielä rahojen perään kysellä. Mulle kyllä sanoo että varmasti saadaan ne rahat takas... Musta alkaa pikkuhiljaa tuntua että niitä rahoja ei saada takas vaikka velikin on ollut jo yli 2 kuukautta uudessa työssä.

Meille tuli riitaa jo ennen tuon 400euron lainaamista mutta mies tuntee syyllisyyttä jos ei lainaa (ON LIIAN KILTTI, EI OSAA SANOA EI!). Mutta mun mielestä tän on nyt loputtava tai tätä vauhtia Meidän Säästöt hupenee olemattomiin :( Mua niin ottaa päähän toi bussireissukin. Helv...

Just ennen tota bussireissua lupasin maksaa tammikuun vuokran mun veronpalautuksista (tulee yht. kahden vuokran verran euroja) mutta miks mun pitäis omista rahoista mmaksaa kun mies sitten lainailee omat rahat eteenpäin. Ja tuntuu tyhmältä puhua mun ja miehen rahoista kun kuitenkin ollut jo pitkään yhteiset rahat... :/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikossa piti lukea hyysäämisen! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan