Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät Susanna ja Rauno

Vierailija
07.01.2013 |

Mitäs tykkäätte?

Kommentit (221)

Vierailija
61/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

poltti kotinsa ja melkein lapsetkin siinä samalla, kun roikotti vaatteita kiukaalla. Kaikki paloi, eikä vakuutuksia ollut. Kansalaiskeräyksellä on hankittu kaikki nuo arvokkaat huonekalut ja astiat.

Minäkin olen osallistunut tuon kämpän sisustukseen ja lasten vaatetukseen. Jotka rouva tosin sitten myi huutonetissä.

Kämpän sisustukseen? haluatko kertoa kenties tarkemmin mitä olet kotiini ostanut/lahjoittanut?

Vaatetta saatiin toki ja niin mahdottomasti että todella hurjasti yli tarpeen joten ylimääräiset vein konttiin mistä lähtevät venäjän lasten kotiin.

Tuosta tulipalosta on yli kaksi vuotta...jossa paloi sauna ja tuhoutui yläkerta. esimerksiksi alakerrasta ei yksikään huonekalu, astia tai esine kärsinyt kun savu vahinkoa ja kaikki voitiin pelastaa.

Joten saat toki ystävällisesti kertoa mitä olet asuntooni ostanut/lahjoittanut?

Rouva Tuovinen

Vierailija
62/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta nainen vaikutti aika amikselta. kyllä se aika paljon kertoo ihmisestä jos on tuohon ikään mennessä tehny neljä lasta eri isille! ei lapsia pidä noin vain pökkiä tekemään jos suhdekaan ei ole vakaa... ja ihmisellä ei ole edes kunnon koulutusta? hieno tulevaisuus lapsilla edessä, äitillä ei koulutusta ja paskaduuneissa joutuu käymään. paitsi sossuhan se maksaa näille "suomen toivoille".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta nainen vaikutti aika amikselta. kyllä se aika paljon kertoo ihmisestä jos on tuohon ikään mennessä tehny neljä lasta eri isille! ei lapsia pidä noin vain pökkiä tekemään jos suhdekaan ei ole vakaa... ja ihmisellä ei ole edes kunnon koulutusta? hieno tulevaisuus lapsilla edessä, äitillä ei koulutusta ja paskaduuneissa joutuu käymään. paitsi sossuhan se maksaa näille "suomen toivoille".

jos luet ketjua, vastasin kysymykseen isistä...

minulla on ammatti.

Rouva Tuovinen

Vierailija
64/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti hääparille, mukava katsella kerrankin normaaleja häitä. Kateellisia löytyy aina, sille ei vain voi mitään.

Vierailija
65/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jäi fiilis että kokeneempi nainen nappasi msmmanpojan joka ei ole vielä ihan varma tykkääkö pojista vai tytöistä.

Mies oli jotenkin vielä niin "tuoreen" ja aidon oloinen. Ihastunut ja innoissaan uudesta "elämäntyylistä". Vaikka miestenkin kanssa voisi yrittää myös...

Tämä "Rva Tuominen" sitävastoin oli tympääntyneen oloinen. Katseli sitä miestä ja anoppiansakin vähän kieroon, kun "homppelipojalle" tehtiin kasvohoito. Ei kauheasti tunteita näyttänyt olevan. Ottanut ekan miehen, joka lähti NELJÄN lapsen yhärin matkaan. Olisi voinut olla naapurin Jarmo tai lähipitäjän Mika. Ei sillä niin väliä. Kunhan on elättäjä. Halusi nopeasti hoitaa naimisiinmenon, jotta mies ei ihan heti lähde muiden matkaan.

Pappikin oli samaa mieltä. Taisi ajatella, että nuori poika pilaa elämänsä.

Kyllä se pilipoika parin vuoden kuluttua lähtee lätkimään, kun kyllästyy "leikkimään kotia". Sitten on tämä huuhkaja kuuden/seitsemän lapsen äitinä vonkaamassa miehiä siellä karaokebaarissa. Buh.

Vierailija
66/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen, miten yksinhuoltaja asuu noin leveästi. Ja häät sitten! Maksaako tuotantoyhtiö ne? Tuli takuulla hintaa. Olen melko hyvin palkatussa työssä, mutta tuohon ei olisi kyllä varaa.

Pappi nahkarotsissaan vaikutti enemmän näyttelijältä kuin papilta. Nautti päästessään televisioon, vaikka joutui lukemaan joka sanan paperista. Olisi voinut vaivautua opettelaam ulkoa ne pari lausetta.

Heti, kun bestman tuli askartelemaan, kaivettiin kaljat esille (joita sulhanen olikin kaivannut). Näittekö pikkutytön pelokkaan, hätääntyneen ilmeen, kun hän tarkasteli muovikassin sisältöä, paljonko kaljaa oikein on, tuleeko riita tms?

Eikö sulhasella ollut muita kavereita kuin tuo yksinäinen bestman? Minusta tosin näytti, että bestmanilla ja morsiamella oli jotakin tekeillä keskenään. Katseista ei voi erehtyä.

Yhteiskunta kai maksaa lapsista niin hyvin, että niitä pitää tehdä kenen kanssa tahansa kuinka paljon tahansa.

Ja sitten jätetään uusi ukko vaippaikäisen vauvan kanssa ja lähdetään itse jonnekin, mihin mies laittaa tekstarin vaipanvaihdosta. Ja kaiken junttiuden huipuksi se otetaan papin hääpuheessa esiin! Että otinpa tässä uuden hoitajaukon lapsilleni, että itse pääsen humputtelemaan. Ja pienin on vaipoissa. Huh huh. Ja ei kun televisioon!

Vierailija
67/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisivat olla minun näppiksestäni. kiitos, kun säästitte minulta kirjoittamisen vaivan.

Vierailija
68/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennakkotiedoissa luki, että noloimmat parit on jätetty ohjelmasta pois. Miten tällaisia jakorasioita sitten riittää? Mitä ne vielä nolommat ovat?

Ja heti naimisiin, ettei sulho vaan muuta mieltään. Ei kai vielä tajua, että pitää elättää neljä toisten miesten mukulaa.

Vierailija
69/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankitaanko niitä lapsia

Rouva Tuovinen

Vierailija
70/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin katsoa ohjelmaa keskeltä. Luulinkin, että siinä on tällä kertaa homopari, kun kaksi hompahtavaa miekkosta yhdessä pueskeli toisiaan.

Ylläri, olihan toisella morsian. Homotutka kyllä piippasi tosi kovaa.

Vierailija
71/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomioni kiinnittyi lainattuun mersuun.

Vierailija
72/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää se sama naikkonen, joka teki vakuutuspetoksen tai jotain, kun sen talo paloi?

Vierailija
73/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän ketjun aikaansaamista nauruista. Ohjelmaa en ole katsonut joten en voi kommentoida mitenkään.

Naurattaa nämä ihmisten kommentit. Ah, kun on AV:lla "lupa" rääsiä ja repostella ihmisiä vaikka kuinka julmasti.

Hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
74/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata pahoittaa mieltään näistä jutuista. Olen lukenut satuhäät ketjuja jo pari vuotta ja vaikka olisi millainen pari niin kaikki haukutaan päästä varpaisiin ja kaivellaan vaikka millaisia olemattomia ongelmia.

Olitte oikein mukava pari ja toivotan hyvää jatkoa teille!

Vierailija
75/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen, miten yksinhuoltaja asuu noin leveästi. Ja häät sitten! Maksaako tuotantoyhtiö ne? Tuli takuulla hintaa. Olen melko hyvin palkatussa työssä, mutta tuohon ei olisi kyllä varaa.

Pappi nahkarotsissaan vaikutti enemmän näyttelijältä kuin papilta. Nautti päästessään televisioon, vaikka joutui lukemaan joka sanan paperista. Olisi voinut vaivautua opettelaam ulkoa ne pari lausetta.

Heti, kun bestman tuli askartelemaan, kaivettiin kaljat esille (joita sulhanen olikin kaivannut). Näittekö pikkutytön pelokkaan, hätääntyneen ilmeen, kun hän tarkasteli muovikassin sisältöä, paljonko kaljaa oikein on, tuleeko riita tms?

Eikö sulhasella ollut muita kavereita kuin tuo yksinäinen bestman? Minusta tosin näytti, että bestmanilla ja morsiamella oli jotakin tekeillä keskenään. Katseista ei voi erehtyä.

Yhteiskunta kai maksaa lapsista niin hyvin, että niitä pitää tehdä kenen kanssa tahansa kuinka paljon tahansa.

Ja sitten jätetään uusi ukko vaippaikäisen vauvan kanssa ja lähdetään itse jonnekin, mihin mies laittaa tekstarin vaipanvaihdosta. Ja kaiken junttiuden huipuksi se otetaan papin hääpuheessa esiin! Että otinpa tässä uuden hoitajaukon lapsilleni, että itse pääsen humputtelemaan. Ja pienin on vaipoissa. Huh huh. Ja ei kun televisioon!

Mieheltäni sain(mihin pappi viittasi) tuli minun olessa töissä(jotta voin elää näin LEVEESTI ) :)

bestman on todella mahti tyyppi...ja ne katseet, o'ou ;)

Rouva Tuovinen

Vierailija
76/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennakkotiedoissa luki, että noloimmat parit on jätetty ohjelmasta pois. Miten tällaisia jakorasioita sitten riittää? Mitä ne vielä nolommat ovat? Ja heti naimisiin, ettei sulho vaan muuta mieltään. Ei kai vielä tajua, että pitää elättää neljä toisten miesten mukulaa.

Niillä noloilla oli kuulemma pehmoleluja häissä. Minusta on paljon nolompaa, että häissä on tahtomattaan mukana kolme pikkulasta, neljäs jossain ties missä.

Vierailija
77/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltäni sain(mihin pappi viittasi) tuli minun olessa töissä(jotta voin elää näin LEVEESTI ) :) bestman on todella mahti tyyppi...ja ne katseet, o'ou ;) Rouva Tuovinen

Ja mies hoitaa sinun ja jonkun muun miehen vaippaikäisen ja isommatkin lapsesi? Mitä lasten isät siitä ajattelevat? Miten luotat lapset miehelle, joka ei ole koskaan lapsia hoitanut? Mitä lapset ajattelevat, kun vieras mies tulee hoitamaan ja äiti lähtee töihin?

Vierailija
78/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltäni sain(mihin pappi viittasi) tuli minun olessa töissä(jotta voin elää näin LEVEESTI ) :) bestman on todella mahti tyyppi...ja ne katseet, o'ou ;) Rouva Tuovinen

Ja mies hoitaa sinun ja jonkun muun miehen vaippaikäisen ja isommatkin lapsesi? Mitä lasten isät siitä ajattelevat? Miten luotat lapset miehelle, joka ei ole koskaan lapsia hoitanut? Mitä lapset ajattelevat, kun vieras mies tulee

hoitamaan ja äiti lähtee töihin?

Joten vastaanko vai oletteleko vielä itse?

Rouva Tuovinen

Vierailija
79/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttäviä kirjoituksia. Oma äitini tapasi 1960-luvulla ns. yksinhuoltajana ja lapsia oli 7 kpl eli LUKEKAA SIIS 7 lasta, mutta saman miehen kanssa ( alkoholisti ). Äitini tapasi miehen jolla ei ollut lapsia ja teki hänen kanssaan kaksi lasta joista yksi olen minä. Eli meitä on 9 lasta yhteensä!

He ovat olleet yhdessä vuodesta 1968 ja vieläkin yhdessä vuonna 2013!

Toivotan onnea ja rakkauden täytteisiä vuosia teille...häänne olivat kauniit ja ikimuistoiset

Vierailija
80/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä voi kun ihmetellä, miten joku keksii jotain negatiivista näistä ihmisistä ja tapahtumista! Mukavan oloinen pari, ihana rakkaustarina. Kaikkea hyvää tulevaisuuteenne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän