Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät Susanna ja Rauno

Vierailija
07.01.2013 |

Mitäs tykkäätte?

Kommentit (221)

Vierailija
41/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikutelma tuosta morsiamesta. Kaunis kuin kukka, mutta tuskin suhde kauaa kestää, kun ei oo aiemmatkaan kestänyt. Mies aivan liian nössö ja vähän hintahtavakin tosiaan, ainakin tälle rouvalle. Muuten kyllä komea, ei siinä mitään.

Nyt olleet siis vuoden yhdessä ja heti kiire naimisiin? En usko että ovat enää muutaman vuoden päästä yhdessä.

Vierailija
42/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella, kaikilla on oikeus mielipiteeseen, ja sillä en voi kun kiittää kaikesta palautteesta. se on hieno piirre ihmisessä kun uskaltaa ilmaista mielipiteen mutta kun se pitäisi omilla kasvoilla ja nimellä tehdä..? Tiesittekö, kaikki mitä lehdet kertoo on totta? :D Kannattaa huomenna lukea lisää lehdestä, meinaan sitä tulee ja aivan itse annoin haastattelun :D todella mielenkiinnolla katson mihintämä keskustelu päättyy, vai päättyykö lainkaan ? Terkuin Rouva Tuovinen

sä saisit siitä irti, että mun nimi on Tiina Virtanen ja naamasta näytä peruspullalta? Että jos mä tähän ihmettelen sun elämästä jotain, jonka olet julkisesti esitellyt, niin mitä helvetin väliä sillä on, kuka mä olen ja miltä näytän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuovinen saapui paikalle!

Mä tahdon tietää nämä:

Missä nuorin lapsi oli, kun ei ollut häissä?

Montako eri isää lapsillasi on?

Ei muuta kiitos.

Vierailija
44/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos...? hyvin kirjoitettu :) ja niin totta.

Rouva Tuovinen

Vierailija
45/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos...? hyvin kirjoitettu :) ja niin totta. Rouva Tuovinen

vain hämätä, ettei olisi palstamamma, kun tuosta sun kommentista jäi lainaus uupumaan niin ei tiedetä mitä tekstiä pidät napakkana?

Vierailija
46/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin Tyttäreni oli Mummon luona toisella paikkakunnalla.

3 vanhinta lastani on ekasta pitkästä 10 vuoden suhteesta, josta ITSE lähdin kun en ollut onnellinen.

nuorimmalla tyttärellä eri isä...josta en taas itse lähtenyt (liekkö ei ukko kestänyt, kun sen verran kylmä olen ;)

Rouva Tuovinen

Vierailija
47/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin Tyttäreni oli Mummon luona toisella paikkakunnalla. 3 vanhinta lastani on ekasta pitkästä 10 vuoden suhteesta, josta ITSE lähdin kun en ollut onnellinen. nuorimmalla tyttärellä eri isä...josta en taas itse lähtenyt (liekkö ei ukko kestänyt, kun sen verran kylmä olen ;) Rouva Tuovinen

mä ainakin olin kuulolla ja voin vihdoin mennä nukkumaan, kun tämäkin mieltäni vaivaava seikka selvisi. Hyvää yötä!

Vierailija
48/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä oli aivan ihanat häät! Olitte liikuttavan suloisia ja rakastuneita! Toivon kaikkea hyvää ja onnellista elämää teille ja lapsille

Vierailija
49/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä pari oli ihana. Häät kauniit ja kaikki tuntui sujuvan. Rakkaus todellakin näkyi. Ihanaa elämää toivon heille.

Vierailija
50/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä oli aivan ihanat häät! Olitte liikuttavan suloisia ja rakastuneita! Toivon kaikkea hyvää ja onnellista elämää teille ja lapsille

Kiitos :)

Rouva Tuovinen

Vierailija
51/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin Tyttäreni oli Mummon luona toisella paikkakunnalla. 3 vanhinta lastani on ekasta pitkästä 10 vuoden suhteesta, josta ITSE lähdin kun en ollut onnellinen. nuorimmalla tyttärellä eri isä...josta en taas itse lähtenyt (liekkö ei ukko kestänyt, kun sen verran kylmä olen ;) Rouva Tuovinen

mä ainakin olin kuulolla ja voin vihdoin mennä nukkumaan, kun tämäkin mieltäni vaivaava seikka selvisi. Hyvää yötä!

Toivottavasti mieli keveni :) hyvää yötä.

Rouva Tuovinen

Vierailija
52/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi osa äskeisestä tekstistäni pois jostain syystä.

Itsekin olen tuolla Korpelan tilalla ollut häissä -80 luvulla ja ala-asteikäisenä laulamassa ollut siellä, Jkl kun on kotipitäjäni.

Ihanaa, kun lauloit miehellesi!

Onnellista jatkoa teille

Vierailija
53/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi osa äskeisestä tekstistäni pois jostain syystä.

Itsekin olen tuolla Korpelan tilalla ollut häissä -80 luvulla ja ala-asteikäisenä laulamassa ollut siellä, Jkl kun on kotipitäjäni.

Ihanaa, kun lauloit miehellesi!

Onnellista jatkoa teille

että täällä on myös oikeesti positiivista ja kaunista palautetta

Vierailija
54/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä stressanut yhtään häidn sujumista ja järjestelyä jne. (tai siltä ainakin näytti :))

Kivan oloinen on sinun miehesi ja varmasti hyvä isä lapsillesi.

Tunteelliset ja tasapainoiset häät, joissa varmasti kaikki viihtyivät.

Kaikkea hyvää teidän koko perheenne elämään :)

Vierailija
55/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä piti kysyä, että joko viides lapsi on tuloillaan? ;)

Vierailija
56/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan lähde käyntiin tuo Yleareenan linkki, äänet ei kuulu....

Vierailija
57/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli onnesta soikeana. Siis kertakaikkisen ihana, tasapainoinen pari. Näistä tuli hyvä mieli. Nyt toivon, että ohjelman tasoa on päätetty nostaa ja rähjääjät on jätetty pois.

Onnea hääparille!

Vierailija
58/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiiä syytä,mutta tuo mies näyttää NIIN HOMOLTA!! että oksat pois..!!

Mutta jos Rouva itse tykkää, niin mikäs siinä.. Onnea ja silleen, koita nyt pitää vähän aikaa jalat ristissä ennen kuin uuden penskan pykäät.

Vierailija
59/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jäi fiilis että kokeneempi nainen nappasi msmmanpojan joka ei ole vielä ihan varma tykkääkö pojista vai tytöistä.

Vierailija
60/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä stressanut yhtään häidn sujumista ja järjestelyä jne. (tai siltä ainakin näytti :))

Kivan oloinen on sinun miehesi ja varmasti hyvä isä lapsillesi.

Tunteelliset ja tasapainoiset häät, joissa varmasti kaikki viihtyivät.

Kaikkea hyvää teidän koko perheenne elämään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi