Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät Susanna ja Rauno

Vierailija
07.01.2013 |

Mitäs tykkäätte?

Kommentit (221)

Vierailija
101/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vittumaiset kommentit ovat aivan tyypillistä AV_tä. Täällä pyörii valtaosa niistä MT-potilaista joiden pitäis olla hoidossa, mutta jotka ovat syystä tai toisesta joko liian vähällä lääkityksellä tai vailla tarpeellista lääkitystä.

Itse tein aikanaan ihan vakavissani, palstalla pyöriviä tunteettomia akkoja tietämättä, aloituksen jossa pyysin vinkkejä vaikeasta erosta selviämiseen, kun parisuhteeseen oli liittynyt väkivaltaa/pettämistä yms. Minut leimattiin vähintäänkin huoraksi ja sain kuulla myös ansainneeni saada turpaan. Ja vielä kun kävi ilmi että lapseni on päivähoidossa, minut kivitettiin täysin.

Olin sanaton siitä miten julmia ja INHOTTAVIA ihmiset, äidit, voivat olla. Toki sain myötätuntoisia vastauksiakin, mutta valehtelematta valtaosa oli tätä syyllistämistä, täysin järjenvastaisten spekulointien tekemistä.

Okei, osasit varmaan odottaa tätä kun päätit häidesi julkisuusasteesta.

Mutta silti on mielestäni täysin kohtuutonta heitellä täällä ilmaan aivan kipeitä spekulaatioita lasten isien määrästä, vakuutuspetoksista yms.

Koita kestää :) Lopeta näiden lukeminen, ei se ole sen arvoista. Minäkin päätin lopettaa kirjoittelun tänne, joskus kun oikein ahdistaa käyn täällä, ja kiitän onneani siitä että elämässäni on ihania ihmisiä, eikä av-mammojen kaltaisia ihmisyyden irvikuvia, jotka eivät löydä kenestäkään mitään hyvää, eivätkä epäröi lyödä lyötyä.

Tsemppiä Susanna!

Vierailija
102/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tulevasta vauvasta!

Terv. 4 mukulan onnellinen uusperheellinen äippä :) Kalamiehet on parhaita ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tätä tunteellista puolta miehessäni eniten, hänen SUURTA sydäntään, ihan vertaansa vailla.

Komea karski mies muuten, slurp.

Vierailija
104/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kävelytyylistään huolimatta rakastamme toisiamme ihan kybällä ja yli. :) Ja rakkauselämä on sängyssäkin varsin aktiivista ja nautittavaa. :) Mutta varmaan joku luulee häntäkin joskus homoksi, mutta so what. Antaa luulla jos on pakko arvioida kaikkia ulkoisen perusteella. Me nautimme toisistamme ja onnellisesta elämästämme.

Rakastan tätä tunteellista puolta miehessäni eniten, hänen SUURTA sydäntään, ihan vertaansa vailla. Komea karski mies muuten, slurp.

Vierailija
105/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosta itsetunnosta kielii myös se ettei halua nähdä mitään positiivista etenkään sellaisessa naisessa jonka kokee itseään kauniimmaksi. :)

Kirjoitin jo ketjuun aiemmin, että mielestäni morsian oli kaunis kuin kukka. Kyllä, huomattavasti minua kauniimpi. Olen kyllä kateellinen ulkonäöstä, mutta se ei ole syy arvostelemisiini. Mutta minusta morsian oli silti vähän kylmän oloinen. Enkä voi ymmärtää, miksi joku haluaa lapsilleen 3 eri isää. Tuo kylmyys ehkä johtui siitä, että mies itki joka välissä eikä morsian näyttänyt tunteinaan mielestäni missään välissä.

Monestaksyystä en näytä samalla tavalla tunteitani kun esimerkiski mieheni..olen kokenut paljon elämässäni hyvän keskellä ikävääkin ja itkuni itkenyt mitä suurimmassa määrin. Tähän jaksoon ei myöskään valikoitunut minun itkuni joita häissä oli, jopa vihkimisi tilaisuudessa...esimerkiksi isäni ei antanut hänen puheosion lupaa telkkariin jossa minä "romahdin" täysin...jos yle areenasta katsot ystäväni laulun meille niin siinä myös itken...valitettavasti tuohon 48minuuttiin ei nyt itkujani taltioitu :)varmaan tarkoituksella oli niin että miehen herkkä puoli nostettiin jalustalle...ylpeä miehestäni

Vierailija
106/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata provosoitua tän palstan kirjotuksista, niinkun joku jo edellä sanoikin, ens viikolla on jo seuraava pari haukuttavana.

Kaunis pari olette ja kivat häät. Onnea teille :)

Terveisin edellisen kauden satuhäitten "wt", "pirihoron näköinen" yms. Johanna!

Vierailija
107/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala näitä ihmisiä,miten julmia osaatte olla. sitten,kun uskallatte omalla kuvalla ja nimellä noin kommentoida...On se vaan niin helppoa täällä huudella ja haukkua ilman nimeä. kasvokkain,kun kohtais niin asia olisi aivan toisin,hah! Kyllä nuo ala-arvoiset kommentit mene jo säälittävyyden puolelle,huh,huh sanon minä!!! Susu tsemppiä ja nenä pystyyn anna kateellisten panetella...Häät oli mitä mahtavimmat ja rakkautta täynnä ja morsian ja sulho äärettömän ihania! Ja jakso oli aivan huippu hyvä. Terkuin: Suvi Keskinen :)

Vierailija
108/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mikäs siinä jos tykkää naismaisesta tilulii pojasta.

Vierailija
109/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vittumaiset kommentit ovat aivan tyypillistä AV_tä. Täällä pyörii valtaosa niistä MT-potilaista joiden pitäis olla hoidossa, mutta jotka ovat syystä tai toisesta joko liian vähällä lääkityksellä tai vailla tarpeellista lääkitystä.

Itse tein aikanaan ihan vakavissani, palstalla pyöriviä tunteettomia akkoja tietämättä, aloituksen jossa pyysin vinkkejä vaikeasta erosta selviämiseen, kun parisuhteeseen oli liittynyt väkivaltaa/pettämistä yms. Minut leimattiin vähintäänkin huoraksi ja sain kuulla myös ansainneeni saada turpaan. Ja vielä kun kävi ilmi että lapseni on päivähoidossa, minut kivitettiin täysin.

Olin sanaton siitä miten julmia ja INHOTTAVIA ihmiset, äidit, voivat olla. Toki sain myötätuntoisia vastauksiakin, mutta valehtelematta valtaosa oli tätä syyllistämistä, täysin järjenvastaisten spekulointien tekemistä.

Okei, osasit varmaan odottaa tätä kun päätit häidesi julkisuusasteesta.

Mutta silti on mielestäni täysin kohtuutonta heitellä täällä ilmaan aivan kipeitä spekulaatioita lasten isien määrästä, vakuutuspetoksista yms.

Koita kestää :) Lopeta näiden lukeminen, ei se ole sen arvoista. Minäkin päätin lopettaa kirjoittelun tänne, joskus kun oikein ahdistaa käyn täällä, ja kiitän onneani siitä että elämässäni on ihania ihmisiä, eikä av-mammojen kaltaisia ihmisyyden irvikuvia, jotka eivät löydä kenestäkään mitään hyvää, eivätkä epäröi lyödä lyötyä.

Tsemppiä Susanna!

positiivisen palautteen antajille ja ehkä samalla vähän pyllistän nuille "ilkeyksille" :)

Ihanaa että tätä kannustavaa palautetta on myös. Kiitos kaikille..nyt vai ehkä seurailen...

Vierailija
110/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jokaiselle miehelle tehdään heti lapsi , että sen saisi pidettyä. Pieni vonkaaja tuo Susanna, heti pyytelee yöksi.

Ei ollut edes missään kohtaa koko ohjelmaa onnellisen ja rakastuneen näkönen.

Ja mies, aivan hinaaja näkönen ja oloinen. Omst naamarasvat intissä, haloo!!!! Ja naismainen kävelytyyli todellakin.

Vierailija
111/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelee kuin neiti ja ääni on kanssa sen mukainen. Käy jossai hlvt kasvohoidossa ja parkuu. Ei jumalauta. Kyllä miehen täytyy olla MIES. Mutta niinku täällä jo mainittiin, muija sai tollasen ressukan elättäjäkseen ja isän lapsilleen, joita tuntui olevan jokasen vastaantulijan kanssa. Voi lapsi parat.

Vierailija
112/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuli sellainen fiilis, että äiti oli pakottanut tämän gay hyppyritukalla varustetun nössön naimisiin naisen kanssa

Vierailija
113/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat kerran halunneetkin mennä kaiken kansan eteen retosteltaviksi. Ja jos tuommoiseen ohjelmaan lähtee, niin minusta täytyy olla valmis kestämään kritiikki. Tosi hienosti tämän ohjelman morsian on siihen kyllä suhtautunutkin, mutta moni muu on tullut tälle palstalle huutelemaan av-mammoja kateellisiksi kusipäiksi. Minusta on oikeus arvostella, jos ohjelmaan lähtee mukaan - eikös se ole jo aika selviö, joka vuosihan melkein kaikki parit haukutaan lyttyyn ;)

Vierailija
114/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rouva Tuovinen" kun tääl vastailee, on ihan oikeesti se Rouva Tuovinen. Uskokoon ken tahtoo, huh huh.

Vierailija
115/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä on Raunon kanssa ensimmäinen ja viimeinen lapsi. Alkaa olla työlästä tämä raskaana oleminen, Susanna Tuovinen kertoo IS:lle sohvan pohjalta."

Jaa, _Raunon_ kanssa viimeinen lapsi? Eli seuraavan miehen kanssa sitten taas seuraava lapsi?

Vierailija
116/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rouva Tuovinen" kun tääl vastailee, on ihan oikeesti se Rouva Tuovinen. Uskokoon ken tahtoo, huh huh.

se olen minä, joka olen kirjoittanut osan noista rouvan kommenteista, ihan läpällä aikani kuluksi :)

T. rouva oikeasti Lahtinen

Vierailija
117/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen, miten yksinhuoltaja asuu noin leveästi. Ja häät sitten! Maksaako tuotantoyhtiö ne? Tuli takuulla hintaa. Olen melko hyvin palkatussa työssä, mutta tuohon ei olisi kyllä varaa. Pappi nahkarotsissaan vaikutti enemmän näyttelijältä kuin papilta. Nautti päästessään televisioon, vaikka joutui lukemaan joka sanan paperista. Olisi voinut vaivautua opettelaam ulkoa ne pari lausetta. Heti, kun bestman tuli askartelemaan, kaivettiin kaljat esille (joita sulhanen olikin kaivannut). Näittekö pikkutytön pelokkaan, hätääntyneen ilmeen, kun hän tarkasteli muovikassin sisältöä, paljonko kaljaa oikein on, tuleeko riita tms? Eikö sulhasella ollut muita kavereita kuin tuo yksinäinen bestman? Minusta tosin näytti, että bestmanilla ja morsiamella oli jotakin tekeillä keskenään. Katseista ei voi erehtyä. Yhteiskunta kai maksaa lapsista niin hyvin, että niitä pitää tehdä kenen kanssa tahansa kuinka paljon tahansa. Ja sitten jätetään uusi ukko vaippaikäisen vauvan kanssa ja lähdetään itse jonnekin, mihin mies laittaa tekstarin vaipanvaihdosta. Ja kaiken junttiuden huipuksi se otetaan papin hääpuheessa esiin! Että otinpa tässä uuden hoitajaukon lapsilleni, että itse pääsen humputtelemaan. Ja pienin on vaipoissa. Huh huh. Ja ei kun televisioon!

tämä on se sama häirikkö, joka kirjoittelee tänne mitä sattuu.

Googlaus paljastaa lihavan kouluttamattoman mamupatjan. Joka ei ole koskaan ollut töissä ja jolla on vain peruskoulu käytynä. Levennyt kuin pullataikina sitten kouluaikojen ( jossa kaikki tiesivät että on alkoholistin lapsi ja muutakin perheestä epäiltiin)

Kolme lasta, jokainen eri mamumiehen kanssa

Vierailija
118/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee näihin pilipalitosi-tv -sarjoihin, kun ihan varmasti tulee arvostelua syystä tai toisesta. Ja sitten vielä yötä päivää jaksetaan googlettaa missä palstoilla itsestä puhutaan ja vedetään hernettä nenään keskusteluista.

Vierailija
119/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata provosoitua tän palstan kirjotuksista, niinkun joku jo edellä sanoikin, ens viikolla on jo seuraava pari haukuttavana.

Kaunis pari olette ja kivat häät. Onnea teille :)

Terveisin edellisen kauden satuhäitten "wt", "pirihoron näköinen" yms. Johanna!

Ja kävin äsken stalkkaamassa sun fb:tä, noi vaaleat hiukset on todella kivat. Pitäydy niissä!

Suhun ja mieheesi kohdistuva kirjoittelu oli ihan överiä täällä, sivusta seurasin aika suu auki, miten sairaita ihmiset voi olla..

Mutta, kaikkea onnea sulle ja miehellesi, toivottavasti olet kaikesta paskapalautteesta huolimatta pysynyt yhtä suorapuheisena ja aitona kuin ohjelmassa olit.

Vierailija
120/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei taida rouva tuovinen paljoa töissä itseään rasittaa kun on aikaa täällä kaiket päivät kirjoitella turhuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän