Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook ärsytykset..

Vierailija
07.01.2013 |

Tai no ärsytykset ja ärsytykset. No, joskus ottaa päähän kuitenkin.

esim. Ihmiset jotka valittavat jatkuvasti paskaa elämäänsä tyyliin "Voi v*ttu kun ottaa taas päästä!! AAARRRGGHHH!!" ja sitten kun ystävät/kaverit kommentoivat ja kysyvät mikä on hätänä, vastataan "Ei mikään.. en halua puhua siitä" tai "älkää kyselkö". No öööö.. Halusit kuitenkin jakaa tämän meidän kanssa??? Mutta et syytä kuitenkaan. Tuntuu kuinka nämä ihmiset nauttisivat huomiosta ja suurista kommentti määristä.

Toinen on pariskunnat, varsinkin ne jotka asuvat saman katon alla, ja viettävät aikaa toistensa seurassa lähes 24/7 ja silti kommentoivat toistensa seinälle niin että kaikki näkevät "Rakas mussu kulta, rakastan sua" ja toinen kommentoi 2min sisällä "Niin mäkin sua". Joka päivä. Eikö näitäkin vois laittaa yksityisellä toiselle tai sanoa ihan päin naamaa? Vai pitääkö siellä facebookissa esittää että "Meillä on kaikki hyvin!! Just pantiin" (Sami Hedberg :D )

Joo, ei mulla muuta.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parisuhteemme on täydellinen" -"Niin on, kulta." Sydämet pakollisia joka postauksessa.

"Olen niin surullinen, itken koko päivän aivan yksin." Ah, mutta syytähän en tietty kerro.

"Toisella puolella maata kadonnut koira!" Ja näitä 15 joka viikko.

"Olen tässä baarissa/kahvilassa tämän tyypin kanssa" ja mukana kuva jossa näkyy kaksi hymyilevää päätä.

Vierailija
22/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mun ärsytys on kun ei jokkut päivitä mitään

Mikä siinä ärsyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette poista ko. tyyppejä kavereista, tai poista heidän päivityksiään siitä news feedistä? Ei niitä ole PAKKO lukea.

Vierailija
24/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ne ärsytä mua ollenkaan. Joskus hymyilyttää yksi kavereista, kun se floodaa elämää eksyneiden mietelauseita ja kirjoittaa kaaaaaamean pitkiä avautumisia, kun ihmissuhteissa takkuaa, mutta ei se mua ärsytä. Yksi tyyppi laittaa paljon kuvia kissastaan ja kissavideoita, mutta kun ne ei mua niin kiinnnosta, ohitan ne aika nopeasti.

Jotkut pelipäivitykset on mulle ihan turhia, mutta ne tunnistaa hetkessä uutisvirrasta ja voi sivuuttaa.

En mä jää muutenkaan tutkimaan niitä postauksia kamalan tarkasti, jos ne ei kiinnosta mua. Jos alkaa nossain vaiheessa kyrsiä liikaa, opettelen suodattamistoiminnon. Toistaiseksi ei ole ollut vielä tarvetta.

Mut joo, jos mulla olisi kaveri, joka heittäisi rasistista tai jotain muuta vihaläppää, se saisi kyllä palautetta. Tod.näk. poistaisin sen. Onnekseni joukossa ei sellaisia ole.

Vierailija
25/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi 1. Kertoo kaikki juttunsa kuivan"hauskasti" , sillain muka Markus Kajon tyyliin.

Tyyppi 2. Fanittaa yhtä bändiä ja linkittää jatkuvalla syötöllä sen videoita, kuvia, hehkuttaa kuinka ihku se laulaja taas onkaan yms. Ikää +30.

Tyyppi 3. JOKA päivä ennen töihin lähtöä se kirjaa eri vaatioin, että "se ois taas työpäivä edessä". Ja JOKA työpäivän jälkeen, että "olipas taas paska työpäivä". Tämä tyyppi kirjaa myös sairastaessaan (tai miehensä/lapsensa sairastaessa) jokaisen oireen, ykäämiskerran, yskän tuotokset, kutinat, vuodot ja lääkärikäynnit.

Tyypit, jotka kirjaavat jokaisen aikaisen heräämisensä. Tätä itse asiassa harrastaa aika moni, "vapaapäivä ja ois saanut nukkua ja meikä herää jo klo 6", no voi vittu kun ihmeellistä.

Tyypit, jotka käyttävät kulahtaneita kliseitä. "Sumpit nassuun ja nokka kohti pääkaupunkia".

Tyypit, jotka raivoavat tai saavat muuten suuria tunteenpurkauksia Facessa. "Nyt ei kannata alkaa mulle aukomaan yhtään, on meinaan ollut niin paska päivä!" (Tuskin kukaan on koskaan aukonutkaan, mutta kun pitää uhota?)

Tyypit, jotka vaihtavat koko ajan profiilikuviaan, joissa joka kuvassa kuitenkin näyttävät samalta (käsivaralla otettu muikistuskuva). Tai lisäävät näitä Instagramilla. Muutenkin tyypit, jotka täyttävät koko feedin kuvasaasteella. "Musti jäällä" ja siihen joku 30 kuvaa, kun kaukana valkealla hangella näkyy musta piste...

Jep, vika on minussa, en vaan jaksa näitä enää.

eniten nauratti toi "Musti jäällä" ja ne 30 kuvaa : D D

Vierailija
26/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan osannut valita kivan kaveripiirin, kun ei ärsytä kukaan. No, monelta saan etusivulle "vain tärkeät", joku on kokonaan piilossa jne. Ei ärsyttävyyden takia, vaan siksi, että muuten menisi uutisten lukemiseen koko päivä.

Vierailija
27/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi 1. Kertoo kaikki juttunsa kuivan"hauskasti" , sillain muka Markus Kajon tyyliin.

Tyyppi 2. Fanittaa yhtä bändiä ja linkittää jatkuvalla syötöllä sen videoita, kuvia, hehkuttaa kuinka ihku se laulaja taas onkaan yms. Ikää +30.

Tyyppi 3. JOKA päivä ennen töihin lähtöä se kirjaa eri vaatioin, että "se ois taas työpäivä edessä". Ja JOKA työpäivän jälkeen, että "olipas taas paska työpäivä". Tämä tyyppi kirjaa myös sairastaessaan (tai miehensä/lapsensa sairastaessa) jokaisen oireen, ykäämiskerran, yskän tuotokset, kutinat, vuodot ja lääkärikäynnit.

Tyypit, jotka kirjaavat jokaisen aikaisen heräämisensä. Tätä itse asiassa harrastaa aika moni, "vapaapäivä ja ois saanut nukkua ja meikä herää jo klo 6", no voi vittu kun ihmeellistä.

Tyypit, jotka käyttävät kulahtaneita kliseitä. "Sumpit nassuun ja nokka kohti pääkaupunkia".

Tyypit, jotka raivoavat tai saavat muuten suuria tunteenpurkauksia Facessa. "Nyt ei kannata alkaa mulle aukomaan yhtään, on meinaan ollut niin paska päivä!" (Tuskin kukaan on koskaan aukonutkaan, mutta kun pitää uhota?)

Tyypit, jotka vaihtavat koko ajan profiilikuviaan, joissa joka kuvassa kuitenkin näyttävät samalta (käsivaralla otettu muikistuskuva). Tai lisäävät näitä Instagramilla. Muutenkin tyypit, jotka täyttävät koko feedin kuvasaasteella. "Musti jäällä" ja siihen joku 30 kuvaa, kun kaukana valkealla hangella näkyy musta piste...

Jep, vika on minussa, en vaan jaksa näitä enää.

Vierailija
28/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pelipäivitykset on mulle ihan turhia, mutta ne tunnistaa hetkessä uutisvirrasta ja voi sivuuttaa.

ne pelit (esim. candy crush)taitaa automaattisesti niitä laittaa jakoon. Ärsyttävää!(siis se automaattijako ärsyttää, ei ne kaverit)

Ite oon laittanu pelisovelluksiin asetuksen, että näkyvät vain minulle. En haluu ketään niillä kiusata ja en välttämättä haluu mainostaa millainen peliaddikti olen :)

Vierailija
29/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyylät, jotka eivät koskaan päivitä mitään, kommentoi mitään tai tykkää mistään eivätkä ole muka koskaan facebookissa... mutta tietävät jokaisesta sinun ja kavereidesi postauksesta, kommentista ja statuksesta kaiken.

Jotenkin epämääräisesti tulee vainottu fiilis.

Vierailija
30/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan 50 liikuntasuoritusta tyyliin "kävely 10 minuuttia". Argggh.

Vierailija
31/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä voi oikeesti olla apua elukan löytymisessä. Viesti kulkee tehokkaasti.

Näitä on kyllä kieltämättä alkanu olla vähän liikaa, mutta toisaalta äkkiä ne yli hyppää.

voishan sitä tietysti jakaessa miettii onko kavereissa mitenkä paljon juuri sen alueen asukkaita.

Siskolta oli just kissa kateissa ja kuva oli levityksessä. En kyllä ite jakanu, kun kavereissa ei olli ketään siltä katoamispaikkakunnalta.

Vierailija
32/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttävät vain saman henkilön toistuvat omakehuiset tai omaa lasta ylikehuvat postaukset.

Kysymys teille, joita ärsyttävät kaikki mahdolliset postaukset. Mikä sitten mielestänne on fb:n funktio, jos ette kestä mitään, mitä toiset sinne raapustavat? Eikö olisi aika tylsää, jos kukaan ei koskaan kirjoittaisi mitään?

Vierailija
33/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypit, jotka vaihtavat koko ajan profiilikuviaan, joissa joka kuvassa kuitenkin näyttävät samalta (käsivaralla otettu muikistuskuva).

Nainen on yli 20v ja usein laittaa kuvia itestään. Ilme ja asento on aina sama. Huulet vähän töröllään vienossa hymyssä. kun kattoo sen kuva-albumia niin kaikki kuvat on samanlaisia. Ehkä pusero on erilainen. Huvittaa.

Ja vastaava tapaus on yks 17v pimu. Tällä on lisänä vain sitaatti jostain laulusta tai jostain kökkörunosta vai liekö oma riipustus. "ah, sä lähdit ja mä jäin niin yksin. Tiesin tän päivä tulevan.." tai muuta teiniangstaa.

Vierailija
34/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestän kyllä kaikki tavalliset työpäivä yms postaukset mut mikään ei ärsytä niin paljoo ku facebookissa riitelevät pariskunnat!! voi luoja että ihmiset ei ajattele yhtään mitä jakavat kaikkien kanssa!

Vierailija
35/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) kenenkään ei ole pakko olla facebookissa

b) kavereita voi hallinnoida itse

c) mikä aivan upeinta, MYÖS FEEDIÄ VOI HALLINNOIDA ITSE

eli mun mielestä täytyy olla ihmisellä päässä vikaa, jos se istuu iltakaudet facebook auki ja raivoaa sille, ettei sen tuttavapiiri tee sen maun mukaisia päivityksiä. Sitä voi tehä niin montaa muuta asiaa. Ja sitä voi piilottaa ne, joista ei tykkää. (Ai niin, paitsi, jos haluaa tuntea vähän ylemmyyttä, kun voi haukkua itseään typerämpiä?)

Mä poistan kaikki idarit feedistäni, tai kavereistani, ei ole ongelmia.

Onhan noita angstaajia ja muita aina, mutta ehkä se on niille ainoa paikka angstata?

Vierailija
36/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestän kyllä kaikki tavalliset työpäivä yms postaukset mut mikään ei ärsytä niin paljoo ku facebookissa riitelevät pariskunnat!! voi luoja että ihmiset ei ajattele yhtään mitä jakavat kaikkien kanssa!

Vierailija
37/40 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näihin ketjuihin joissa haetaaan ÄRSYTYKSIÄ, tulee aina joku pätemään että "jos ärsyttää niin ei tarvii blaa blaa blaa"TURPA KII :D Osaatteko lukea... "ärsytyksiä" haettiin.

No, varmaan se tapahtuu sen takia et saisin sanoa: ärsyttää ihmiset joita ärsyttää toisen ärsytykset :))

t. Ärsyttää kaikki. Enkä kiusallanikaan poista kavereista. Enkä newsfeedistä.

Vierailija
38/40 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAARGHG!!! päivitystä. Koska vain sen karjaisemalla ulos nettisvääreihin, sain kiven pois sydämeltä.

Ei mulla ollut tarkoitusta kellekään mitään selitellä, vaan karjahtaa vitutus ulos.

Ja sitten tuli pikkusieluilta ihmettelyä, että sano nyt kun aloititkin. Sitten kerroin, että te nillittäjät vitutatte mua ja sitten jokunen suuttu.. VOEVOE!

Ehkei sitä FB:kaan kannata lukea kuin piru raamattua.

Vierailija
39/40 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivisia naurunpyrskähdyksiä ja saan tylsään elämääni suunnattomasti iloa.

Päivitykset ovat niin huvittavia, ihmiset tyhmiä ja kulissien ylläpito humoristista.

Monet hyvät naurut on saatu ihmisten päivityksistä:)

Lisää vain, tuovat iloa elämään

Vierailija
40/40 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, on kiva avata Facebook ja etusivulla on jotain hemmetin koiran kidutus kuvia tai kuvia mustelmille hakatuista lapsista. Onko noita pakko jakaa? Kuvat ovat aina vanhoja, todellisesta aiheesta irrotettuja ja otettu toisella puolella maapalloa ja silti niitä pitää jakaa, koska kuvassa käsketään niin? Itsellä tuollaiset kuvat tekevät vaan niin pahaa, että en haluaisi niitä katsella varsinkaan kun niitä jaetaan "huvin vuoksi" ja voivotellaan sitten yhdessä kaikkien fb-kamujen kanssa, ihan kuin se auttaisi asiaan millään muotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi