Oletko kokeillut kahvakuulaa, mutta et tykännyt, miksi
siis aivan loistava laji. Vyötäröltä sulaa jenkkakahvat ihan silmissä. Eikä lihaksistakaan haittaa ole =)
Kommentit (26)
Tulee lihastreenin lisäksi aerobinen hoidettua samalla.
Korvaa kotikäytössä monen monta kuntosalilaitetta.
Ja joo, tekniikka ensin kuntoon ettei mene paikat rikki.
Ostin salihistoriani perusteella kahdeksan kilon kuulan.
Olen sairauden jälkeen niin heikossa kunnossa, etten jaksa nostaa kyseistä kuulaa... :D
Kokeilen uudelleen kuntouduttuani.
Ostin salihistoriani perusteella kahdeksan kilon kuulan.
Olen sairauden jälkeen niin heikossa kunnossa, etten jaksa nostaa kyseistä kuulaa... :D
Kokeilen uudelleen kuntouduttuani.
kun keho ei ole tottunut. Toisen kerran jälkeen ei ole läheskään yhtä kipeänä, kun hermot ovat jo tottuneet uusiin liikeratoihin.
Mulla ei ole ainakaan ongelmaa liikkeiden kanssa, vaikka ohjaaja ei kovin yksityiskohtaisesti neuvokaan, oon joogannut sen verran kauan, että oma keho on tuttu ja ergonominen tapa toimia tulee selkäytimestä. Ja kun aloittaa tarpeeksi kevyellä kuulalla, ei senkään puolesta riko paikkojaan.
Mutta mun niskat menee siinä ihan jumiin. Jännitän kai jotenkin niskoja, varsinkin sitten kun väsyy. Kuulankin tietty voisi vaihtaa kevyempään, 8 kiloisella teen...
Siinä lajissa oikein kuulee kun rasva tirisee kropassa ja kaloreita kuluu ;-) Ihan mahtava laji.
sitten kun lakkasi tuntumasta, ostin painavamman kuulan. Kyllä liikunnasta pitää olla jotain hyötyäkin