Miksi mä annoin lapsen mennä mummille, nyt mulla on kauhea ikävä sitä! :(
Käytiin lapsen kanssa uimassa tänään mummin kanssa ja lapsi siellä pukuhuoneessa sanoi, että tahtoisi mennä mummin luo. Mä siinä ajattelin, että ei mulla ole mitään sitä vastaan. Nyt sitten on kamala ikävä ja talo tuntuu tyhjältä. :( Lapsella ikää nippanappa 3 vuotta.
Kommentit (8)
entäs kun se asuu ja kulkee omillaan - miten sitten pärjäät??
alkoholisoidun kokonaan tai jotain. *synkkänä*
ap
mikä lapsen kanssa ei onnistu? Lähde elokuviin, tanssimaan, kylään ystävän luokse??
Ei sun tarvi siellä kotona yksin näivettyä, vaan nauti. Se lapsi tulee varmasti huomenna takaisin ja on onnelinen kun ei tarvi olla sun helmoissa kokoajan.
että ei ole mitään kivaa minne mennä! Kaikki kaverit omissa menoissaan, minä ainoona sinkkuna olen yksin. Elokuviin ja ravintolaan noin 40 kilometriä matkaa ja olen jo juonut yhden siiderin :/
Mut tää yksinäisyys on eri juttu, siitä alotin äsken jo toisen ketjun.
Mun pitäis tehä gradua, pitäisi palauttaa se heti vuodenvaihteen jälkeen (heh), mutta en saa aikaiseksi sitäkään. Nyt vetäs ihan täysin apaattiseksi.
ap
alkoholisoidun kokonaan tai jotain. *synkkänä*ap
et kai kärsi läheisriippuvuudesta??? työstä asia jotta et joudu pulaan myöhemmin. tiedän perheen, jossa lapsista oli ylihuoli eivätkä päässet koskaan omilleen, kun vanhemmat vaikka sairastui jos muu ei auttanu. äiti kantoi ruuat eteen aikuisille "lapsille" ja häntä vielä kohdeltiin kaltoin :(
mikä lapsen kanssa ei onnistu? Lähde elokuviin, tanssimaan, kylään ystävän luokse??
Ei sun tarvi siellä kotona yksin näivettyä, vaan nauti. Se lapsi tulee varmasti huomenna takaisin ja on onnelinen kun ei tarvi olla sun helmoissa kokoajan.
Meillä tyttö just 2v on ollut neljä kertaa mummilla yötä, aina on mennyt hyvin ja tytöllä mummilla on ollut ihanaa laatuaikaa. Onhan meillä vanhemmilla ollut ikävä, mutta olemme myös osanneet nauttia kahdenkeskisestä ajasta. :)
kun nautiskelen tässä juuri yhtä (ja ainoata) siideriäni. En mä ole läheisriippuvainen, iski vaan ikävä lasta!
ap
alkoholisoidun kokonaan tai jotain. *synkkänä*ap
"alkoholisoidun kokonaa.." Ettet vaan nyt pienessä hiprakassa kirjoita tätä ja muistele ja oikein rämmi kaikissa hyvissä muistoissa?
Mitäs jos katsosit vaikka jonkun hyvän leffan, tai käy lenkillä ja lämmitä sauna ja mene aikaisin nukkumaan. Mutta, älä ota viinaa, se ei ainakaan helpota.