Mitä wt inhoaa?
Kommentit (47)
kun tämän mukaan wt = yläluokka = alaluokka = syrjäytyneet = kotiäidit työvoimareservinä = siis ihan kaikki mikä tänne mahtuu.
Mikä siis on oikeasti wt?
Yläluokkainen, joka kokonaan tippunut yhteiskunnan ulkopuolelle ja haistattaa homeet "kaikelle entiselle" eikä välitä, koska ei tartte välittää tommoisessa tilassa enää yhtään mistään yhtään mitään eikä kannata välittää eikä muutenkaan ole aikaisemminkaan välittänyt siitä mitä nyt muut muka musta ajattelevat yms.
Kuka tahansa muu, joka käyttäytyy kuin nousukas jostain paikasta toiseen paikkaan ja siis apinoi milloin mitäkin, minkä luulee olevansa sitä tai tätä ja luulee tuon "mukamas hyvän" siirtävän hänet johonkin uusiin sfääreihin. Harhaa kuitenkin ja täällä ollaankin aika skitsoja, kun halutaan kollektiivisesti olla sitä jotain, mikä jo kollektiivisesti on tästä yhteiskunnasta eliminoitu mm kun maasta tuli joku mukamas demokraattinen tasavalta.
Wt ei ole henkilö, joka on aito eikä yritä olla jotakin muuta kuin mitä oikeasti on oli sitten köyhä tai rikas, työssä tai jossain muualla.
Yleensä olen antanut kenen tahansa olla mitä tahansa ilman, että se liikuttaa mun napaa, mutta koska olen muuttunut joksikin wt-paskiaiseksi itsekin, niin panen näköjään nyt kaikkea huokealla "mikä liikkuu" eli heittelen provoa sinne sun tänne. Se on ehkä / kait jonkunlainen v-s ties mistä. Silti olen sitä mieltä, että koko wt-sanonta pitäisi kieltää tästä maasta, sillä se on oikeasti toisten mollaamista, halventamista, kiusaamista yms. Jokainen on arvokas sellaisena kuin on eikä Suomessa oikeastaan ole mitään roskaväkeä, ei valkoista eikä mustaa - jos ei sinne lasketa jotain oikeasti rikollisia ja kaikenlaisia huligaaneja, joita kuitenkin saattaa löytyä.
Jotenkin tästä maasta on onnistuttu poistamaan luokkajako. Miksi sitä nyt sitten huudetaan takaisian - ei se ole mahdollista! Miten se on tapahtunut onkin ehkä jo kysymisen arvoinen juttu, sillä esimerkiksi itänaapurissa se tapahtui tappamalla suuria ja yhteiskunnalle tärkeitä ihmisryhmiä ja nyt todetaankin, että tunnemme noiden ihmisten puuttuvan keskuudestamme. Olisiko täälläkin tapahtunut jotain samantapaista? Jos on niin sitten jotenkin todella kummallisesti? Miten? Salakavalasti? Onko täälläkin tapettu? Miten, jos sitä ei avoimesti tiedetä? Onko se se nk mukamas syrjäytyneiksi ja hulluiksi ajettujen jättiporukka vai mikä ihme? En ymmärrä tätä yhteiskuntaa ollenkaan, mutta on sellainen tunne, että en ihmettelisi, vaikka täältä alkaisi paljastua jotakin haamuja ja luurankoja ties mistä kaapista.
-Vaaleasävyistä, pelkistettyä sisustusta (pitäisi olla paljon kaikkea ja värejä)
-Klassista, hillityn väristä pukeutumista
-Neutraalin värisiä kynsiä; huomaamattomasti raidoitettuja, muuten luonnollisen värisiä hiuksia; kevyttä, luonnollista meikkiä
-Rauhallista puheääntä ja hllittyä käytöstä
Nämä seikat minussa ovat ainakin herättäneet ärtymystä/ymmärtämättömyyttä ihmisissä, jotka myönnän wt:iksi. Ei siis esimerkiksi voida käsittää, miksen halua käyttää "jotain ihanan värikkäitä" vaatteita tai laittaa baariinkaan itselleni kauheaa sotamaalausta tai kotkankynsiä :)
ei sisustus erota. samaa vaaleaa sisustusta on kaikilla, värejä enemmän boheemeilla.
Enemmän ehkä tuota pelkistettyä, ei kerätä kaikenmaailman krääsää ja koriste-esineitä lastulevyhyllyt täyteen.
inhoaa kaikkea sellaista, mihin hän ei itse kykene ja mihin hänellä ei ole varaa. Siksi hänellä on kova tarve huutaa kaikkea sellasita wt:ksi...
mun mielestä wt nimenomaan ei ole ulkonäkökeskeinen. ei todellakaan seuraa esim. muotia tai omaa mitään tyylitajua. vaatteet ostetaan jostain halpahallista ja ne ovat joko bling blingiä tai tai harmaita perusvaatteita, jotka eivät istu ollenkaan ja paljastavat kaikki muhkurat. pikku tahroista ei välitetä. hiukset on värjätty kotona miten sattuu ja niissä on 10cm juurikasvu.
wt inhoaa kaikkia hienostelijoita, oli hienostelu mitä tahansa.
Liha syödään ravintolassa wieninleikkeen tai lehtipihvin muodossa.
mun mielestä wt nimenomaan ei ole ulkonäkökeskeinen. ei todellakaan seuraa esim. muotia tai omaa mitään tyylitajua. vaatteet ostetaan jostain halpahallista ja ne ovat joko bling blingiä tai tai harmaita perusvaatteita, jotka eivät istu ollenkaan ja paljastavat kaikki muhkurat. pikku tahroista ei välitetä. hiukset on värjätty kotona miten sattuu ja niissä on 10cm juurikasvu. wt inhoaa kaikkia hienostelijoita, oli hienostelu mitä tahansa.
Wt laittaa kaikki rahansa (jos on nainen) hiustenpidennyksiin, tekokynsiin, ripsenpidennyksiin jne. +vaatteisiin. Wt häpeää sitä mitä on, vertaa itseään koko ajan muihin ja yrittää näyttää paremmalta mitä on. Auto pitää olla hieno, rahoituksella ostettu, usein jopa jonkun sukulaisen nimiin kun omat luottotiedot on menneet. Tauluteevee ja kaikki pelit ja vehkeet pitää olla myös. Tällaiset ulkoiset asiat merkitsevät, vaikka tili olisi miinuksilla ja lapsiile ei olisi varaa ostaa vaatteita tai ruokaa.
mun mielestä wt nimenomaan ei ole ulkonäkökeskeinen. ei todellakaan seuraa esim. muotia tai omaa mitään tyylitajua. vaatteet ostetaan jostain halpahallista ja ne ovat joko bling blingiä tai tai harmaita perusvaatteita, jotka eivät istu ollenkaan ja paljastavat kaikki muhkurat. pikku tahroista ei välitetä. hiukset on värjätty kotona miten sattuu ja niissä on 10cm juurikasvu. wt inhoaa kaikkia hienostelijoita, oli hienostelu mitä tahansa.
ei välttämättä ole kuitenkaan yhtään wt. :)
kun vappuna ylioppilaat painavat päähänsä yolakin.
Mamuja.
Kaikenmaailman tutkijoita, asiantuntijoita, virkamiehiä, poliitikkoj, pomoja, herroja.
Etanoita, simpukoita, muita äyriäisiä.
Pakkoruotsia. Venäläisiä.
Homoja ja muita seksuaalisia kummajaisia.
-tupakoimattomia ihmisiä
-luonnollisilla sävyillä värjättyjä/värjäämättömiä hiuksia
-autottomuutta
-"hienostelua" ruoan kanssa j
-terveysvaikutteista ruokaa
-terveys-/liikunta-hössötystä
Kuria lastenkasvatuksessa.
Menestyvää ja varakasta laihaa naista.
Itsevarmuutta muissa ihmisissä.
niin kuntoilu- kuin kulkuvälineenäkin. Ei tule kuuloonkaan, että wt ajaisi parinkymmenen kilometrin matkaa töihin tai ruokakauppaan polkupyörällä. Maasturi, mieluiten city- se alla olla pitää!
ja juo pois kaikki edellisillalta vajaaksi jätetyt kaljapullot niin joku on käyttänyt niitä tuhkakuppeina... juo se ne silti mutta käyttää siinä kohtaa tyypillisen karkeaa wt-kieltä
Muodilla tarkoitan kansainvälisen tason huippumuotia, sitä mitä näkee mm. Pariisin muotiviikolla.
Harrastaminen on hienostelua. WT:n lapset istuu kotona tai rettelöi kaupungilla.
wt inhoaa ihmisiä, jotkaeivät katso putousta tai jotka eivät pelaa ja anna lastensa pelata walking dead -pelejä
Paha opettaja soitti ja sanoi että hänen Nico-Petterinsä on ollut tuhma koulussa, niinpä WT vaihtoi lapsen koulua ja haukkui opettajan lyttyyn kaikkien kuullen.
Nico-Petteri ei tottele 10-vuotiaana kun ollaan lähdössä reissuun. Joku sanoo varovasti että eihän se kotiinkaan voi jäädä yksin. WT räjähtää ja alkaa kiljumaan että kuinka hän voi väkisin kantaa ison pojan reissuun, jääköön sitten kotiin!
Ei jaksa kokata, syökää lapset eineksiä tänäänkin.
Tietty 15-vuotias saa ottaa saunakaljan tai pari.
Minä mitään harrastuksia maksa, istukoot koneella.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2013 klo 12:48"]
Paha opettaja soitti ja sanoi että hänen Nico-Petterinsä on ollut tuhma koulussa, niinpä WT vaihtoi lapsen koulua ja haukkui opettajan lyttyyn kaikkien kuullen.
Nico-Petteri ei tottele 10-vuotiaana kun ollaan lähdössä reissuun. Joku sanoo varovasti että eihän se kotiinkaan voi jäädä yksin. WT räjähtää ja alkaa kiljumaan että kuinka hän voi väkisin kantaa ison pojan reissuun, jääköön sitten kotiin!
Ei jaksa kokata, syökää lapset eineksiä tänäänkin.
Tietty 15-vuotias saa ottaa saunakaljan tai pari.
Minä mitään harrastuksia maksa, istukoot koneella.
[/quote]
Tää on enemmänkin eliitin piirre.
ei sisustus erota. samaa vaaleaa sisustusta on kaikilla, värejä enemmän boheemeilla.