Treffit huomenna. Miten laihdutan 42kg huomiseksi klo 12 mennessä!??
Kommentit (20)
Ummetuslääkettä huiviin ja ruikuili lentää niin kauan kun on tarvis
Siirrä treffejä sanomalla että sinulla on Skoda. Mies kyllä ymmärtää jos ei ole opiskellut humanistisessa.
Ei taida onnistua. Laita muotoilevat alusvaatteet ja kauniit vaatteet sekä hyvät meikit + kampaus. Häikäise se treffikumppani älylläsi...
Miten olis treffit lihavan miehen kanssa. Ei onnaa vai no sitten kunnan keskustaan vaan jakamaan itseään.
Koristele varpaita kun katsot telkkaria. Naputteli sormia, ihan lisää arkiliikuntaa sinne kalenteriin. Vuorokaudessa voi helposti pudottaa kymmeniäkin kiloja kunhan löytyy tahdonvoimaa ja sitä arkiliikuntaa. Karamelliä vain pieninä annoksina ja limukoissa suosi niitä pienempiä tölkkejä, shipsit vaihda ruislastuihin!
Lihavat miehet ei huoli pulleita naisia.
Manifestoi kiloja pois yön aikana tai juokse unessa maratooni
Lopulta kuitenkin vain oma päätös voi sen laihdutuksen aikaansaada. Purukumia kannattaa purra, leukojen louskutus nostaa perusaineenvaihdunnan tasoa yhtä paljon kuin tehokas hikitreeni (19%)
Minun serkku laihdutti armeijaan mennessä yli 120 kiloa yhdessä yössä. Manifestoi ja vaihtoi suklaan vähärasvaisempaan merkkiin (marabou-> Fazer) ja niin se paino lähti putoamaan yhdessä yössä ja aamulla serkku painoi sen 88 kiloa entisen neljännestonnin sijalta (oli 189 cm pitkä elikkäs BMI meni kokolailla uusiksi!)
Kokeile soittaa Sherman Klumpille.
En tiedä oletko trolli mutta tiedän tuon tunteen ja tarpeen.
Tunget teollisuusimurin anukseen ja teet tee-se-itse rasvaimun?
Vierailija kirjoitti:
Manifestoi kiloja pois yön aikana tai juokse unessa maratooni
Lopulta kuitenkin vain oma päätös voi sen laihdutuksen aikaansaada. Purukumia kannattaa purra, leukojen louskutus nostaa perusaineenvaihdunnan tasoa yhtä paljon kuin tehokas hikitreeni (19%)
Minun serkku laihdutti armeijaan mennessä yli 120 kiloa yhdessä yössä. Manifestoi ja vaihtoi suklaan vähärasvaisempaan merkkiin (marabou-> Fazer) ja niin se paino lähti putoamaan yhdessä yössä ja aamulla serkku painoi sen 88 kiloa entisen neljännestonnin sijalta (oli 189 cm pitkä elikkäs BMI meni kokolailla uusiksi!)
Manifestointihan vaikuttaa tehokkaalta🤔
Kävele kolme tuntia reippaasti, ja sitten saunaan hikoilemaan.