Vituttaa kun miehen teini-ikäinen tytär vaan makaa ja pelaa
eikä isänsä saa pentua edes astianpesukonetta tyhjentämään. Ei ihme että äitinsä nakkasi teinin pihalle.
Kommentit (23)
Et sitten sossuun saanut ilmoitettua äidin toimintakyvyttömyydestä. Teillä näköjään jokainen laiskuudessaan saamaton.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2013 klo 19:26"]
Nytkin tuo teini on maannut täällä viikon. Edes hampaitaan ei pese koskaan. Ei käy suihkussa, ei käytä dödöä jne. Olkoon. Ei ole mun lapsi. 2-3 vuotta, niin voidaan lopettaa tää täyshoitola.:) Jos kerran äitinsä on NIIN LUUSERI, ettei opeta lapselleen edes perusjuttuja kuten hygienia ja isänsä niin munaton pelle, ettei pysty eksälleen ottamaan tuota ongelmaa puheeksi, niin siinähän ovat. Aivan sama. Lopettakoon koulunkin, kun kerran ei äitinsä viitsi senkään käymisen perään katsoa ja isänsä taas munattomana kohauttelee hartioitaan sille, että äiti laiminlyö kaikki velvollisuutensa ja lapsi on täysin oman onnensa nojassa likaisissa vaatteissa haisevana.
Sitä paitsi jos teini on tuollainen, ettei vaihda vaatteita eikä käy suihkussa, on se varmaan masentunut, ja tarvitsisi jotain apua. Psykologi, koulukuraattori? Kyllä mun teinit on viettänyt aina aika paljon aikaa suihkussa... ja dödöt tuoksuu ja hajuvedet välillä liikaakin.
Nyt isä vastuuseen lapsestaan, hän on vanhempi, ja pystyy keskustelemaan lapsen kanssa, ja hakemaan apua.
Tosi puheessa se on varmaan läski ja/tai ruma eikä saa puolisoa.
Mielenkiintoinen viesti ketju. En kyllä lähtisi ketään syyllistämään, koska kaikki on yksilöitä ja toimii eri tavalla. Olen itse myös äitipuoli. Voin kertoa viiden vuoden kokemusella, että jos perussiisteyteen, hampaiden, käsien yms pesua ei ole opetettu lapsesta saakka niin kova homma on ja kaikille ei ikinä mene perille. Myös meillä on kirjeet kirjoitettu jospa teinit sen välityksellä puhuisi. Ei mitään tulosta, alkeellisimpaankaan asiaan en saanut vastausta. Teinit on olleet minulle lähes puhumattomia pari vuotta, silloin kyllä on avattu suu kun ovat olleet jotain vailla. Vuosi sitten puutuin asiaan todella ja tuloksena oli, että he väkinäisesti tervehtii minua nähdessään. Äiti ei tapaa lapsiaan kuin 2-4 x vuodessa ja kenelläkään ei ole tietoa oloista missä sinä aikana ollaan. Aina ei ole edes ruokaa. Tällä hetkellä 16 v on ihan puhumaton ja minulla hermot riekalaina. Lastensuojelusta ei mitään apua....viimeisin ilmoitus jonka tein itse tytöstä, mahdollinen seksuaalinen hyväksikäyttö kesällä, masennus ja minä niin loppu, että en takaa etten löisi häntä. Tuloksena kk päästä keskustelu aika jossa aineena tytön ja äitipuolen huonot välit. Vittu sanon minä, ei ihme, että tässä maassa tapahtuu vaikka minkälaisia perhetragetioita. Eli minä punkkaan muualla kuin kotonani etten räjähtäisi.