Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa kun miehen teini-ikäinen tytär vaan makaa ja pelaa

Vierailija
05.01.2013 |

eikä isänsä saa pentua edes astianpesukonetta tyhjentämään. Ei ihme että äitinsä nakkasi teinin pihalle.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että äitinsä nakkasi miehen pihalle :)

Vierailija
2/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotitöihin, harrastavat päivisin vain ulkoilua ja läksyjen lukua ja heräävät viikonloppuisinkin viimeistään klo 8?

Relaa vähän, se on teini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minua vituttaa ihan oma teini-ikäinen tytär ja jos vielä ei olisi oma niin en katselisi päivääkään PISTE

Vierailija
4/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patalaiska, mutta tekee kotitöitä jos käsketään.

Ärsyttävää, mut minkäs sille voi, kai se kuuluu tuohon ikään.

Vierailija
5/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiskoja ja itsekkäitä. Ole helvetti onnellinen ettei dokaa ja varastele yms.!

Vierailija
6/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin tuo teini on maannut täällä viikon. Edes hampaitaan ei pese koskaan. Ei käy suihkussa, ei käytä dödöä jne. Olkoon. Ei ole mun lapsi. 2-3 vuotta, niin voidaan lopettaa tää täyshoitola.:) Jos kerran äitinsä on NIIN LUUSERI, ettei opeta lapselleen edes perusjuttuja kuten hygienia ja isänsä niin munaton pelle, ettei pysty eksälleen ottamaan tuota ongelmaa puheeksi, niin siinähän ovat. Aivan sama. Lopettakoon koulunkin, kun kerran ei äitinsä viitsi senkään käymisen perään katsoa ja isänsä taas munattomana kohauttelee hartioitaan sille, että äiti laiminlyö kaikki velvollisuutensa ja lapsi on täysin oman onnensa nojassa likaisissa vaatteissa haisevana.

Vierailija
7/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

isän vastuulle heti kun rahantulo eli lapsilisät ja elarit loppuu.

Kätevää kun voi maksattaa teinin opiskelut kokonaan isällä heivaamalla pennun pihalle heti kun 18v tulee mittariin.

Vierailija
8/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin tuo teini on maannut täällä viikon. Edes hampaitaan ei pese koskaan. Ei käy suihkussa, ei käytä dödöä jne. Olkoon. Ei ole mun lapsi. 2-3 vuotta, niin voidaan lopettaa tää täyshoitola.:) Jos kerran äitinsä on NIIN LUUSERI, ettei opeta lapselleen edes perusjuttuja kuten hygienia ja isänsä niin munaton pelle, ettei pysty eksälleen ottamaan tuota ongelmaa puheeksi, niin siinähän ovat. Aivan sama. Lopettakoon koulunkin, kun kerran ei äitinsä viitsi senkään käymisen perään katsoa ja isänsä taas munattomana kohauttelee hartioitaan sille, että äiti laiminlyö kaikki velvollisuutensa ja lapsi on täysin oman onnensa nojassa likaisissa vaatteissa haisevana.

Sitä paitsi jos teini on tuollainen, ettei vaihda vaatteita eikä käy suihkussa, on se varmaan masentunut, ja tarvitsisi jotain apua. Psykologi, koulukuraattori? Kyllä mun teinit on viettänyt aina aika paljon aikaa suihkussa... ja dödöt tuoksuu ja hajuvedet välillä liikaakin.

Nyt isä vastuuseen lapsestaan, hän on vanhempi, ja pystyy keskustelemaan lapsen kanssa, ja hakemaan apua.

Vierailija
9/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kauheeta. Ja vielä annat tommosen isälle.

Vierailija
10/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isänsä niin munaton pelle, ettei pysty eksälleen ottamaan tuota ongelmaa puheeksi, niin siinähän ovat.

Mitä helvettiä? Kai se isäkin pystyy lapselleen opettamaan tapoja, miksi syyllistät vain äitiä?

Vierailija
11/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitillään ei ole koskaan ollut mitään hygieniaa. Suihkussa kävi lapsenakin vain meillä ja samat alusvaatteet oli aina vierailuvälit. Kynnet oli kuin raatelukynnet ja mustat. Mä aina leikkasin ne, äitinsä ei ikinä. Ei ikinä, korostan. Hiuksien leikkuu on vuosia ollut meidän varassa. Nyt teini-iässä pitäisi hygieniaa parantaa, mutta miten tuo osaa, kun ei ole opetettu, äiti ei yhtään patista ja elävät paskassa muutenkin. Äiti on "boheemi", joka on kuin vauva, jota kaikki päivittelee selän takana, mutta kukaan ei sano mitään, koska rouva saa raivarin. Viimeksi kaksi viikkoa sitten mies soitti eksänsä siskolle ja sisko sanoi, että on tosi huolissaan tilanteesta.... Mutta ei siskokaan uskalla ottaa puheeksi, koska eksä alkaa heti huutaa eikä myönnä mitään.

Mies saisi ottaa vastuun, mutta eipä tuo ota. Kiva sitten mun jatkuvasti saarnata ja natista teinille asiasta, joka kuuluisi vähän muillekin.

Sitä paitsi jos teini on tuollainen, ettei vaihda vaatteita eikä käy suihkussa, on se varmaan masentunut, ja tarvitsisi jotain apua. Psykologi, koulukuraattori? Kyllä mun teinit on viettänyt aina aika paljon aikaa suihkussa... ja dödöt tuoksuu ja hajuvedet välillä liikaakin.

Nyt isä vastuuseen lapsestaan, hän on vanhempi, ja pystyy keskustelemaan lapsen kanssa, ja hakemaan apua.

Vierailija
12/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä mies voi sille muuta kuin saarnata ja valistaa, jos lapsi asuu äidillään ja päivittäinen patistaminen puuttuu. Mies on aiemmin patistanut, mutta nyt jotenkin kyllästynyt ja on välinpitämätön kuten lapsen äitikin. Kumpikin surkeita, äiti vielä pahempi.

ja isänsä niin munaton pelle, ettei pysty eksälleen ottamaan tuota ongelmaa puheeksi, niin siinähän ovat.

Mitä helvettiä? Kai se isäkin pystyy lapselleen opettamaan tapoja, miksi syyllistät vain äitiä?

Vierailija
13/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitillään ei ole koskaan ollut mitään hygieniaa. Suihkussa kävi lapsenakin vain meillä ja samat alusvaatteet oli aina vierailuvälit. Kynnet oli kuin raatelukynnet ja mustat. Mä aina leikkasin ne, äitinsä ei ikinä. Ei ikinä, korostan. Hiuksien leikkuu on vuosia ollut meidän varassa. Nyt teini-iässä pitäisi hygieniaa parantaa, mutta miten tuo osaa, kun ei ole opetettu, äiti ei yhtään patista ja elävät paskassa muutenkin. Äiti on "boheemi", joka on kuin vauva, jota kaikki päivittelee selän takana, mutta kukaan ei sano mitään, koska rouva saa raivarin. Viimeksi kaksi viikkoa sitten mies soitti eksänsä siskolle ja sisko sanoi, että on tosi huolissaan tilanteesta.... Mutta ei siskokaan uskalla ottaa puheeksi, koska eksä alkaa heti huutaa eikä myönnä mitään.

Mies saisi ottaa vastuun, mutta eipä tuo ota. Kiva sitten mun jatkuvasti saarnata ja natista teinille asiasta, joka kuuluisi vähän muillekin.

Kun kyseessä on selvä kasvatuksen ja hoidon laiminlyönnin tulos? EI se lasta mollamalla ainakaan parane tuo asia.

Ja tiedän todellakin mistä on kysymys, kun itseäni ei myöskään opetettu hygienia -asioissa, ja teininä olin varmaan myös helposti likainen ja haiseva.

Tuota teiniä kannattaa ohjata paljon kauniimmin ja hienovaraisemmin siihen parempaan hygieniaan. Kaikki hyökkäävä lähestyminen saa teinin vain enemmän takajaloilleen.

Vierailija
14/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä jo pienestä alkaen ja tilanne tuo olet sinäkin osasyyllinen tilanteeseen.

Kasvatusvastuu se on sinullakin niihin lapsiin ja nuoriin jotka kodissasi punkkaa.

Jos vanhemmat ovat kyvyttömiä niin olet sinäkin ollut. En minä katselisi tuollaista menoa vuositolkulla.

Säälittää tuo teini kun kukaan ei ole siitä riittävästi välittänyt opettaakseen perusasiat. Mitä masennukseen tulee niin nuori voi ollakin masentunut vuosien laiminlyönnin seuraamuksena. Jos äitinsä on mitä kerrot miksi lapsi ei ole ollut teillä ja äiti etävanhempana.

Tekisin teistä lastensuojeluilmoituksen jos tietäisin keitä olette.

Vierailija
15/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä isänsä saa pentua edes astianpesukonetta tyhjentämään. Ei ihme että äitinsä nakkasi teinin pihalle.

no voi vee, ne kersat tykkää tyjentää astianpesukonetta kun ne on 1-3v.

Teini tykkää leipoa ja tehdä ruokaa ja ihan jotain muuta kuin tyhjätä astianpesukonetta, ja miksi ei jokainen saisi kotona tehdä sellaista mitä tykkää tehdä?

kauhea ihminen puhuu lapsen pihalle nakkaamisesta, jos on jo kertaalleen häädetty omasta kodista. toivottavasti isänsä nakkaa sinut ja penikkasi pihalle jos niitä on, eikä tytärtään.

Vierailija
16/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita mollaatte päiväkotikasvatteja?

Vierailija
17/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sano sille, että se haisee paskalle. Kännykkä myös pois ja viikkoraha. Ne ovat etuuksia, jotka saadaan sitten, kun eletään ihmisiksi ja osallistutaan talon töihin. Viet sen vaikka korvista vessaan ja tyrkkäät sitten hammasharjan suuhun. Ihminen on juuri niin laiska kuin sen annetaan olla. Aikuiset määräävät, mitä lapset tekevät - vaikka se lapsi olisikin jo yli 10-vuotias.

Vierailija
18/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävällisesti, miten tulisi toimia, ja/tai käske isän ottaa yhteys kouluterveydenhoitajaan ja kuraattoriin, heti ensi viikolla.

Vierailija
19/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä punkkasi 26v. tyttö joulun, ma-pe.

Huokaili kun on NIIN tylsää, ei tehny oikeastaan mitään.

Tuli meille siis täysihoitoon ja huokaili kun joutui IHAN ITSE tekemään salaatin yks ilta.

Ai niin laittohan se omat pyykit koneeseen, mutta me jouduttiin ne laittamaan kuivumaan jottei olis olleet siellä yötä.

Mieheni kanssa oltiin oltu välipäivät töissä ja jääkaapissa olisi ollut ruokaa vaikka kuinka.

Tulevaisuudennäkymiä tässä vaan kertoilen....

Vierailija
20/23 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi minun tytär tai poikapuoli niin olisin jo aikoja sitten huolehtinut siitä, että lastensuojeluilmoitus olisi tehty, mikäli äiti ei ole huolehtinut lapsensa voinnista. Sen lisäksi olisi itse nämä asiat lapselle opettanut ja vielä nytkin yrittäisin auttaa tätä teiniä yrittämällä avata puheyhteyttä, hakemalla apua mikäli hän on masentunut. Ihan hirvittää ajatella, että on tuollainen äitipuoli, joka ei välitä vaan täällä kiroaa teiniä.

Nimimerkillä: äitipuolena myös ollut