Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen mies ei kelpaa minulle!

Vierailija
04.01.2013 |

Hyvät kanssasisaret! Olenko ainut suomineito, joka on kiinnostunut ulkomaalaisista eksoottisista miehistä, kun taas suomalaiset herrat ei kiinnosta pätkääkään ystävyyttä enempää? Jostain syystä suomalaiset miehet eivät vain herätä minussa minkäänlaisia romanttisia tunteita. En halua yleistää, mutta tyypillinen suomalainen ei vaan minua kiehdo ja ulkonäöltään suomalaiset, yleensä vaaleat herrat ovat tylsiä - haluan vierelleni jonkun, joka ei muistuta minua! Toki suomalaisen rehellinen perusluonne on plussaa, mutta ei sillä pitkälle pötkitä. Tämä voi kuulostaa pinnalliselta, mutta yksi suurimmista Suomi-herrojen vioista on se, että he puhuvat suomea! Hieman itsekästä ehkä, mutta ulkomaalaisen herran kanssa seurustellessa tai eläessä pääsee treenaamaan kieliä tai parhaillaan jopa oppii uuden kielen ihan ilmaiseksi (toki pitkä vuosia kestävä prosessi). Tällä tavoin siitä señorista on jotain hyötyäkin!!

Tällä hetkellä asun eksoottisen, tumman, komean ja pitkän herran kanssa (eikös Napakymppi-ohjelmassa perinteinen rouvien miesihanne ollut ”tumma ja komea ja pitkä mies”?), enkä voisi kuvitellakaan olevani parisuhteessa tylsän ja vaisun suomalaisen miehen kanssa, joka puhuu suomea. Toki erilaisesta kulttuurista lähtoisin olevan kanssa tulee silloin tällöin väärinkäsityksiä ja kulttuurikiistoja, mutta enimmäkseen erilaisuus on rikkautta. Ja voi kuinka ihanaa, vauvoistani tulee vähintään kolmikielisiä tai jopa nelikielisiä melkein itsestään!

Huom! Tämä ei ole provo, vaikka siltä voikin vaikuttaa. Olen oikeasti tätä mieltä, ja olisi kiinnostavaa tietää, kuinka paljon samankaltaisia yksilöitä onkaan.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana vaalea Suomalainen mies. Kielitaitoinen kyllä : ) On asunut osan elämästään ulkomailla. Ei juo liikaa, kunnioittaa minua, auttaa lapsenhoidossa. Ja hemmotteleekin joskus. Saan tehdä osa-aikatyötä, eikä mies napise ollenkaan. Tosin teen muuten pääasiassa kotityöt. Mies joskus auttaa, jos minulla kiireitä. Tyytyväinen minä olen näin.

Vierailija
62/73 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisin monelle suomimiehelle, mutta vaikeaa on. Olen ollut pitkässä parisuhteessa ulkomaalaisen kanssa. Suomalaisen kanssa oleminen tuntuu oudolta - varmaan tottumuskysymys. En kuitenkaan ole mikään suomivihaaja, voihan se mies tulla vastaan missä tahansa ja viedä jalat alta :) Harmi vaan, että monet komeat suomalaismiehet on varattu ja jäljellä outoja möllejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voita kyllä mikään tai kukaan!

Vierailija
64/73 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa! Asuin vuosia Etelä-Suomessa, jossa miehet ovat valitettavan usein aivan kuten edellinen kirjoittaja kuvaili,laiskoja ja epämiehekkäitä! Onneksi viimein löysin mutkien kautta oman miehekkään Suomi-karhuni pohjoisesta. Suosittelen siis miehen metsästystä Lapissa!

Vierailija
65/73 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kyllähän muakin tummapiirteiset miehet kiehtoo. Oma suomalainen mies vei kuitenkin luonteellaan ;) Ja valitettavasti on pakko sanoa, että jos näkee kaupungilla suomalaisen naisen ulkolaisen miehen kanssa, niin väistämättä vaikuttaa siltä, että nainen ei ole sieltä sosiaaliluokkien parhaimmasta päästä. Sori.

Vierailija
66/73 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
67/73 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä suomalaisia miehiä juuri minään. Reissaankin ahkerasti Turkissa ja Ghanassa. Siellä miehet kohtelevat minua kuin prinsessaa. Edes muodokkuuteni ei haittaa, suomalaiset maajussit kun kaipaavat lakeuksista, ei saa olla kumpua mihinkään suuntaan. Kyllä kunnon turkkilainen mies on oikea mies, heillä on karvatkin kuin miehellä. Suomalaiset ovat kuin pikkupoikiaa.

http://www.iltalehti.fi/nainen/2014081118558504_na.shtml

Vierailija
68/73 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2013 klo 18:58"]

Väiskin afrikkalaisissa illoissa, joissa vaihdamme tummia miehiämme keskenämme.

Muut ulkomaalaisiin herroihin tykästyneet, ilmoittautukaa!

Ai niin, siitähän oli joku lehtijuttu, oiskonhan ollu Suomen kuvalehdessä:

Tankkerin kokoiset, usein sosiaalialalla työskentelevät naiset menevät Ravintolalaiva Väiskille tapaamaan afrikkalaisia. Oi kun ne on ihania kun ne kehuu sinua niin paljon, toisin kuin suomalaiset miehet. Osaa tanssiakin ja ovat iloisia. Ja ennen kaikkea he tietysti tulevat maasta, jossa lihavuus on laihuutta seksikkäämpää vähäisen ruoan takia. Sitten ei tarvitse sosiaalitantankaan kulkea kaupassa pullahyllyn ohi löytääkseen hoikan miehen.

Vierailija
69/73 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko virolaisillakin isommat penikset kuin suomalaisilla miehillä?

Vierailija
70/73 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Sanon tämän nyt suoraan.

Suomalainen mies on äidin helmoissa viihtyvä selkärangaton ihminen. Ei ota vastuuta mistään ja mikään ei kelpaa. Luotettavuus on 0%. Viina maistuu enemmän kuin seksi ja järkevää keskustelua on lähes mahdotonta käydä, kun eiväthän suomalaiset miehet puhu. Istuvat vain hiljaa sohvan pohjalla ja odottavat, että nainen tuo kaljaa ja laittaa ruokaa.

Poikkeuksiahan on aina. Niitä vain on harvassa.

Vierailija
71/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin siitä sitten vain.

Vierailija
72/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on brittimies, on käytöstavoiltaan herrasmies, käynyt yksityiskoulut ja Oxfordin. Blondi ja sinisilmäinen, että käy ihan suomalaisesta. 

Mikä minusta erottaa britit ja suomalaiset, on nuo käytöstavat. Eron huomaa aina,kun käy Briteissä, ja sitten tulee Suomeen.

Vierailija
73/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt sentään CHAD-MIES!

Sehän nyt kuulemma on kovassakin huudossa naisten keskuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi