Suomalainen mies ei kelpaa minulle!
Hyvät kanssasisaret! Olenko ainut suomineito, joka on kiinnostunut ulkomaalaisista eksoottisista miehistä, kun taas suomalaiset herrat ei kiinnosta pätkääkään ystävyyttä enempää? Jostain syystä suomalaiset miehet eivät vain herätä minussa minkäänlaisia romanttisia tunteita. En halua yleistää, mutta tyypillinen suomalainen ei vaan minua kiehdo ja ulkonäöltään suomalaiset, yleensä vaaleat herrat ovat tylsiä - haluan vierelleni jonkun, joka ei muistuta minua! Toki suomalaisen rehellinen perusluonne on plussaa, mutta ei sillä pitkälle pötkitä. Tämä voi kuulostaa pinnalliselta, mutta yksi suurimmista Suomi-herrojen vioista on se, että he puhuvat suomea! Hieman itsekästä ehkä, mutta ulkomaalaisen herran kanssa seurustellessa tai eläessä pääsee treenaamaan kieliä tai parhaillaan jopa oppii uuden kielen ihan ilmaiseksi (toki pitkä vuosia kestävä prosessi). Tällä tavoin siitä señorista on jotain hyötyäkin!!
Tällä hetkellä asun eksoottisen, tumman, komean ja pitkän herran kanssa (eikös Napakymppi-ohjelmassa perinteinen rouvien miesihanne ollut ”tumma ja komea ja pitkä mies”?), enkä voisi kuvitellakaan olevani parisuhteessa tylsän ja vaisun suomalaisen miehen kanssa, joka puhuu suomea. Toki erilaisesta kulttuurista lähtoisin olevan kanssa tulee silloin tällöin väärinkäsityksiä ja kulttuurikiistoja, mutta enimmäkseen erilaisuus on rikkautta. Ja voi kuinka ihanaa, vauvoistani tulee vähintään kolmikielisiä tai jopa nelikielisiä melkein itsestään!
Huom! Tämä ei ole provo, vaikka siltä voikin vaikuttaa. Olen oikeasti tätä mieltä, ja olisi kiinnostavaa tietää, kuinka paljon samankaltaisia yksilöitä onkaan.
Kommentit (73)
Huoraat täälä ruikuttaa.Te valkoiset suomi valaat.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2013 klo 01:30"]
Huoraamisella on pitkä historia jo tataarien ja kiinalaisten sotilaiden ajoilta vuosisadan vaihteesta. Sota-aikana huorasivat saksalaisten kanssa, kun miehet puolustivat kotimaata.
[/quote] Huoraamista siis on jos on ulkomaalaisen kanssa mutta suomalaisen kanssa on puhdas impi? :D lol
t. mamupatja joka rakastaa tummia miehiä. Ei ole kukaan muu kuin suomimies pettänyt. Että eiköhän ne kaikki ole yksilöitä.
No kyllä se vaan on niin että tummat miehet on tappavan tylsiä. Oletko esimerkiksi kuullut tumman miehen kertovan joskus hauskan jutun/vitsin? Ikävä totuus nyt vaan on että Alppien tuolla puolen ei ole mitään hyvää
Kuulostaa, että miehen siivellä haluatte johonkin oisenlaiseen kulttuuriin, eksoottisiin elämyksiin. Rakkauson mystistä ja ei arkipäiväisty, kun ei ymmärrä täysin toisen kieltä. Mutta se on viehättävää ja uutta. Irkku olisi tylsä ilman sitä omaa kulttuuriaan johon mies mahdollistaa naisen siirtymisen. Mies antaa naiselle elinympäristön, missä toimia ja nainen puhuu rakkaudesta ja miehen ihanuudesta.
ja edellinen vielä, pitäiskö mun jotenkin hävetä sitä että tunnen vetoa tummiin, mustiin miehiin? Ah! Tosin kyllä mä Johnny Deppinkin sänkyyni huolisin mutta eipä hänkään ole suomipojan näköinen :) luonne tietenkin on kaikista tärkeintä, ja koulutus, en mä ketä tahansa afroa huoli. Ja itse olen akateemisesta hyvätuloisesta perheestä ja itsekin akateeminen ettei liity edes sosiaaliluokkaan. Nautin siitä että saan puhua vieraita kieliä miehen kanssa, ja lapsemme on täydellisen kaunis kaksikielinen tyttö!
Kyllähän nuo ulkomaalaiset naiset voittavat teidät Suomi-matamit joka suhteessa.
Joten samat sanat toisinpäin, aloittaja.
Eihän siihen tarvitse miestä, että saa kielellistä hyötyä. Kuulostat ap hiukan naivilta tai provolta. Mutta eipä se ole pois suomalaiselta mieheltä, jos yksi nainen pitää vain tummista, joka luokallahan on erilaisia ihmisiä. Yksi oli punkkarien kanssa, toinen seurusteli vain urheilijoiden kanssa jne. Onhan se tumma iho oma kiva juttunsa, uusi piiri ystävineen ja maan kulttuurin kanssa. Mies on naiselle avain tähän kulttuuriin päästä helpolla.
On se joskus suomalaisena miehenä surullista katsottavaa kuinka eksoottinen ja hymyssä suin ihanasti paskaa puhuva ulkomainen mies on kaikista ihanin ja nostaa suomalaisten naisten hameet korviin alta aikayksikön. Sitten ihmetellään, että mies häipyi yhtä nopeasti kuin elämään tupsahti. Myöhemmin havaitaan, että hänellä olikin 5-10 muuta naista, jotka ovat langenneet samoihin sepustuksiin, mutta yhä vain kaivataan kyseistä ruskeasilmäistä tummaa herraa elämäänsä. Tummat pillunmetsästäjät nauravat onneaan Suomessa, koska naiset eivät ole täällä samaan tapaan tottuneet valheellisiin lurituksiin suomalaistan miesten taholta kuin naiset heidän kotimaassaan ja saanti on varmaa.
Me miehet kyllä näemme tasan tarkkaa läpi kaikista näistä pehmoisen puhujista mihin naiset lankeavat. Sama se on myös toisin päin. Osaava nainen vedättää miestä, jos osaa vetää oikeista langoista, toiset naiset näkevät niissä tapauksissa aina mikä on homman nimi oikeasti.
Ei sitä tarvii ottaa henkilökohtaisena loukkauksena miehisyydelle tai Suomelle, jos joku nainen pyörii ghanalaispiireissä.
Ghanalaispiireissä pyöriminen todistaa vain naisen typeryydestä - ellei hän asu Ghanassa...
Teinivuosinani suomalaisetniset miehet rikkoivat ulkonäkööni kohdistuvilla haukuillaan itsetuntoni pirstaleiksi. Ainoastaan ulkomaalaiset uskalsivat lähestyä minua ja kehua positiivisia piirteitäni (sisäisiä ja ulkoisia). Siinä syitä, miksi aloin inhota ja välttää suomalaisia miehiä ja seksuaalinen kiinnostukseni suuntautui ns. puoliverisiin miehiin. Naiviista tytöstä kasvoikin kulttuurien välillä itseään etsivä ihminen, joka oppi ruman kauniin maailman kasvot. Nykyisellään elän aasialaisetnisen miehen kanssa tukevassa avioliitossa (ei luurankoja kaapissa, eikä yritä hyötyä minusta millään tavoin). Olen oppinut arvostamaan suomalaisia miehiä kokemuksistani huolimatta. En kuitenkaan edes kuvitele lähestyväni heitä ikinä "siinä mielessä": pelkään häpeää ja sitä, voisiko miehinen "valtavirtaväestö" ikinä hyväksyä/ymmärtää minua sellaisena kuin olen (aikuinen absolutisti, kiinnostunut kaikesta "epänaisellisesta hörhöstä", konservatiivisemmat käsitykset joistakin asioista tms).
[quote author="Vierailija" time="04.01.2013 klo 18:45"]
Hyvät kanssasisaret! Olenko ainut suomineito, joka on kiinnostunut ulkomaalaisista eksoottisista miehistä, kun taas suomalaiset herrat ei kiinnosta pätkääkään ystävyyttä enempää? Jostain syystä suomalaiset miehet eivät vain herätä minussa minkäänlaisia romanttisia tunteita. En halua yleistää, mutta tyypillinen suomalainen ei vaan minua kiehdo ja ulkonäöltään suomalaiset, yleensä vaaleat herrat ovat tylsiä - haluan vierelleni jonkun, joka ei muistuta minua! Toki suomalaisen rehellinen perusluonne on plussaa, mutta ei sillä pitkälle pötkitä. Tämä voi kuulostaa pinnalliselta, mutta yksi suurimmista Suomi-herrojen vioista on se, että he puhuvat suomea! Hieman itsekästä ehkä, mutta ulkomaalaisen herran kanssa seurustellessa tai eläessä pääsee treenaamaan kieliä tai parhaillaan jopa oppii uuden kielen ihan ilmaiseksi (toki pitkä vuosia kestävä prosessi). Tällä tavoin siitä señorista on jotain hyötyäkin!!
Tällä hetkellä asun eksoottisen, tumman, komean ja pitkän herran kanssa (eikös Napakymppi-ohjelmassa perinteinen rouvien miesihanne ollut ”tumma ja komea ja pitkä mies”?), enkä voisi kuvitellakaan olevani parisuhteessa tylsän ja vaisun suomalaisen miehen kanssa, joka puhuu suomea. Toki erilaisesta kulttuurista lähtoisin olevan kanssa tulee silloin tällöin väärinkäsityksiä ja kulttuurikiistoja, mutta enimmäkseen erilaisuus on rikkautta. Ja voi kuinka ihanaa, vauvoistani tulee vähintään kolmikielisiä tai jopa nelikielisiä melkein itsestään!
Huom! Tämä ei ole provo, vaikka siltä voikin vaikuttaa. Olen oikeasti tätä mieltä, ja olisi kiinnostavaa tietää, kuinka paljon samankaltaisia yksilöitä onkaan.
[/quote]
Minä olen supisuomalainen mies, supisuomalaisista vanhemmista. Pituutta 184 cm, painoa 78 kg. Hiusten väri on tumma, lähes musta. Ihon pigmentti (vuodenajasta riippuen) tummahko. Minun kanssani voi puhua suomen lisäksi ruotsia, englantia tai ranskaa. Täytän siis kaikki vaatimuksesi - paitsi että en ole vapaa :-)
Ei herätä suomalainen mies minussakaan mitään tunteita. Seurustelen mustan kanssa
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:43"]
Ei herätä suomalainen mies minussakaan mitään tunteita. Seurustelen mustan kanssa
[/quote]
Uljas musta?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2013 klo 19:25"]
sitten senkin, että aasialaisnainen suomimiehen rinnalla ei välttämättä ole rahalla siihen hankittu.
[/quote]
uskon aina kun parisuhteen osapuolet ovat edes jossain määrin tasavertaisessa asemassa, suunnilleen saman ikäisiä, suunnilleen saman verran kouluttautuneita ja sivistyneitä. Ja toisen ei tarvitse rahoittaa toisen osapuolen perheen elämää maailman toisella puolen.
hirveän harvoin näissä suomi-mies aasia-nainen kyse on mistään muusta kuin siitä, että suomalainen juntti hakee itselleen ummikkotytön kiusattavaksi. Jos se tyttö voisi valita oikeasti, ei todellakaan tulisi jonkun ikälopun möhömahan panopatjaksi.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 10:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2013 klo 18:58"]
Väiskin afrikkalaisissa illoissa, joissa vaihdamme tummia miehiämme keskenämme.
Muut ulkomaalaisiin herroihin tykästyneet, ilmoittautukaa!
Ai niin, siitähän oli joku lehtijuttu, oiskonhan ollu Suomen kuvalehdessä:
Tankkerin kokoiset, usein sosiaalialalla työskentelevät naiset menevät Ravintolalaiva Väiskille tapaamaan afrikkalaisia. Oi kun ne on ihania kun ne kehuu sinua niin paljon, toisin kuin suomalaiset miehet. Osaa tanssiakin ja ovat iloisia. Ja ennen kaikkea he tietysti tulevat maasta, jossa lihavuus on laihuutta seksikkäämpää vähäisen ruoan takia. Sitten ei tarvitse sosiaalitantankaan kulkea kaupassa pullahyllyn ohi löytääkseen hoikan miehen.
No eikös tuossa sitten ole ihanasti asiat, kun kaikki saavat mitä haluavat? Miksi sinua ärsyttää se, että joku ei halua väkisin muuttua sinun silmääsi miellyttäväksi, vaan löytää onnensa muualta juuri sellaisena kuin on?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:43"]Ei herätä suomalainen mies minussakaan mitään tunteita. Seurustelen mustan kanssa
[/quote]NEEKERIN ! Muista varoa neekerisankkeria
up