Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen mies ei kelpaa minulle!

Vierailija
04.01.2013 |

Hyvät kanssasisaret! Olenko ainut suomineito, joka on kiinnostunut ulkomaalaisista eksoottisista miehistä, kun taas suomalaiset herrat ei kiinnosta pätkääkään ystävyyttä enempää? Jostain syystä suomalaiset miehet eivät vain herätä minussa minkäänlaisia romanttisia tunteita. En halua yleistää, mutta tyypillinen suomalainen ei vaan minua kiehdo ja ulkonäöltään suomalaiset, yleensä vaaleat herrat ovat tylsiä - haluan vierelleni jonkun, joka ei muistuta minua! Toki suomalaisen rehellinen perusluonne on plussaa, mutta ei sillä pitkälle pötkitä. Tämä voi kuulostaa pinnalliselta, mutta yksi suurimmista Suomi-herrojen vioista on se, että he puhuvat suomea! Hieman itsekästä ehkä, mutta ulkomaalaisen herran kanssa seurustellessa tai eläessä pääsee treenaamaan kieliä tai parhaillaan jopa oppii uuden kielen ihan ilmaiseksi (toki pitkä vuosia kestävä prosessi). Tällä tavoin siitä señorista on jotain hyötyäkin!!

Tällä hetkellä asun eksoottisen, tumman, komean ja pitkän herran kanssa (eikös Napakymppi-ohjelmassa perinteinen rouvien miesihanne ollut ”tumma ja komea ja pitkä mies”?), enkä voisi kuvitellakaan olevani parisuhteessa tylsän ja vaisun suomalaisen miehen kanssa, joka puhuu suomea. Toki erilaisesta kulttuurista lähtoisin olevan kanssa tulee silloin tällöin väärinkäsityksiä ja kulttuurikiistoja, mutta enimmäkseen erilaisuus on rikkautta. Ja voi kuinka ihanaa, vauvoistani tulee vähintään kolmikielisiä tai jopa nelikielisiä melkein itsestään!

Huom! Tämä ei ole provo, vaikka siltä voikin vaikuttaa. Olen oikeasti tätä mieltä, ja olisi kiinnostavaa tietää, kuinka paljon samankaltaisia yksilöitä onkaan.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla. Minulle kelpaa suomalainen ja ulkomaalainen samoilla kriteereillä. Ulkomaalaisia vaan niihin kriteereihin osuu enemmän.

Vierailija
42/73 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:43"]Ei herätä suomalainen mies minussakaan mitään tunteita. Seurustelen mustan kanssa

[/quote]NEEKERIN ! Muista varoa neekerisankkeria

Tekee mieli sanoa, että se on sen väärtti;-) huom. en ole tuo edellinen kirjoittaja.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2013 klo 19:25"]sitten senkin, että aasialaisnainen suomimiehen rinnalla ei välttämättä ole rahalla siihen hankittu.

[/quote]

En minä katso pahalla jos suomalainen ja aasialainen on yhdessä jos näkee,että suhde on oikea.

Vierailija
44/73 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielle sen kun jatkuu. Nostele nyt vielä vanhoja keskusteluja ylös.

Vierailija
45/73 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2013 klo 19:57"]Eteläsuomalaiset miehet ihan oikeasti ovat löysiä, laiskoja ja feminiinisiä epämiehiä. Miehisiä uroita löytyy melkein mistä tahansa muualta, itse löysin omani Pohjois-Pohjanmaalta. Olen muuten itse kotoisin Helsingistä, eli tiedän mistä puhun.

Etelä-Suomessa asuvilta naisilta ymmärrän siis varsin hyvin kaipuun vierasmaalaisten oikeiden miesten syliin. Mutta on niitä täällä kotimaassakin, kun vaan lähdette etsimään oikealla asenteella.

[/quote]

Samaa mieltä.

Vierailija
46/73 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen mies on tylsä. mielikuvitukseton. väkivaltainen. juntti. pullisteleva vailla sisältöä. ei huomio naista muutoin kuin negatiivisesti. jne jne. ulkomaalaissuhteeni jälkeen ei ole suomalaismiehet herättäneet mitään tunteita. ikävä kyllä. kasvatettu nössöiksi tai pullisteleviksi narskuiksi.

Vierailija
47/73 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pinnallisia viestejä! En ymmärrä viestejenne perusteella, että mikä niissä mamuissa muka on aitoa suomalaista miestä parempaa? Tummat kiharat hiukset?? No huhhuh! Eiköhän teistäkin suurin osa itkien suomimiesten vahvoille käsivarsille heittäydy muutaman vuoden kuluttua, kun olette tarpeeksi moneen kertaan tulleet pettyneeksi ulkomaan urhoihinne. Häpeäisitte!!

t. Suosi suomalaista!

Joo, hiuksethan ne tekee miehen, elämä pelastettu! Kun ne hiukset lähtevät niin suomi-urhon vahvat käsivarret odottavat pettynyttä naista heittäytymään.

Jos ei sytytä niin ei sytytä! Jokaisella on makunsa, kuka sinä olet sanomaan, ketä toinen rakastaa?! Eikä se tarkoita sitä, että vihaa jotain toista saati halveksuu, kuten sinä teet.

Vierailija
48/73 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jalostaa jälkeläistään. Haluaa aina vain muka parempaa. Suomi on monen kohdalla ollut niin sisäsiittoinen, että voi olla, että kun maailma on alkanut avautua, niin on vaistomaisesti haettu muka parempaa siitosoria ulkomaalaisista. Parempi ulkokuori olisi muka parempi laadultaan. Jospa se onkin, niin ja me suomalaiset ollaan rappiotuneita reppanoita ainakin näiltä kropiltamme. Semmoiseksi minä ainakin itseni välillä tunnen ulkomaalaisten seurassa. Eipä ole mullakaan ollut vientiä suomalaisten miesten keskuudessa mistä lie syystä. Vähän tietysti riippuu ja roikkuu myös siitä, missä liikkuu. Mutta kyllä niitä on komeita, ulkomaalaisia, sini- tai harmaasilmäisiä, pitkiä blondejakin! Kun aikansa olen odottanut, niin joku semmoinen on aina ilmestynyt ja jotkut huoanneet (kait kateellisina), että kuinkas sinä reppana aina viet nuo. Mutta kuinkas ollakaan, niin loppupeleissä olen kuitenkin jäänyt sinkuksi. Tommoisia, joista te puhutte ei ole ympyröissäni liikkunut, joten ei mitään käsitystä. Tuskin lähestyisivät, jos eivät sitten olisi jotain Itäeurooppalaisia, paitsi joku sheikki jossain...

Vierailija
49/73 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pajatuksen takia leimataan muutkin jotka sattuneet ei-suomalaiseen mieheen kompastumaan.

"Ei sit vittu suomalainen kelvannu?"

"Ei riitä Suomi sulle."

T: Eksoottiseen irkkuun rakastunut

Vierailija
50/73 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todellakin niiiin nähty omassa lähipiirissä jo useampaan kertaan. Maailmanmenoa ymmärtämärtämättömät suomineidot humaltuvat etelän miehen suloisista sanoista ja tummista kihatoista kunhan joku tälläinen kikolo vähän vaivautuu lepertelemään. Sitten sitä ollaan niin rakastuneita ja tämän casanovan lumoissa, ettei millään suostuta näkemään, että miehellä on samoja syöttejä ympäri rantaa ja joka lahdessa joku onneton hempukka koukussa kiinni. No,kuten täällä on jo todettu, niin kyllä routa porsaan kotiin ajaa. Ja kas kummaa, kyllä ne Matin ja Pekan vakaat ja rakastavat käsivarret, olivat sitten koivuvisaa tai paksumpaa pyökkiä, alkavat taas kummasti kelvata kun on aikansa katsellut etelän pelimiesten touhuja.

Vierailija
51/73 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap asian laita ollakin kenties niin, että SINÄ et kelpaa suomalaiselle miehelle ja siksi selittelet valintojasi täällä.

Ja jos se sinua yhtään lohduttaa, uskon sinua, kun kerroit ettei kyseessä ole provo.

Vierailija
52/73 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todellakin niiiin nähty omassa lähipiirissä jo useampaan kertaan. Maailmanmenoa ymmärtämärtämättömät suomineidot humaltuvat etelän miehen suloisista sanoista ja tummista kihatoista kunhan joku tälläinen kikolo vähän vaivautuu lepertelemään. Sitten sitä ollaan niin rakastuneita ja tämän casanovan lumoissa, ettei millään suostuta näkemään, että miehellä on samoja syöttejä ympäri rantaa ja joka lahdessa joku onneton hempukka koukussa kiinni. No,kuten täällä on jo todettu, niin kyllä routa porsaan kotiin ajaa. Ja kas kummaa, kyllä ne Matin ja Pekan vakaat ja rakastavat käsivarret, olivat sitten koivuvisaa tai paksumpaa pyökkiä, alkavat taas kummasti kelvata kun on aikansa katsellut etelän pelimiesten touhuja.

Vierailija
53/73 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteläsuomalaiset miehet ihan oikeasti ovat löysiä, laiskoja ja feminiinisiä epämiehiä. Miehisiä uroita löytyy melkein mistä tahansa muualta, itse löysin omani Pohjois-Pohjanmaalta. Olen muuten itse kotoisin Helsingistä, eli tiedän mistä puhun.

Etelä-Suomessa asuvilta naisilta ymmärrän siis varsin hyvin kaipuun vierasmaalaisten oikeiden miesten syliin. Mutta on niitä täällä kotimaassakin, kun vaan lähdette etsimään oikealla asenteella.

Vierailija
54/73 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pinnallisia viestejä! En ymmärrä viestejenne perusteella, että mikä niissä mamuissa muka on aitoa suomalaista miestä parempaa? Tummat kiharat hiukset?? No huhhuh! Eiköhän teistäkin suurin osa itkien suomimiesten vahvoille käsivarsille heittäydy muutaman vuoden kuluttua, kun olette tarpeeksi moneen kertaan tulleet pettyneeksi ulkomaan urhoihinne. Häpeäisitte!!

t. Suosi suomalaista!

Vierailija
55/73 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä edes seurustellut suomalaisen kanssa, vaikka olen koko ikäni Suomessa asunut. Ensimmäinen miesystäväni oli Kosovon albaani, seuraava marokkolainen, ja sitten aviomiehekseni otin 37 vuoden kypsässä iässä espanjalaisen :)

Mulla ei kyllä edes ole koskaan ollut mitään "ei suomimiehiä" periaatetta, mutta jotenkin vaan on enemmän nuo muunmaalaiset tehnyt aloitteita mulle, vaikka olen tummakin, ja suomalaiset ei ole koskaan osoittaneet kiinnostusta minua kohtaan.

Vierailija
56/73 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomalaismiehet EIVÄT OLE kaljamahaisia, rasistisia juntteja jotka eivät puhu tunteistaan muulloin kuin kolmen promillen humalassa. Joillakin ulkomaalaisilla on tuo raha-asioissa vedättäminen ja useiden naisystävien pitäminen verissä. Ei sinänsä, onnistuu se suomi-mieheltäkin jos on liian sinisilmäinen.

Vierailija
57/73 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on virolainen mies. En ole yli vuosikymmeneen vilkaissutkaan suomalaiseen mieheen ja huomaan ajattelevani monesta asiasta ihan toisin kuin suomalaiset naiset yleensä ja huomaan, että olen ajautunut toisen kulttuurin vaikutuksen alaiseksi :)

Suomalaiset miehet tuntuvat saamattomilta junteilta, jotka eivät huomioi naista ja nainen ei saa olla nainen. Joka kansalaisuudessa on omat vikansa ja ihmisiä joka lähtöön, mutta ne kymmenet ellei sadat virolaiset joihin olen vuosien mittaan tutustunut on ihan eri maata kuin suomalaiset.

Noh, mulle yritetään kaupassa palvella usein englanniksi tai venäjäksi mutta ei voi kuin nauraa! :D

Vertaappa itäeuroopan naisia, suomalaisiin naisiin? Suomalainen nainen haluaa olla vain erilainen mies. Monesta suomalaisesta naisesta on naiseus kaukana vaikka kaunis olisikin.

Vierailija
58/73 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä otin oman ulkomaalaiseni siksi, että oli niin kunnollinen, rehellinen ja kohtelias suomalaismiehiin verrattuna. Mitään tyhjää lepertelyä ei ole ikinä harrastanut, vaan on ollut sanojensa mittainen mies jo 20 vuotta. Olematta tosikko tai tyhmä.

Minulle olisi kyllä ihan sama vaikka mies olisi suomalainenkin, mutta ei vaan ole.

Täytyy lisätä, että minusta kulttuuriset 'sekasikiöt' ovat kuitenkin kaikkein mielenkiintoisimpia. Richard Ayoade, nam.

[/quote]

Viestin 25 kirjoittajlle: Mielelläni en tätä myönnä, mutta olet aika lähellä totuutta. Eli tosiaankin on niin, että en tunnu kelpaavan suomi-miehille! Ehkä innostukseni muunmaalaisiin juontaakin yksinkertaisesti siitä, että en suomalaisille kelpaa, tai sitten he ujoina poikina eivät ole uskaltaneet leperrellä minulle. Nykyisin tämä ei toki haittaa, koska en itsekään heistä ole kiinnostunut. Onneksi sentään Suomen rajan takana mösjööt osaavat arvostaa minua!

Tuosta kielikysymyksestä vielä. Eikö täällä ole ketään muuta, joka ajattelee ulkomaanherran KIELELLISTÄ hyötyä? Siis ajatelkaa, jos herra vaikka puhuu italiaa, ranskaa, espanjaa, portugalia tai mitä vaan vierasta kieltä, niin miehen lisäksi saa myös ainakin oivan mahdollisuuden oppia tai treenata jotain kieltä! Ja kaikkein suurin hyötyjähän tässä on sitten tulevat monikieliset bébét: Minulta he oppivat suomen, ja isältä jonkin muun kielen.

Joka tapauksessa mukavaa lukea, että meitä ulkomaalaisiin herroihin mieltyneitä löytyy ihan kiitettävästi.

Ap

Vierailija
59/73 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vahingossa lainattua viestiin muiden kirjoittajien tekstiä, joten edellinen viesti hieman sekava. Pahoittelut

Ap

Vierailija
60/73 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ensin on filmattu senaikaa että ollaan naimisissa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän